Новости. Через недбайливе ставлення пасажирів псується внутрішнє обладнання швидкісних поїздів
Офіційний сайт "Укрзалізниці", 15.08.2017.
У 2017 році почастішали випадки пошкодження обладнання внутрішнього інтер’єру вагонів швидкісних поїздів Інтерсіті+ та Інтерсіті вітчизняного та корейського виробництва. Найчастіше через недбайливе ставлення пасажирів ламаються кнопки регулювання нахилу пасажирських крісел та фіксатори відкидних столиків, забиваються туалетні кімнати та рукомийники.
Так, лише за 7 місяців 2017 року в електропоїздах корейського виробництва «Hyundai Rotem» пошкоджено 599 кнопок регулювання кута нахилу пасажирських крісел та 55 підстаканників на суму майже 150 тис. грн. У 2016 році було зламано 735 кнопок кута нахилу пасажирських крісел та 64 підстаканники, а сума збитків становила понад 180 тис. грн.
На жаль, така прикра тенденція спостерігається і з пошкодженням іншого внутрішнього обладнання швидкісних поїздів. В електропоїздах та пасажирських вагонах локомотивної тяги вітчизняного виробництва ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» за 7 місяців 2017 зламаний 321 фіксатор відкидних столиків пасажирських крісел, що на 75 фіксаторів більше, ніж за 12 місяців 2016 року (246 одиниць.)
Крім того, за 7 місяців 2017 року зафіксовано 308 випадків засмічення туалетів внаслідок викидання пасажирами сторонніх предметів. Також було зафіксовано 170 випадків засмічення сторонніми предметами зливів рукомийників, що призводило до неможливості їх використання та, як наслідок, до зачинення туалетів. Українська залізнична швидкісна компанія просить пасажирів дбайливо ставитися до обладнання поїздів, адже це запорука комфортних умов подорожі.
URL оригинала: http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/456615/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.