Новости. Харківський електротранспорт: Забезпечуємо літні перевезення трудящих

Газета "Харьковский электротранспорт", 16.06.1982.

Організація весняно-літніх перевезень трудящих завжди вимагає особливої уваги електротранспортників. До роботи у весняно-літній період трамвайно-тролейбусне управління розпочало підготовку ще взимку. Вивчені особливості пасажиропотоків, визначені внутрішні резерви підприємств. Особливу увагу приділено перевезенням пасажирів Олексіївського житлового масиву, Салтівських мікрорайонів, а також перевезення до місць відпочинку.

Нові графіки руху, які введено з Першого травня, враховують зміни погодинного часу, що дає змогу транспорту працювати на одну годину більше, збільшувати експлуатаційну швидкість, в результаті чого з'являється можливість збільшувати обертальність рухомого складу, додатково перевозити пасажирів, не збільшуючи випуску вагонів та машин на лінію.

Відкрито маршрути вихідного дня, це трамвайний маршрут № 9, що курсує від Південного вокзалу до міськпарку (на 10 вагонів) і маршрут тролейбуса № 41, який курсує від 25 мікрорайону до БК ХЕМЗ (на 7 тролейбусів). Для перевезення пасажирів з зупинки Л.Толстого у район Гідропарку у вихідні дні організовано тролейбусний (трамвайний - прим. ХТ) маршрут № 31. Збільшений випуск трамваїв на маршруті № 25 до Олексіївського водосховища. Крім того, збільшено випуск тролейбусів на 8-му і 39-му маршрутах по проспекту ім. Леніна.

Розроблено спеціальні графіки для організації перевезень пасажирів на стадіон «Металіст», до місць масових гулянь — на площу ім. Дзержинського, до парків імені Горького, Артема.

Та не дивлячись на те, що підготовка до роботи на лінії у літній період розпочалась заздалегідь — ще зимою, рухомий склад навіть сьогодні має непривабливий вигляд: це і погане пофарбування, і бруд в салонах, і побиті шибки у вагонах Комінтернівського, Ленінського, тролейбусного депо № 2. Рейди, які постійно проводяться лінійними працівниками, належних результатів не дають. Керівники депо приділяють, недостатню увагу зовнішньому вигляду рухомого складу. А все це в кінцевому рахунку негативно впливає на результати змагання за підприємство високої культури, породжує скарги пасажирів. Лінійним працівникам трамвайних і тролейбусних депо, їх керівникам необхідно добитися дієвості впроваджуваних заходів, поліпшення санітарного стану рухомого складу, його зовнішнього вигляду, по якому в основному і складається враження про електротранспорт в цілому.

В. ВАЩЕНКО, начальник виробничо-технічного відділу служби руху ХТТУ.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Городские маршруты:   Тм9, Тм25, Тм31, Тб8, Тб39, Тб41
Перевозчики:   Коминтерновское трамвайное депо, Троллейбусное депо №2

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.