Новости. Перевіряємо виконання. Зроблене — радує. Завдання - зобов'язують (з доповіді начальника ХТТУ тов. Г. Жибера)

Газета "Харьковский электротранспорт", 29.01.1974.

В обстановці величезного політичного і трудового піднесення зустріли радянські люди 1974 рік — четвертий рік п'ятирічки. Минулий рік — вирішальний відзначений натхненною працею всіх трудящих нашої Батьківщини.

Наполегливо трудився у 1973 році і колектив харківських електротранспортників. Для трудящих ХТТУ він був знаменний ще й тим, що управління перейшло на нову систему планування й економічного стимулювання. Відрадно сьогодні відзначити, що колектив справився з наміченими завданнями. Виконання плану року з усіх основних техніко - економічних показників досягнуто. Так, понад план перевезено 13,9 мільйона пасажирів, на 23,7 мільйона більше, ніж у 1972 році. Планові збитки знижено на 267,6 тисячі крб.

У третьому році п'ятирічки в розвиток нашого господарства держава вклала значні асигнування, що дало можливість поліпшити транспортне обслуговування харків'ян. Введені в експлуатацію дві тролейбусні лінії, що дозволили найкоротшим шляхом пов'язати мікрорайони Салтівського житлового масиву з промисловими підприємствами Московського і Комінтернівського районів, з центром міста та Південним вокзалом. Тепер тут курсують 19-й і 20-й тролейбусні маршрути. Відкрито також 21-й тролейбусний маршрут, який пішов по вул. Танкопія, бульвару Хмельницького, з'єднав між собою всі райони Селекційної станції, а також ХТЗ з проспектом Гагаріна.

Велика увага приділяється перевезенням трудящих Орджонікідзевського району: збільшено випуск вагонів 23-го і 26-го маршрутів, а в години пік сюди направляються додаткові поїзди. Приділяється увага транспортним перевезенням і в інших районах міста.

Значно зросли якісні показники нашої роботи: втрати вагоногодин знижені на 37 проц., машиногодин — на 22,7 проц. Підвищилась регулярність руху в порівнянні з 1972 роком: по трамваю — на 1,1 проц., по тролейбусу на 0,8 проц. Маємо зниження на 16 проц. і дорожно-транспортних випадків.

Як же виконали план з основних показників наші служби та підприємства? Всі трамвайні депо виконали план перевезення пасажирів, вагонокілометрів і лише Комінтернівське депо не домоглося 100 процентів вагоно-годин. Перевозка пасажирів склала: в Ленінському депо — 102,7 проц., в Комінтернівському — 103, в Жовтневому — 104,3 проц. у тролейбусників ці показники становлять: 1-е тролейбусне — 103,3, 2-е — 104,9 проц. Незважаючи на виконання планових показників, слід відзначити, що регулярність по трамваю ще не досягла запланованої і складає — 94,1 процента. Тривожить і те, що ми маємо в Ленінському та Комінтернівському, а також в другому тролейбусному депо вибуття рухомого складу тривалістю понад годину 1,1 — 1,5 проц. до випуску. А Жовтневе депо збільшило кількість вибуття в порівнянні з 1972 роком.

Вагоноремонтний завод. Тут колектив спрацював краще, ніж в попередній рік. Реалізація продукції — 102,6 проц., продуктивність праці — 103,1 проц., нагромадження — 105,5.

Забезпечило виконання планових завдань будівельно-монтажне управління: обсяг виконаних робіт — 125 проц., продуктивність праці одного робітника — 102,9 проц.

Ще значні втрати ми маємо з вини енергослужби, яка не зуміла справитися з соціалістичними зобов'язаннями по зниженню втрат, вони стали меншими лише на 0,5 проц. І в цьому чимала провина контактників.

Планові показники служби шляху — позитивні, однак, сходи з вини служби ще досить великі.

Торік значна робота проведена з організаційно-технічних заходів і плану соціального розвитку колективу. У зв'язку з відсутністю виробничих площ комплектувального обладнання і матеріалів, кілька заходів перенесено на 1974 рік. Деякі, роботи були здійснені понад план: збудований і став до ладу диспетчерський пункт «селище Монтажник», аерофлотська тягова підстанція, введено дистанційне управління рухом трамваю на п'яти кінцевих станціях, виготовлена на ВАРЗі спецмашина для механізації ремонту і утримання трамвайних шляхів, два поливомийних поїзди, саморозвантажувальна платформа і таке інше.

Великий внесок у виробництво зробив колектив раціоналізаторів, який нараховує зараз 419 чоловік. В числі кращих серед них — А. Линицький (п'ять пропозицій з умовною економією 8,6 тисяч крб.), П. Клейн (п'ять пропозицій, 13,3 тисячі крб.), В. Алексєєв (шість пропозицій) тощо.

