Новости. Завершується реконструкція технічної станції Харківської вагонної дільниці №1
Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 08.10.2012.
Завершуються роботи з облаштування виробничих приміщень з обслуговування холодильного обладнання, систем кондиціювання повітря та акумуляторних батарей в ремонтно-екіпірувальному депо (РЕД) Харківської вагонної дільниці №1.
Поетапна реконструкція технічної станції Харківської вагонної дільниці №1, ключовим елементом якої є будівля ремонтно- екіпірувального депо, де обслуговується поїзди «Шкода» і «Хюндай», проводиться з 2011 року.
Довідково: Будівля РЕД складається із стійлової (тут на 4-х коліях здійснюється технічне обслуговування поїздів) та адміністративно-побутової частин. Її розміри: довжина – 420 м, ширина – 30 м, висота зі східної сторони - 8,4 м, із західної - 9,6 м.
За цей час на місці старої будівлі побудований високотехнологічний комплекс для якісного технічного обслуговування пасажирського рухомого складу зі своїми котельнею, компресорною, трансформаторною підстанцією, вакуумно-насосною і пожежною станціями тощо. Крім всього іншого, в РЕДі забезпечені сучасні санітарно-побутові умови для персоналу.
Так, на початку вересня відсвяткували новосілля працівники апарату управління вагонної дільниці №1 (на період реконструкції інженерно-технічні спеціалісти — виробничо-технічний відділ, бухгалтерія, бібліотека, відділи кадрів, праці та зарплати тощо — були відселені в різні приміщення цього підрозділу, розташовані на станціях Харків-Пасажирський та Харків-Сортувальний). Тепер у розпорядженні спеціалістів — нові чудові кабінети з сучасними меблями, нові актовий зал, музей підрозділу, архів, кімната відпочинку, чудові санітарно-побутові приміщення і т.д.
У ремонтно-екіпірувальному депо використовується чимало технічних новинок. Зокрема, в серпні п.р. був введений в експлуатацію локомобіль «Zephir», за допомогою якого «Шкоди», «Хюндаї» та поїзди локомотивної тяги ставляться до стойлової частини РЕДу та виїжджають звідтіля. У локомобіля безліч переваг, перш за все – екологічність (що дуже важливо для роботи в закритих приміщеннях) та економічність. Локомобіль використовується не тільки на коліях: маючи комбінований хід — пневмоколеса та залізничні котки, він виконує допоміжні транспортні функції.
Нагадаємо, що на першому етапі реконструкції РЕДу були виконані наступні основні роботи:
- піскоструминне очищення усіх металевих ферм покрівлі будівлі РЕДу, їх грунтовка і фарбування, посилення конструкцій перекриття покрівлі депо;
- повний демонтаж колій №7, 8, 9, 10, асфальтобетонного покриття, підлоги, бетонної підстави під підлогу, залізобетонних фундаментів, каналізаційних колодязів в стійловій частині РЕДу;
- демонтаж металевих віконних рам, стінних панелей із західного і східного боку будівлі РЕДу, воріт, колон і панелей по торцях будівлі РЕДу;
- монтаж металокаркасів, полегшених стінних сендвіч-панелей, виготовлених із сучасного теплоізоляційного матеріалу, металопластикових вікон з усіх боків будівлі РЕДу;
- облицювання декоративним матеріалом колон;
- монтаж точкових фундаментів для облаштування трирівневих естакад;
- капітальний ремонт системи освітлення;
- монтаж дренажної системи для відводу грунтових вод;
- улаштування фундаментів під монтаж стійок для укладання колій №7,8,9,10;
- ремонт покрівлі адміністративно-побутового корпусу;
- монтаж металевих оцинкованих стійок (534 шт. під кожною із колій) та вкладання рейок на коліях №7,8,9,10.
З травня 2012 року, після завершення першого етапу реконструкції РЕДу, колії використовуються наступним чином:
- на 10 колії проводиться технічне обслуговування двох електропоїздів моделі EJ 675 виробництва «SKODA VAGONKA a.s.» одночасно, а за їх відсутності — звичайних поїздів локомотивної тяги;
- на 9 колії проводиться технічне обслуговування електропоїздів моделі HRCS2 виробництва «Hyundai Rotem Company», а за їх відсутності —звичайних поїздів локомотивної тяги;
- на 7, 8 коліях — технічне обслуговування поїздів локомотивної тяги.
Вперше на «Укрзалізниці» в ремонтно-екіпірувальному депо Харківської вагонної дільниці запропоновано проведення «трирівневого» обслуговування кожного поїзда. Для зручного візуального огляду ходових частин і підвагонного устаткування виконано занижений рівень підлоги до відмітки мінус 1,0 м, оглядових канав глибиною 1,5 м.
Для проведення технічного обслуговування поїздів в ході реконструкції в будівлі РЕДу виконані наступні роботи:
- Встановлені водозаправні колонки в кількості 44 од., які розташовані наступним чином:
- 7 колія – 14 од.;
- 8 колія – 9 од.;
- 9 колія – 9 од.;
- 10 колія - 12 од.
