Новости. Для зручності при посипанні траси
Газета "Харківський електротранспорт", 01.01.1971.
Щоб забезпечити нормальний рух тролейбусів під час ожеледиці, виділяється спеціальна тролейбусна машина № 55 для посипання траси шлаком. Раніш в посипанні брали участь два працівники, які на ходу висувалися через задні двері і лопатами розкидали шлак.
Це було незручно і навіть небезпечно, тому що можна впасти з машини.
Працівник служби руху Володимир Приз зробив всередині машини два отвори попереду задніх коліс. До цих отворів прироблено два дерев'яних желобки.
Тепер посипання тролейбусної траси провадиться при закритих дверях безпосередньо з кузову машини. Таким чином усунене небезпеку в роботі. Крім того економиться шлак. Посипанням може займатися один працівник.
Для зручності зв’язку між водієм і посипальником встановлене звуковий сигнал.
Колектив підсобних робітників щиро дякує т. Приза за його пропозицію.
В. АВДІЄВ, завгосп служби руху.
26.12.1961
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Единицы ПС: | ЯТБ-4 #55 |
Комментарии
По базе СТТСа ЯТБ номер 55 списан в 1964: https://transphoto.org/vehicle/172433/#n177259
"База"сттсов явно не то, на что можно ссылаться )
https://gortransport.kharkov.ua/ps_models/51/
Ты действительно не в курсе, что в 1971 у нас ЯТБ давно уже не было?
На самом деле, движок ХТ почему-то не позволяет добавлять дату новости ранее 01.01.1971. В данном случае эта новость явно конца 50-х годов.
Догадаться указать в тексте новости номер и год данной газеты (как здесь, например) конечно же было тяжело
По базе СТТСа ЯТБ номер 55 списан в 1964: https://transphoto.org/vehicle/172433/#n177259
Все нормально на СТТС, движок сайта ХТ не дает возможность устанавливать даты до 1970 года. Добавил в текст правильную дату - 26.12.1961
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.