Новости. За місто високої культури: А зразковий повинен подавати приклад (про культуру обслуговування пасажирів на троллейбусному маршруті №4)
Газета "Харківський електротранспорт", 30.06.1982.
Культура обслуговування пасажирів завжди була в центрі уваги в колективі нашого орденоносного підприємства. Рейди — перевірки, які проводяться останнім часом, находять належне висвітлення і на сторінках нашої газети.
Виходячи на лінію, відразу звертаєш увагу на ці питання. Перевірка 14 червня охоплювала маршрути, яким присвоєно високе звання зразкових. Хочеться поділитися враженнями від роботи одного з них — тролейбусного маршруту № 4 (депо № 3). Тут було перевірено більше десяти тролейбусів.
Загальне враження про їх технічний стан непогане. Особливо хочеться відзначити роботу водіїв В. Тетері, П. Вєрейзіна. Як тільки заходиш до салонів їх тролейбусів, зразу бачиш, що за кермом люди, які люблять свою справу. Тут чисто і прохолодно. В кабінах приємно і затишно, як у маленькій кімнаті. Водії самі оглядають свої машини перед виїздом із депо, старанно перевіряють їх готовність. Та й самі руховики справляють приємне враження. Видно, що люди поважають і себе, і пасажирів. Не було й недоліків у їх роботі.
Також приємне враження справила водій тролейбуса № 420 Ольга Рилькова. Перш за все привертає до себе увагу її веселість, щирість. З пасажирами вона ласкава і витримана, а для водія це дуже необхідні риси. Хотілося б, щоб керівництво тролейбусного депо № 3 врешті-решт вирішило питання закріплення тролейбусної машини за нею. Здається, що це було б на користь як водієві, так і депо.
Непогане враження справила і робота інших водіїв, з ким доводилось зустрічатись в цей день на «четвірці», але псували його деякі недоліки, які в своїй більшості залежать від водія. Наприклад, в машинах №№ 446, 398, 352 (водії О. Жовтобрюх, В. Тимофеев, В. Ліпченко) не було табличок з прізвищами водіїв, у машинах №№ 480 і 412 (Н. Зінченко та Н. Дмитрієва) — брудні салони. Не додержуються водії і встановленої форми одягу. Це стосується всіх водіїв перевірених машин, за винятком В. Тетері, П. Верейзіна та В. Зінченка. Пояснювалось це по-різному, та відповіді були вже знайомі: «У формі дуже жарко», «У хімчистці», «Форми немає». Зовнішній вигляд водія також має неабияке значення. Дуже неприємно, коли заходиш у тролейбус і бачиш перед собою водія, який забув поголитися.
Необхідно ще звернути увагу на один з головних складових елементів культури обслуговування — роботу з мікрофоном. На жаль, у багатьох тролейбуса четвертого маршруту динаміки вперто мовчать. Забувають про мікрофон, наприклад, такі водії як М. Зінченко, М. Тимофеєв, Л. Малій, М. Левченко, С. Корнілов. До недоліків, які залежать не тільки від водіїв, можна віднести відсутність карти маршрутів в машинах №№ 480, 351, 353, та правил користування міським електричним транспортом (№№ 398, 352). Про недостатню увагу до популяризації руху за комуністичну працю з боку профспілкових комітетів говорить той факт, що в тролейбусах №№ 480, 427, 352 не було вимпелів. В розмові з водіями вияснилось, що на маршруті соціалістичне змагання носить формальний характер, більшість водіїв не знають, яке місце вони займають у його ході.
Необхідно також звернути увагу на побажання водіїв. Всі вони скаржаться на те, що тролейбусні машини майже завжди курсують на маршруті перевантаженими і особливо у години «пік» та у вихідні дні, а тому є необхідність збільшити їх кількість.
Таким чином, недоліків, виявлених при перевірці одного з маршрутів зразкового транспортного обслуговування, небагато, але вони істотно впливають на показники його роботи. Тому необхідно, щоб для їх ліквідації доклали зусиль адміністрація депо, громадські організації і кожен водій. Робота зразкового маршруту повинна бути прикладом для інших, і підтвердження цього високого звання буде гідним внеском у трудові здобутки електротранспортників по гідній зустрічі 60-річчя утворення СРСР.
Н. БУРБА.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Единицы ПС: | ЗИУ-682 #352 |
Городские маршруты: | Тб4 |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.