Управління постійно займається підготовкою кадрів і підвищенням кваліфікації робітників. План за минулий рік перевиконаний. Крім того, на курсах цілевого призначення по вивченню ПТЕ підвищило кваліфікацію понад 4000 чоловік. Разом з тим ми маємо велику плинність кадрів, що негативно відбивається на роботі підприємств і служб. Тут велике поле діяльності для нашої профспілки.

Не все гаразд у наших колективах з трудовою і виробничою дисципліною. Найбільша кількість прогульників у Жовтневому та Ленінському депо, Що ж до порушників громадського порядку, то тут «відзначились» працівники першого тролейбусного, Комінтернівського та Ленінського депо, ВАРЗу, які дали збільшення випадків проти 1972 року. І той, хто нечесно потрудився, хто припускав рівні порушення, безумовно не одержить тринадцятої зарплати. Розмір же нагороди залежить від стажу і середньої заробітної плати. При однакових умовах більшу винагороду одержать водії пасажирського трамвая та тролейбуса.

Наукова організація праці має виключне значення для підвищення продуктивності праці, в наведенні порядку на робочих місцях, у виробничій естетиці. На 1973 рік було заплановано розробити і запровадити 114 заходів з НОП з річним економічним ефектом — 42 тисячі карбованців. Фактично запроваджено 124 з ефективністю — 45 тисяч карбованців. Виконано також план розвитку нашого господарства і прискорення технічного прогресу.

Все, що зроблено в минулому році, радує нас. Нові імена передовиків виробництва, нові колективи переможців з'явилися у вирішальному році п'ятирічки. Проте успіхи не повинні нас заспокоювати. Ритм праці, трудове піднесення, з яким ми закінчили минулий рік, повинні стати стартом нових звершень четвертого, визначального року п'ятирічки. А перед нашим колективом стоять великі завдання: перевезти 256 млн. пасажирів по трамваю і 180 млн. по тролейбусу, одержати доходів від експлуатації рухомого складу — 14790 тисяч крб., провести капітальним ремонтом 7 км шляху, відремонтувати 340 одиниць рухомого складу, знизити планові збитки по трамваю і тролейбусу на 60 тисяч крб. В цьому році ми повинні підготувати 616 кваліфікованих робітників, в тому числі 478 водіїв трамвая та тролейбуса, навчити другим професіям і підвищити кваліфікацію 800 чоловік.

Передбачається вкласти в розвиток нашого господарства у четвертому році близько 4,3 млн. крб.: збудувати і ввести в експлуатацію тролейбусну лінію по вулиці Дерев'янка протяжністю 3,2 кілометра, тягову підстанцію на вул. Богдана Хмельницького потужністю 3600 квт/годин, освоїти 900 тис. крб. для будівництва Орджонікідзевського тролейбусного депо, поновити 100 одиниць рухомого складу, збудувати тролейбусний цех на ВАРЗі, почати спорудження гаражів у другій естакаді комунального шляхопроводу, розпочати роботи подвоєння шляхів по вул. Шевченка.

Великі завдання стоять перед колективом в справі поліпшення побутових умов: це і будівництво побутового корпусу з майстернями 2-ї дистанції шляху, і капітальний ремонт 7-го та 8-го гуртожитків, і початок спорудження стаціонарного корпусу в пансіонаті «Бір» і багато іншого.

Проектом двостороннього договору передбачається виконати 110 заходів з охорони праці і промислової санітарії.

Чимало цікавих і потрібних справ належить виконати орденоносному колективу харківських електротранспортників. У відповідь на Звернення ЦК КПРС і Постанову про Всесоюзне соціалістичне змагання кожне підприємство і служба беруть на себе підвищені зобов'язання, приймають зустрічні плани, щоб гідно завершити четвертий, визначальний.

Велика, напружена і плідна робота чекає на нас зараз. Відповідальність кожного, вимогливість до себе — невід'ємна умова для виконання поставлених завдань. Трудитися сьогодні краще, ніж учора, а завтра краще, ніж сьогодні — цей лозунг повинен взяти собі на озброєння кожний трудівник нашого управління.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Модели ПС:   Поливомоечные вагоны, Спец. ПС - СП
Городские маршруты:   Тм23, Тм26, Тб19, Тб20, Тб21
Конечные городских маршрутов:   Малая Даниловка (Пос. Монтажник)
Улицы и площади:   улица Деревянко, улица Танкопия, улица Шевченко, Юбилейный проспект
Перевозчики:   Троллейбусное депо №3

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.