Новости. Укрзалізниця перевезла з початку поточного року 17,7 млн тонн будівельних вантажів
Офіційний сайт "Укрзалізниці", 22.06.2017.
Укрзалізниця сприяє якнайшвидшому відновленню та будівництву автомобільних доріг України. Так, з початку 2017 року залізничним транспортом перевезено 17,7 млн тонн будівельних матеріалів, що використовуються для будівництва автошляхів. Лише впродовж червня залізниця навантажила 2,4 млн тонн будівельних вантажів, що на 4,7 % більше ніж за аналогічний період 2016 року.
До сезону пікових перевезень будматеріалів залізничники провели обстеження під’їзних колій підприємств, перевірили місця навантаження та вивантаження, подбали про підвищення ефективності використання вантажних вагонів відправниками та одержувачами, підготували рухомий склад та залізничну інфраструктуру, щоб вчасно доставити будівельні вантажі для проведення дорожніх робіт, однак викликає стурбованість дефіцит піввагонів під час пікових перевезень.
Тарифи на перевезення будівельних вантажів у вагонах філії ПАТ «Укрзалізниця» «Центр транспортної логістики» значно дешевші, ніж у приватних вагонах. На відміну від інших власників для вагонів ПАТ «Укрзалізниця» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09.04.2012 № 209 був встановлений державно регульований тариф, вагонна складова якого навіть не покриває вартість утримання вагону, що поставило ПАТ «Укрзалізниця» в нерівні умови на ринку піввагонів у порівнянні з іншими власниками, які мають можливість встановлювати обґрунтовані ціни за користування вагонами.
Дану постанову втратила чинність першого лютого 2017 року і це повинно було стати першим кроком до дерегуляції вагонної складової, що має збалансувати ринок і створити передумови для оновлення та модернізації вагонів усіх власників. Однак Міністерство інфраструктури України і досі, впродовж майже п’яти місяців, затягує внесення відповідних змін до Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом, ігноруючи відповідне подання від Укрзалізниці.
Наразі ПАТ «Укрзалізниця» вже не займає монопольне становище на ринку напіввагонів – частка перевезень ПАТ «Укрзалізниця» у власних напіввагонах становить близько 30%, тому дерегуляція вагонної складової є логічною дією українського Уряду.
Низька вартість користування напіввагонами, встановлена державою для ПАТ «Укрзалізниця», є індикатором ціни для міжнародних фінансових інституцій. Враховуючи, що державно регульована ціна не покриває навіть вартість утримання, як ПАТ «Укрзалізниця», так і інші власники не мають можливості залучити кредитні кошти для оновлення парку напіввагонів, тому що такі проекти вважаються нерентабельними.
На думку експертів, дерегуляція вагонної складової оцінюється в річному розрахунку 400-500 млн грн, що дозволить реанімувати стан вагонного парку України.
URL оригинала: http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/452984/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.