Новости. Кернес хоче з’єднати центр і Салтівку у 2020 році: фото проєкту

MediaPort, 18.09.2019.

Через будівництво дороги на Салтівку планують відселити близько 1,5 тисячі торговельних об'єктів на території ринку «Барабашово».

Майбутнє будівництво обговорювали 18 вересня на зустрічі Геннадія Кернеса із підприємцями ринку «Барабашово».

«Це будівництво нової дороги у місті Харкові, яка з'єднає центр міста з житловим масивом Салтівкою. Вона з'єднає пр. Ювілейний, колишній 50-річчя ВЛКСМ, з вул. Шевченка, Моїсеєвською, з боку торгового центру «Рост», їх парковка, яка теж підпадає в зону пробивки нової дороги», — сказав Кернес.

Візуалізація майбутнього будівництва дороги на Салтівку

Підприємцям, об'єкти яких потрапляють в зону будівництва (близько 1,5 тисяч), запропонують переселитися на майданчик по проспекту Ювілейному, де нещодавно створене сесією міської ради комунальне підприємство «Міський торговий ринок» за гроші з бюджету міста побудує нові об'єкти.

«Буде виділена територія в 2,5 гектари біля проспекту Ювілейного, це так званий таксопарк. Ми разом з вами побудуємо за гроші комунального підприємства вам торгові місця. Ці торгові місця будуть оформлені за законом України, і ви зможете там працювати», — заявив Кернес.

Куди хочуть переселити підприємців

Скільки сплачуватимуть підприємці місту, мер не сказав, зазначивши лише, що все буде «на інших умовах, більш пільгових, більш правильних та більш законних», ніж зараз, коли торговці платять концерну «АВЕК».

Кернес наголошує: земля «АВЕКу» виділялася тимчасово і за генпланом, затвердженому ще у 1953 році, на цій ділянці мала бути дорога, про що всі були попереджені.

«Потім у 80-х роках, у 2004 і з корегуваннями у 2013 року. Все це законне, і не може викликати сумнів ні в кого, що це робиться під когось. Це робиться для міста і мешканців міста», — сказав мер.

Частина присутніх на зустрічі підприємців — представники ініціативних груп, які виступають проти діяльності концерну «АВЕК» — підтримують ідею міської влади.

Передбачається, що дорога пролягатиме повз метроміст. Візуалізація

Деякі питали Кернеса, чи розглядалися альтернативні ідеї будівництва дороги на Салтівку і чому торговці мають укладати договори з комунальним підприємством в умовах, коли багато міських КП — збиткові.

«Якщо ви хочете по-іншому, значить, давайте тоді будемо звертатися до суду, нехай рішенням суду буде винесено те чи інше рішення. Якщо буде на вашу користь, будь ласка, торгуйте там. Якщо на користь міста, значить, місто знесе незворотньо ці павільйони, без компенсації. Вони побудовані незаконно! Вони побудовані за червоними лініями! Вони побудовані на дорозі, яка відведена генеральним планом! І не будете торгувати там, де ви ганьбите Фельдмана (почесний президент концерну «АВЕК», до якого належать об'єкти на ринку Барабашово, народний депутат, член фракції «Опозиційна платформа — За життя» — ред.), що він незаконно діє, а самі підштовхуєте нас, щоб ми діяли незаконно. Ви розберіться спочатку у своїх симпатіях! Дорога буде побудована!» — заявив міський голова.

Ще один з присутніх нагадав Кернесу, що у відносинах міської влади і Олександра Фельдмана були різні часи.

«У мене немає ніяких чи то теплих, чи то гарячих, чи то дуже гарячих відносин з будь-яким суб'єктом господарської діяльності. Я Харківський міський голова... Мені важливо, щоб харків'яни могли виїхати з місць свого життєвого простору спокійно, конкретно і зручно. Вам зрозуміло це чи ні?» — сказав Кернес.

Опори біля метромосту, де планувалася дорога

Інших варіантів бути не може, наголосили мер та головна архітекторка міста Тетяна Поліванова.

«Це найближча відстань від центральної частини Салтівки до центральної частини міста. Це близько 2,5 км. Це 5 хвилин їзди від Салтівки до ст. м. «Київська». Дві смуги в один бік, дві смуги в інший. І завжди цей коридор існував», — сказала Поліванова.

Речник ТЦ «Барабашово» Сергій Зайцев у коментарі журналістам після зустрічі у міськраді заявив про «навколополітичну» складову у цій справі через конфлікт Геннадія Кернеса із Олександром Фельдманом. Чи будуть представники «Барабашово» судитися із містом, Зайцев не знає. Радить дочекатися висновку юристів.