- Змонтовано вакуумні пости для очищення та дезинфекції баків вакуумних туалетів вагонів в кількості 29 од., які розміщені:
- у міжколійному просторі 7-8 – 16 од. (дозволяють обслуговувати поїзди на 7 та 8 коліях);
- у міжколійному просторі 9-10 – 13 од. (дозволяють обслуговувати поїзди на 9 та 10 коліях).
Довідково: вакуумні пости для очищення та дезинфекції баків вакуумних туалетів працюють з травня 2012 року.
- Реконструкція колійного розвитку (проведено заміну 8 стрілочних переводів, укладено 1783 м колії на підходах до РЕДу та 1680 м беспосередньо в будівлі).
- Монтаж контактної мережі по 11, 12, 13 колії пункту відстою поїздів та 9 та 10 колії до будівлі РЕДу.
- Укладено кабель 3 кВ, проведно роботи з укладання високовольтного кабеля від центральної розподільчої підстанції №3 до трансформаторної підстанції № 63.
- Монтаж зовнішніх мереж водопостачання.
- Улаштування огорожі пункту відстою поїздів та території технічної станції.
- Встановлено пости підключення стислого повітря, пости підключення електричної напруги змінного струму 220 та 380 В, постійного струму 110В, 50В, 24В.
Також було змонтовано дві мобільні будівлі – медпункт та камеру зберігання форменого одягу провідників.
Роботи з технічного обслуговування та поточного ремонту виконуються на підставі аналізу даних бортових комп'ютерів поїздів і візуального огляду ходової частини вагонів.
На другому етапі реконструукції РЕДу виконано наступне:
- демонтажні роботи 1-го поверху адміністративно-побутового корпусу;
- реконструкція фасадних систем адміністративно-побутового корпусу;
- загальнобудівельні роботи на другому поверсі адміністративно-побутового корпусу;
- придбання повних комплектів меблів та інвентарю для приміщень другого поверху адміністративно-побутового корпусу;
- улаштування внутрішніх мереж водопроводу й каналізації адміністративно-побутового корпусу;
- монтаж системи електроосвітлення другого поверху адміністративно-побутового корпусу;
- улаштування зовнішніх мереж систем каналізації.
Виконання перерахованих вище робіт дозволяє:
- забезпечити відвід стоків господарсько-побутової, дренажної, зливової й вакуумної каналізації, відвід каналізаційних стоків з будинку РЕДу, їхнє очищення до необхідних нормативів для скидання в міську каналізаційну мережу;
- забезпечити санітарно-побутові умови для роботи адміністративно-побутового корпусу (водопровід, каналізація, системи вентиляції й кондиціювання повітря).
Крім цього, виконані наступні роботи:
Стійлова частина депо:
- загальнобудівельні роботи;
- улаштування підлоги цеху;
- монтаж воріт цеху;
- монтаж пожежних сходів;
- електротехнічні роботи;
- придбання електротехнічного устаткування для цеху;
- улаштування приточної вентиляції, трубопроводів теплопостачання і холодопостачання цеху.
- демонтажні роботи першого поверху;
- фасади адміністративно-побутового корпусу;
- загальнобудівельні роботи на другому поверсі адміністративно- побутового корпусу;
- придбання меблів та інвентарю для приміщень другого поверху;
- внутрішні мережі водопроводу й каналізації адміністративно-побутового корпусу;
- електроосвітлення приміщень другого поверху адміністративно-побутового корпусу;
- улаштування опалення адміністративно-побутового корпусу.
- монтажні роботи;
- улаштування димаря;
- електроустаткування КВПіА котельні;
- улаштування зовнішньої каналізації котельні;
- загальнобудівельні роботи;
- придбання устаткування котельні.
- монтажні роботи;
- електроустаткування КВПіА компресорної;
- улаштування опалення компресорної;
- улаштування каналізації компресорної;
- загальнобудівельні роботи.
- загальнобудівельні роботи з ТП-63;
- електромонтажні роботи з ТП-63.
- монтаж опор контактної мережі;
- придбання кабельно-провідникової продукції зовнішніх мереж електропостачання.
- монтаж зовнішніх мереж газопостачання;
- придбання устаткування зовнішніх мереж газопостачання.
В ході другої черги реконструкції РЕДу створені сучасні та комфортні санітарно-побутові умови як для працівників, які обслуговують рухомий склад, так і для працівників допоміжних цехів і апарату управління. Зокрема, змонтовані та облаштовані нова камера схову форменого одягу для поїзних бригад та модуль-медпункт.
Усі роботи виконуються коштом залізниці.
Автор: Прес-центр Південної залізниці
URL оригинала: http://www.pz.gov.ua/news/razvorot.php?mid=100161&lid=1&id=3429 | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.