Новости. На Південній залізниці відбулася виставка локомотивів

Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 22.06.2020.

19 червня на станції Харків–Балашовський (м. Харків) відбулася традиційна щорічна виставка тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця».

В.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик, член правління Франтішек Буреш, директор департаменту локомотивного господарства товариства Сергій Павлов в супроводі директора регіонального філії «Південна залізниця» Миколи Уманця, його заступників та начальників служб філії, а також голови Дорпрофсожу Вячеслав Залозних проінспектували готовність тягового рухомого складу регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця» до роботи під час літніх перевезень.

На огляд керівництву АТ «Укрзалізниця» залізничники представили 12 одиниць техніки, що пройшли кілька видів ремонтних робіт. На зазначеному тяговому рухомому складі впроваджений ряд нових технічних рішень спрямованих на поліпшення технічного стану локомотивів та умов роботи локомотивних бригад.

Так, фахівці електровозного депо Харків-Головне обладнали електровоз ЧС7 №134, як і решту локомотивів даного депо, багатьма технічними нововведеннями власної розробки. Зокрема, на ньому встановлений (виготовлений на базі планшета) індивідуальний модуль машиніста «БЛІК», з введеними програмами, які допомагають локомотивній бригаді в дорозі. У кабіні машиніста є відеореєстратор, з допомогою якого, у разі виникнення нестандартної, спірної ситуації можна детально відновити картину події і оцінити правильність дій локомотивної бригади.

Локомотивним депо Харків-Сортувальний представлено два маневрових тепловоза: ЧМЕ3 №1308 та ЧМЕ3 №5354. На першій машині повністю проведено капітальний ремонт кабіни, встановлено сучасний електронний пульт машиніста, зручні крісла, світлодіодне освітлення. Тепловоз також обладнаний монтажною панеллю ELPO 403.20 для автоматичного включення всього електрообладнання тепловозу та захисту електричної мережі від перевантаження й короткого замикання та гребнезмащувачами колісних пар.

На тепловозі ЧМЕ3 №5354 встановлена система відеоспостереження з шістьма камерами й монітором, розташованим в кабіні машиніста. Цей локомотив вже півроку працює на гірковому комплексі й з допомогою камер відеоспостереження локомотивна бригада забезпечує високі показники з безпеки руху та ефективності експлуатації.

Спеціалісти локомотивного депо Основа на тепловозі ТЕП 70 №0170 встановили систему охолодження з використанням електричних мотор-вентиляторів МВ11 тепловозів 2ТЕ116 із живленням від головного генератора. Річний економічний ефект від цього впровадження складає понад 100 тис грн. з рахунку на один тепловоз серії ТЕП70. Також встановлено світлодіодне освітлення у дизельному приміщені, електричні вентилятори охолодження повітря у кабінах машиніста.

У локомотивному депо Kременчук на тепловозі ТЕП150 №004 виконано відновлювальний ремонт водяної системи охолодження дизеля тепловоза з заміною елементів.

У числі встановлених нововведень на тепловозі ЧМЕ3 №2238 локомотивного депо Смородине електронний тахометр. Також встановлені датчики температур основного та додаткового контурів води, тиску масла, рівня води, удосконалений індикатор пошуку несправностей. Крім того, на ЧМЕ3 №2238 створені комфортні умови для праці локомотивної бригади: в кабіні тепловоза встановлений умивальник, є мікрохвильова піч та електричний чайник.

В ТЧ Полтава магістральний електровоз ВЛ80к №113 вперше обладнали графітовими гребнезмащувачами, якими раніше обладнували маневрові тепловози ЧМЕ3.

В цілому керівництво АТ «Укрзалізниця» високо оцінило готовність представленої техніки до літніх перевезень і висловили впевненість, що вона буде успішно використовуватися в перевізному процесі.

URL оригинала: http://pz.gov.ua/news/razvorot.php?id=5268
Разделы по теме:
Рубрики:   ЖД транспорт
ЖД станции:   Харків-Слобідський
Единицы ПС:   ВЛ82м-034, ВЛ82м-080, ТЭП70-0170, ВЛ11-555, ЧМЭ3-1308, ВЛ80т-2027, ЧМЭ3-2238, ЧМЭ3-5354

Комментарии

mvt
23.06.2020 11:20
А как понимать ссылку на инстаграм, к тому же, совсем не на официальный от УЗ?

Совсем ололо?

Bob
23.06.2020 13:58
Цитата(mvt @ 23.6.2020, 11:20) *
А как понимать ссылку на инстаграм, к тому же, совсем не на официальный от УЗ?

Совсем ололо?


Стоит Murcielago где-то промелькнуть, так у некоторых моментально начинается взрыв в мозгу rolleyes.gif В оригинальной фотоподборке дофига мусора, который даже в оригинальной статье (в таком большом количестве) смотрится ну очень спорно и ненужно (я про излишнее количество фотографий в стиле "вот начальник смотрит на стенд, вот начальник топает перед локомотивами, вот начальник в машинном отделении, вот начальник разговаривает с подчиненными", чтобы якобы создавалась видимость жесткого контроля руководства - это же тупо пыль в глаза). Вот и прикрепили ту карусель фотографий, которая напрямую показывает саму выставку, а не несколько одинаковых лиц. Касаемо автора - пришлите другие фотографии, и думаю, их с радостью прицепят.

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.