Новости. "Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет", - Євген Кравцов.

Залізничний інформаційний портал, 19.01.2018.

«Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят," - повідомив на своїй сторінці у Facebook в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування. Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними. Для цього розширюємо можливості онлайн-системи продажу квитків, призначаємо нові та додаткові поїзди. Адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні», - повідомив Євген Кравцов.

Під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.

URL оригинала: https://info.uz.ua/news/sogodni-vidnovili-poslugu-povernennya-elektronnikh-kvitkiv-cherez-internet-evgen-kravtsov
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.