«Не було претензій до користування цих ділянок. Зараз виникла інша ситуація. Зараз не йдеться про те, чи вони були тимчасові, чи можна зносити чи ні. Ми сьогодні з вами говоримо про той спосіб, в який намагаються нав'язати нам, харків'янам, ту дорогу», — сказав Зайцев.

Кернес політичну складову відкидає і говорить:

«Ніякі депутатські мандати, які зараз в кишені власника «АВЕКА», не допоможуть йому для захисту своїх незаконних, я підкреслюю, прав та інтересів».

За планом Кернеса, дорога має бути побудована до Дня міста, 23 серпня 2020 року. Питання, пов'язані із будівництвом, ще мають розглядати на сесіях міськради.

Поліванова каже, що для створення робочого проєкту залучать спеціалістів-дорожників та містобудівників.

У яку суму обійдеться бюджету міста дорога, не відповідають ані Кернес, ані Поліванова. Головна архітекторка міста каже: це неможливо уявити, допоки не буде розроблений проєкт.

URL оригинала: https://www.mediaport.ua/kernes-hoche-ziednati-centr-i-saltivku-u-2020-roci-foto-proiektu#_
Разделы по теме:
Рубрики:   Город и область
Улицы и площади:   Ювілейний проспект

Комментарии

Юрик
24.09.2019 17:00
Мне вот интересно, а подумали о том куда будет деваться весь этот поток с моста дальше?

Murcielago
24.09.2019 17:10
Часть по Шевченко в центр, часть по Матюшенко в Нагорный район. Пробивка лишь разгрузит Тюринскую, а также частично Моисевскую/Веринскую и АкП.

schmuzerei
24.09.2019 21:35
Прежде чем поехать по Шевченко в центр либо по Матюшенко в Нагорный, надобно сначала преодолеть этот самый транспортный узел, куда после пробивки одномоментно будет прибывать гораздо больше транспорта. И значит после пробивки преодолевать узел "м. Киевская" станет еще сложнее, чем сейчас. К сожалению.

Murcielago
24.09.2019 22:16
Цитата(schmuzerei @ 24.9.2019, 21:35) *
куда после пробивки одномоментно будет прибывать гораздо больше транспорта

С чего ты взял? Куда сейчас прибывает этот транспорт?

schmuzerei
24.09.2019 22:51
Цитата(Murcielago @ 24.9.2019, 22:16) *
С чего ты взял? Куда сейчас прибывает этот транспорт?

Сейчас он прибывает либо от Гидропарка, либо через Моисеевский мост. Даже учитывая их ограниченную пропускную способность перекресток не справляется с трафиком. После пробивки добавится еще и третье направление - от Юбилейного. Будет хуже.

Евгений Юрьевич
24.09.2019 22:53
Так потоки перераспределятся, по новой дороге трафик появится за счет двух первых

schmuzerei
25.09.2019 00:38
Цитата(Евгений Юрьевич @ 24.9.2019, 22:53) *
Так потоки перераспределятся, по новой дороге трафик появится за счет двух первых

Ну и что? Как было N авто в час, так и останется N авто в час (в лучшем случае) в одной и той же точке пересечения. А пропускная способность перекрестка останется неизменной. Я все к тому, что без развязки ничего не ускорится.

werfer
25.09.2019 07:15
Да бредятина это всё полная в стиле геши.
Куда он собрался выводить дорогу? На парковку роста? Ну, а дальше?
Никакого смысла в этой дороге нет, да и не сделают ее так, как нарисовано, пусть не свистят.
4 полосы там на опорах, кстати, не поместится (+велодорожка).
Очередной наезд на авэк, уже далеко не первый. Вспомним мифические обвалы в метро под рынком, например.

Евгений Юрьевич
25.09.2019 08:58
Цитата(schmuzerei @ 25.9.2019, 0:38) *
Ну и что? Как было N авто в час, так и останется N авто в час (в лучшем случае) в одной и той же точке пересечения. А пропускная способность перекрестка останется неизменной. Я все к тому, что без развязки ничего не ускорится.

Та то понятно всё. Просто появится дорога, которая разгрузит Шевченко и Веринскую. А коллапс на Киевской, похоже, решать не собираются.

Sah
25.09.2019 15:42
У будинку техніки (м. Конституції) за часів радянської влади у кімнаті на 1 поверсі на столі розміром 5х5 м був розміщений Ген. план Харкова. На всіх великих перехрестях там були зображені розв'язки на різних рівнях.
Згідно з ним на пробивці мала бути трол. лінія до центру замість 15 трамваю.
Але згідно з новим Ген. планом у центрі мають бути лише маршрутки.

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.