Новости. Завершується реконструкція технічної станції Харківської вагонної дільниці №1

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 08.10.2012.

Завершуються роботи з облаштування виробничих приміщень з обслуговування холодильного обладнання, систем кондиціювання повітря та акумуляторних батарей в ремонтно-екіпірувальному депо (РЕД) Харківської вагонної дільниці №1.

Поетапна реконструкція технічної станції Харківської вагонної дільниці №1, ключовим елементом якої є будівля ремонтно- екіпірувального депо, де обслуговується поїзди «Шкода» і «Хюндай», проводиться з 2011 року.

Довідково: Будівля РЕД складається із стійлової (тут на 4-х коліях здійснюється технічне обслуговування поїздів) та адміністративно-побутової частин. Її розміри: довжина – 420 м, ширина – 30 м, висота зі східної сторони - 8,4 м, із західної - 9,6 м.

За цей час на місці старої будівлі побудований високотехнологічний комплекс для якісного технічного обслуговування пасажирського рухомого складу зі своїми котельнею, компресорною, трансформаторною підстанцією, вакуумно-насосною і пожежною станціями тощо. Крім всього іншого, в РЕДі забезпечені сучасні санітарно-побутові умови для персоналу.

Так, на початку вересня відсвяткували новосілля працівники апарату управління вагонної дільниці №1 (на період реконструкції інженерно-технічні спеціалісти — виробничо-технічний відділ, бухгалтерія, бібліотека, відділи кадрів, праці та зарплати тощо — були відселені в різні приміщення цього підрозділу, розташовані на станціях Харків-Пасажирський та Харків-Сортувальний). Тепер у розпорядженні спеціалістів — нові чудові кабінети з сучасними меблями, нові актовий зал, музей підрозділу, архів, кімната відпочинку, чудові санітарно-побутові приміщення і т.д.

У ремонтно-екіпірувальному депо використовується чимало технічних новинок. Зокрема, в серпні п.р. був введений в експлуатацію локомобіль «Zephir», за допомогою якого «Шкоди», «Хюндаї» та поїзди локомотивної тяги ставляться до стойлової частини РЕДу та виїжджають звідтіля. У локомобіля безліч переваг, перш за все – екологічність (що дуже важливо для роботи в закритих приміщеннях) та економічність. Локомобіль використовується не тільки на коліях: маючи комбінований хід — пневмоколеса та залізничні котки, він виконує допоміжні транспортні функції.

Нагадаємо, що на першому етапі реконструкції РЕДу були виконані наступні основні роботи:

  • піскоструминне очищення усіх металевих ферм покрівлі будівлі РЕДу, їх грунтовка і фарбування, посилення конструкцій перекриття покрівлі депо;
  • повний демонтаж колій №7, 8, 9, 10, асфальтобетонного покриття, підлоги, бетонної підстави під підлогу, залізобетонних фундаментів, каналізаційних колодязів в стійловій частині РЕДу;
  • демонтаж металевих віконних рам, стінних панелей із західного і східного боку будівлі РЕДу, воріт, колон і панелей по торцях будівлі РЕДу;
  • монтаж металокаркасів, полегшених стінних сендвіч-панелей, виготовлених із сучасного теплоізоляційного матеріалу, металопластикових вікон з усіх боків будівлі РЕДу;
  • облицювання декоративним матеріалом колон;
  • монтаж точкових фундаментів для облаштування трирівневих естакад;
  • капітальний ремонт системи освітлення;
  • монтаж дренажної системи для відводу грунтових вод;
  • улаштування фундаментів під монтаж стійок для укладання колій №7,8,9,10;
  • ремонт покрівлі адміністративно-побутового корпусу;
  • монтаж металевих оцинкованих стійок (534 шт. під кожною із колій) та вкладання рейок на коліях №7,8,9,10.

З травня 2012 року, після завершення першого етапу реконструкції РЕДу, колії використовуються наступним чином:

  • на 10 колії проводиться технічне обслуговування двох електропоїздів моделі EJ 675 виробництва «SKODA VAGONKA a.s.» одночасно, а за їх відсутності — звичайних поїздів локомотивної тяги;
  • на 9 колії проводиться технічне обслуговування електропоїздів моделі HRCS2 виробництва «Hyundai Rotem Company», а за їх відсутності —звичайних поїздів локомотивної тяги;
  • на 7, 8 коліях — технічне обслуговування поїздів локомотивної тяги.

Вперше на «Укрзалізниці» в ремонтно-екіпірувальному депо Харківської вагонної дільниці запропоновано проведення «трирівневого» обслуговування кожного поїзда. Для зручного візуального огляду ходових частин і підвагонного устаткування виконано занижений рівень підлоги до відмітки мінус 1,0 м, оглядових канав глибиною 1,5 м.

