Новости. 42 роки тому у Харкові було закладено першу станцію метро
Харківські Вісті, 15.07.2010.
У цей день 42 роки тому у Харкові з'явилися ознаки майбутнього метрополітену - 15 липня 1968 року по вулиці Слов'янській, поблизу Південного вокзалу було закладено першу підземну станцію. А сім років потому урочисто відкрили цілу лінію Харківського метрополітену на вісім станцій - від Свердлова до Московського проспекту. За радянських часів коштів на підземку не шкодували. Будували не просто транспортну магістраль, а справжнє підземне місто - сховище на випадок катастроф.
Колись для неї обирали мармур та граніт. Навіть колеги з Копенагену, які ще у сімдесятих роках минулого сторіччя приїздили до Харкова за досвідом, своє метро вирішили будувати значно дешевше, ніж на той момент могла дозволити собі Перша столиця Радянської України. Сьогодні один з чотирьох українських метрополітенів має 28 станцій і найбільшу мрію від часів губернаторства Євгена Кушнарьова - нову станцію Олексіївську.
Сергій Мусєєв, генеральний директор КП "Харківський метрополітен": И планы не поменялись. До конца года мы планируем запустить новую станцию на Алексеевской линии.
Місто росте, пасажирів з кожним роком більше. Станцій не вистачає. Про метро досі мріють мешкаці Рогані, Північної Салтівки та Олексіївки. Останнім особливо важко - мрія зовсім поруч.
Антон, харків'янин: Это, конечно, минус, потому что каждый хочет побыстрее добраться на работу или в садик ребёнка отвести, а если метро далеко, то это тяжело.
Через нестачу коштів будівництво станцій "Проспект Перемоги", "Державінська", "Одеська" заморожено. Метрополітен чекає грошей з держбюджету.
Сергій Мусєєв, генеральний директор КП "Харківський метрополітен": Мы получим из госбюджета транш в сумме тридцать милиардов долларов.
Проте, за словами гендиректора підземки, цього мало. Вартість проїзду в Харківському метрополітені найнижча в СНД. Так, у Києві жетон коштує гривню сімдесят, у Тбілісі в еквіваленті - дві гривні сорок копійок, а в Москві взагалі майже п'ять. За день харківська підземка перевозить вдвічі більше людей, ніж усі види наземного транспорту разом. Проте пасажири ставляться до якості метро неоднозначно.
Ганна, пасажирка метро: Отвратно!!
Зінаїда, пасажирка метро: Главное, чтоб не дорожало.
Пасажирам не подобаються великі інтервали руху потягів та спеціальні автомати для жетонів. А дехто просто вважає наземний транспорт зручнішим.
Вікторія, пасажирка маршрутного таксі: Всё-таки путей следования маршруток по городу больше, чем станций метро.
Владислав, пасажир метро: Передвижение всегда быстрое, сервис классный, ну и дешево!
Будівництво харківської підземки сьогодні понад усе потребує постійних фінансових вливань. Надії були на майбутній єврочемпіонат. Проте шостого липня під час прес-конференції віце-прем'єр-міністр з питань підготовки Євро-2012 Борис Колесніков заявив, що не вважає будівництво метрополітену справою "першочерговості". Як співавтор Закону "Про внесення змін до держбюджету" він зазначив: "Ми виходили з такого принципу: без чого Євро-2012 провести взагалі неможливо? Це львівський і донецький аеропорти з аеродромними комплексами та дороги".
URL оригинала: http://www.visti.tv/catalog/2010/07/15/4610.aspx | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Метро |
Комментарии
Зато в Киеве 40 станций - дальнсть поездки больше и половина станций на такой глубине, шо Харькову рыть и рыть, за остальные города я молчу...
Угу, + зарплаты в Киеве и Москве на порядок выше, чем в Харькове..
Ого, в Киеве зарплаты в 10 раз выше, чем в Харькове! "А пацаны-то не знают!" © ))
Товарищььь в школе не учился и даже не знает сколько станций в Харьковском метро. Как то по телевидению Мусеев заявил, что в Харькове 26 станций.
Млн. или млрд. - какая разница? Денег то всё равно нет и вряд ли будут.
И вааще, что Азаров уже доляры раздаёт???
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.