Новости. Збитки комунальних підприємств Харкова за минулий рік склали 57 мільйонів гривень

Офіційний сайт Харківської міської ради, 23.03.2005.

І це при тому, що збитки знизилися на 26,7 млн. грн. порівняно з 2003 роком. Про це сказав сьогодні на нараді в міськвиконкомі з керівниками комунальних підприємств начальник головного управління економіки і комунального майна міськради Євген Черненко. За його словами, з півтисячі комерційних підприємств Харкова 138 - комунальних, 76 з них одержали за 2004 рік прибуток у 43,8 млн. грн. Це на 36 млн. грн. більше, ніж у 2003 році. Але, не дивлячись на деяке поліпшення справ, у роботі окремих комунальних підприємств залишається чимало проблем. В основному це стосується підприємств житлово-комунальної сфери.

Збитки КП «Харківські теплові мережі» склали 32 млн. грн., а «Міськелектротрансу» - 15 млн. грн. Серед тих, що відстають і всі житлово-експлуатаційні підприємства. Основна їх проблема полягає в тому, що тариф на квартплату майже в три рази менше собівартості.

Підвищувати тарифи на житлово-комунальні послуги міська влада не збирається. Це ще раз підтвердив сьогодні і Харківський міський голова Володимир Шумілкін. Він запевнив, що із свого боку міський бюджет бере на себе частину витрат підприємств житлокомгоспу, а також намагається лобіювати їх інтереси на державному рівні. Проте, за словами Володимира Шумілкіна, необхідно кардинально змінити і менеджмент самих підприємств.

Володимир Шумілкін запропонував керівникам житлово-комунальних підприємств найближчим часом представити у міськвиконком проекти з конкретними розрахунками по наладці нормальної роботи житлокомгоспу, при якій підприємства надавали б якісні послуги, і при цьому у них зменшувалися витрати. Зараз керівництво міської влади веде переговори з провідними європейськими банками про надання довгострокових кредитів під низькі відсотки для вкладення в сферу ЖКХ, у тому числі на технічне переозброєння і капітальні ремонти.

Якщо незабаром такі проекти не з'являться, це розцінюватиметься як неспроможність окремих керівників, яким підшукуватиметься заміна. «Я готовий привертати до цієї роботи тридцятирічних, які можуть робити прибуток, - сказав Володимир Шумілкін. - У нас поки з вигідних комерційних проектів робляться збитки. Ми доходимо до того, що вже гірше, здається, не може бути».

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.