Новости. За стан асфальтового покриття Крюківського мосту відповідає кременчуцька міська рада, за решту споруди - Південна залізниця

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 28.05.2015.

Останнім часом у ЗМІ з'явилася низка неправдивих повідомлень щодо невиконання Південною залізницею своїх зобов'язань з обслуговування мостового переходу через річку Дніпро у місті Кременчук. Південна залізниця наполягає на безпідставності звинувачень та наголошує: асфальтове покриття автопроїжджої частини мосту на балансі залізниці не знаходиться і за нього відповідають комунальні служби міста.

Асфальтове покриття автопроїжджої частини мостового переходу на балансі Південної залізниці не знаходиться і повинне експлуатуватися комунальними службами м. Кременчук. Своїм рішенням № 907 від 2 жовтня 1995 року Кременчуцька міська рада поклала обов'язки з ремонту асфальтового покриття мосту на управління житлово-комунального господарства міськвиконкому.

Що стосується автопроїжджої частини мостового переходу, то Південна залізниця опікується станом лише несучих конструкцій, а не асфальтового покриття, за яке відповідає міськрада. Щороку мостовий цех Кременчуцької дистанції колії виконує необхідні роботи з ремонту деформаційних швів між прогоновими спорудами автопроїзду. Під час цих робіт знімається напруга у контактній мережі, що, в свою чергу, призводить до перерви в русі залізничного транспорту, а отже негативно позначається на діяльності магістралі.

Мостовий перехід через річку Дніпро у місті Кременчук, так званий Крюківський міст, розташований на 260/261 км дільниці Харків - Знам'янка, є двоярусною спорудою. У нижньому ярусі здійснюється рух залізничного транспорту, у верхньому - автомобільного. Для пропуску високогабаритних суден на мосту влаштована вертикально підйомна прогонова споруда. Мостовий перехід належить до категорії найважливіших транспортних споруд України, оскільки через нього проходять автомагістралі державного значення М-22 Полтава - Олександрія і Н-08 Бориспіль - Дніпропетровськ - Запоріжжя.

Крюківський міст побудовано в 1949 році згідно з діючими на той час будівельними нормами. Відповідно до проектної документації, міст розрахований під автомобільне навантаження Н-10, тобто колону автомобілів масою по 10 тонн кожний і окремих транспортних засобів загальною масою до 13 тонн, з навантаженням на вісь не більше 9,5 тонн. Однак упродовж усього періоду експлуатації споруди - з 1949 року по теперішній час - автомобільні навантаження збільшилися у кілька разів, сьогодні на автомобільних шляхах рухаються автомобілі вантажопідйомністю до 40-50 тонн. На підходах до мостового переходу встановлені дорожні знаки, які обмежують рух автотранспортних засобів вагою більше 13 тонн. Не зважаючи на ці знаки, рух великовагового автотранспорту по мосту остаточно не припинено, а в умовах високих температур навколишнього середовища це призводить до пошкодження асфальтового покриття. Тому залізничники звертають увагу ДАІ на дотримання учасниками дорожнього руху відповідних правил та відповідальність водіїв.

Автор: Прес-центр Південної залізниці

URL оригинала: http://www.pz.gov.ua/news/razvorot.php?mid=100161&lid=1&id=3999
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.