Новости. Водій трамвая! Будь уважним! Тут небезпечно

Газета "Харківський електротранспорт", 16.07.1974.

Аналіз дорожно-транспортних пригод за перше півріччя ще раз виявив основні вузли, де виникають різного роду транспортні пригоди. Сьогодні ми звертаємо увагу лінійних працівників на ці дільниці з тим, щоб керівному складу служби руху, кожного депо посилити контроль за цими, а водіям бути більш уважними на дільницях з підвищеною небезпекою.

Харківський міст. Тут бувають випадки зіткнення зустрічних вагонів, сходи їх з рейок.

Майдан Повстання. Це складний і небезпечний вузол з організації руху транспортних засобів.

Зупинки «Універмаг Харків», «Кінний ринок» мають велику кількість пішоходів, частина з яких — приїжджі, не знайомі з правилами вуличного руху. Тут бувають наїзди на пішоходів.

Вул. Академіка Павлова. Насиченість транспортом, зіткнення різних його видів.

Вул. Харківських дивізій. Маємо кілька зіткнень трамвая з іншими видами транспорту.

Південний вокзал. Не завжди водій відправляє вагон, зачинивши двері, а диспетчер не слідкує за посадкою. Звідси — випадання пасажирів. При виїзді з вокзалу бувають сходи, підсічки. Особливу увагу слід звернути на додержання інтервалів руху.

Готель «Спартак». Велика насиченість людьми. Маємо наїзди на пішоходів.

Вул. Дмитрівська — вул. Малиновського. Невеликий відрізок, але дуже небезпечний: велика кількість пішоходів, чимало автомобілів, що стоять, і тих, що об’їжджають їх. Вулиця ж вузька.

Майдан поезії, вул. Гуданова — також велика насиченість пішоходами, а ще — великий потік транспорту. Спостерігається перевищення швидкості, наїзди.

Вул. Річна — не вирішено питання з організацією руху транспорту, спуск з важким профілем, з лівим поворотом.

36-а лікарня — завод «Поршень» — складний вузол руху.

Вул. Академіка Павлова — вул. Якіра — пересічення з автотрасою, бувають зіткнення.

Вул. Академіка Павлова — вул. Героїв праці — також небезпечний вузол. Тут трамвай пересікає центральну магістраль.

Проспекти Тракторобудівників — 50-річчя ВЛКСМ — небезпечне перехрестя з організації руху, пов'язаного з переходом пішоходів до базару, універмагу, універсаму, поліклініки.

Вул. Котлова — Альбовий провулок. На цій дільниці бувають випадки зіткнення через раптову появу транспорту.

Майдан Руднєва — небезпечне перехрестя.

Корсиківський шляхопровід — велозавод має великий потік транспорту. Небезпечне перехрестя, здійснюється заїзд трамваїв в Комінтернівське депо.

Вул. Дзержинського — Весніна. З безпосередньої вини водіїв маємо зіткнення трамвая з трамваєм.

Вул. Байрона — Юмтівська — небезпечний вузол руху, трапляються зіткнення різного транспорту.

Вул. Плехановська — Юмтівська — великий потік транспорту, пересічення з поворотами.

Вул. Клочківська — Бурсацький спуск — небезпечні з організації руху, багато пішоходів, особливо, іногородніх.

Павлівка — перехід сліпих пішоходів. Треба бути максимум уважним.

Проспект Тракторобудівників — 607-й мікрорайон — небезпечний вузол руху як трамвая, так і автотранспорту.

Вул. Кірова — Плехановська — перехрестя насичене різного виду транспортом, маємо зіткнення, сходи вагонів з рейок, підсічки.

Проспект Гагаріна — вул. Кірова — складна дільниця в питаннях організації руху.

Кінотеатр «Зірка» — часті випадки відправлення трамваїв з відкритими дверима. Бувають випадання пасажирів.

Вул. Конєва — Конторська — трамвайну лінію раптово пересікає автотранспорт з лівого боку.

Вул. Конєва — Свердлова — нерозв’язаний вузол з руху, часто автотранспорт не перепускає трамвай.

Вищезазначені дільниці повинні бути взяті під особливий контроль, доведені до відома всього лінійного персоналу і водійського складу з тим, щоб уникнути дорожно-транопортних випадків.

В. ПРИЗ, інженер ВГР.

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.