Для проведення технічного обслуговування поїздів в ході реконструкції в будівлі РЕДу виконані наступні роботи:

  1. Встановлені водозаправні колонки в кількості 44 од., які розташовані наступним чином:
    • 7 колія – 14 од.;
    • 8 колія – 9 од.;
    • 9 колія – 9 од.;
    • 10 колія - 12 од.
  2. Змонтовано вакуумні пости для очищення та дезинфекції баків вакуумних туалетів вагонів в кількості 29 од., які розміщені:
    • у міжколійному просторі 7-8 – 16 од. (дозволяють обслуговувати поїзди на 7 та 8 коліях);
    • у міжколійному просторі 9-10 – 13 од. (дозволяють обслуговувати поїзди на 9 та 10 коліях).
  3. Довідково: вакуумні пости для очищення та дезинфекції баків вакуумних туалетів працюють з травня 2012 року.

  4. Реконструкція колійного розвитку (проведено заміну 8 стрілочних переводів, укладено 1783 м колії на підходах до РЕДу та 1680 м беспосередньо в будівлі).
  5. Монтаж контактної мережі по 11, 12, 13 колії пункту відстою поїздів та 9 та 10 колії до будівлі РЕДу.
  6. Укладено кабель 3 кВ, проведно роботи з укладання високовольтного кабеля від центральної розподільчої підстанції №3 до трансформаторної підстанції № 63.
  7. Монтаж зовнішніх мереж водопостачання.
  8. Улаштування огорожі пункту відстою поїздів та території технічної станції.
  9. Встановлено пости підключення стислого повітря, пости підключення електричної напруги змінного струму 220 та 380 В, постійного струму 110В, 50В, 24В.

Також було змонтовано дві мобільні будівлі – медпункт та камеру зберігання форменого одягу провідників.

Роботи з технічного обслуговування та поточного ремонту виконуються на підставі аналізу даних бортових комп'ютерів поїздів і візуального огляду ходової частини вагонів.

На другому етапі реконструукції РЕДу виконано наступне:

  • демонтажні роботи 1-го поверху адміністративно-побутового корпусу;
  • реконструкція фасадних систем адміністративно-побутового корпусу;
  • загальнобудівельні роботи на другому поверсі адміністративно-побутового корпусу;
  • придбання повних комплектів меблів та інвентарю для приміщень другого поверху адміністративно-побутового корпусу;
  • улаштування внутрішніх мереж водопроводу й каналізації адміністративно-побутового корпусу;
  • монтаж системи електроосвітлення другого поверху адміністративно-побутового корпусу;
  • улаштування зовнішніх мереж систем каналізації.

Виконання перерахованих вище робіт дозволяє:

  • забезпечити відвід стоків господарсько-побутової, дренажної, зливової й вакуумної каналізації, відвід каналізаційних стоків з будинку РЕДу, їхнє очищення до необхідних нормативів для скидання в міську каналізаційну мережу;
  • забезпечити санітарно-побутові умови для роботи адміністративно-побутового корпусу (водопровід, каналізація, системи вентиляції й кондиціювання повітря).

Крім цього, виконані наступні роботи:
Стійлова частина депо:

  • загальнобудівельні роботи;
  • улаштування підлоги цеху;
  • монтаж воріт цеху;
  • монтаж пожежних сходів;
  • електротехнічні роботи;
  • придбання електротехнічного устаткування для цеху;
  • улаштування приточної вентиляції, трубопроводів теплопостачання і холодопостачання цеху.
Адміністративно-побутовий корпус:
  • демонтажні роботи першого поверху;
  • фасади адміністративно-побутового корпусу;
  • загальнобудівельні роботи на другому поверсі адміністративно- побутового корпусу;
  • придбання меблів та інвентарю для приміщень другого поверху;
  • внутрішні мережі водопроводу й каналізації адміністративно-побутового корпусу;
  • електроосвітлення приміщень другого поверху адміністративно-побутового корпусу;
  • улаштування опалення адміністративно-побутового корпусу.
Котельня:
  • монтажні роботи;
  • улаштування димаря;
  • електроустаткування КВПіА котельні;
  • улаштування зовнішньої каналізації котельні;
  • загальнобудівельні роботи;
  • придбання устаткування котельні.
Компресорна:
  • монтажні роботи;
  • електроустаткування КВПіА компресорної;
  • улаштування опалення компресорної;
  • улаштування каналізації компресорної;
  • загальнобудівельні роботи.
Трансформаторна підстанція ТП-63:
  • загальнобудівельні роботи з ТП-63;
  • електромонтажні роботи з ТП-63.
Зовнішні мережі електропостачання:
  • монтаж опор контактної мережі;
  • придбання кабельно-провідникової продукції зовнішніх мереж електропостачання.
Зовнішні мережі газопостачання:
  • монтаж зовнішніх мереж газопостачання;
  • придбання устаткування зовнішніх мереж газопостачання.

В ході другої черги реконструкції РЕДу створені сучасні та комфортні санітарно-побутові умови як для працівників, які обслуговують рухомий склад, так і для працівників допоміжних цехів і апарату управління. Зокрема, змонтовані та облаштовані нова камера схову форменого одягу для поїзних бригад та модуль-медпункт.

Усі роботи виконуються коштом залізниці.

Автор: Прес-центр Південної залізниці

URL оригинала: http://www.pz.gov.ua/news/razvorot.php?mid=100161&lid=1&id=3429
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.