Новости. Харківський електротранспорт: Увагу АСДУ-Е!
Газета "Харківський електротранспорт", 30.06.1982.
Сьогодні відомо кожному, що в нашому управлінні впроваджується автоматизована система управління електротранспортом (АСДУ-Е). Мета її впровадження передбачає посилення оперативності контролю і управління пасажироперевезеннями, що в кінцевому результаті значно підвищить їх якість.
Вже проведено великий обсяг робіт по впровадженню системи: змонтовано і введено в експлуатацію обчислювальний комплекс, обладнано пристроями рухомої одиниці (ПРО) тролейбуси другого і трамваї п'ятого маршрутів, систему переведено на круглодобовий режим роботи.
До кінця року планується обладнати рухомий склад 10-го і 25-го тролейбусних маршрутів, 3-го і 12-го трамвайних, а також установити пристрій контрольного пункту (ПКП) на цих маршрутах. Таким чином, під контроль АСДУ-Е буде поставлено 6 маршрутів першої черги.
У зв'язку із збільшенням обсягу робіт по впровадженню АСДУ-Е і для підвищення їх якості при ЕТУССі ХТТУ створено різні групи. Так, група обчислювального комплексу забезпечуватиме ремонт і обслуговування обчислювального комплексу (на базі обчислювальної машини СМ-2). Група периферійного обладнання займатиметься ремонтом електронних блоків і експлуатацією контрольних пунктів. Група розвитку технічних засобів відповідатиме за монтаж і обладнання контрольних пунктів, виготовлення сервісного обладнання для АСДУ-Е. Конструкторсько-технологічна група проводитиме проектування контрольних пунктів, удосконалення технологічних процесів в АСДУ-Е. Група програмного і інформаційного забезпечення відповідатиме за експлуатацію програмного забезпечення, збір і підготовку вихідної інформації — розклад руху, закріплення рухомого складу за маршрутами і графіками випуску, інформацію про маршрут, їх конфігурацію і розміщення на них контрольних пунктів і т.ін. Штат груп займається впровадженням АСДУ-Е, забезпеченням його працездатності і підготовкою до кваліфікованої експлуатації.
Згідно проекту прив'язки, розробленого Харківським інститутом «УкркомунНДІпроект», будівельно-монтажне управління розпочало реконструкцію центрального диспетчерського пункту для розміщення в ньому АСДУ-Е. Роботи намічено завершити до кінця поточного року. В наступному році одержимо додаткове обладнання, яке буде змонтоване у новій споруді центрального диспетчерського пункту.
На шляху впровадження АСДУ-Е немало труднощів. Це і деякі недоробки проектантів системи — Омського СКБПА і недосконалість технічних засобів, і організаційні питання в управлінні, такі як безвідповідальне відношення деяких водіїв до пристрою рухомої одиниці, що полягає у недбалому ставленні до цілості пристроїв, що входять до складу ПРО, — побиті мікрофони, загублені ручки регулювання, обірвані провода. Стоїть на перешкоді недотримання правил зупинки на контрольних пунктах, обладнаних пристроями АСДУ-Е Погано налагоджена система ремонту і обслуговування ПРО в депо, відсутній профілактичний огляд і перевірка працездатності пристроїв рухомої одиниці, приблизно з 40 вагонів 5-го маршруту трамвая ПРО не працюють на 5-10.
Хочеться сподіватися, що ці питання силами адміністрації і спеціалістів будуть вирішені. Адже впроваджувана система спрямована на полегшення праці водія, підвищення регулярності руху і оперативності диспетчерського персоналу. Сумлінне ставлення до нових обов'язків, пов'язаних з впровадженням системи, з боку водіїв, ремонтного і обслуговуючого персоналу забезпечить своєчасне і якісне впровадження в управлінні АСДУ-Е.
С. АЛЯБ'ЄВ, старший інженер ЕТУССу.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Городские маршруты: | Тм3, Тм5, Тм12, Тб2, Тб10, Тб25 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.