Новости. Укрзалізниця створює сучасні центри управління рухом за європейськими стандартами
Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 15.12.2020.
Укрзалізниця розпочала створення сучасних центрів управління рухом. Перший такий центр 12 грудня запрацював у Харкові. Його робота побудована на основі кращих європейських практик.
Новостворений центр вже об’єднав функцію управління рухом Південної та Донецької залізниць. Зокрема, до регіонального центру управління рухом Південної залізниці переключено оперативно-технологічний зв’язок станцій та енергодиспетчерських дільниць Донецької залізниці.
«12 грудня фактично впроваджено повноцінне функціонування укрупненого регіонального центру управління рухом Південної залізниці». Протягом півроку плануємо також перевести на вказаний центр управління рухом Придніпровської залізниці», — повідомив директор Департаменту управління рухом АТ «Укрзалізниця» Олександр Ткаченко.
За його словами, укрупнення центрів управління рухом поїздів дозволить усунути дублювання функцій управління рухом між регіональними філіями.
«Крім того, за рахунок концентрації диспетчерського апарату декількох філій в одному регіональному центрі управління рухом буде підвищено оперативність та узгодження при плануванні поїзної роботи, швидкість приймання управлінських рішень та оперативність усунення системних недоліків», — додав Олександр Ткаченко.
Далі у планах, за словами керівника Департаменту управління рухом, є створення аналогічного центру в Києві, який об’єднає управління рухом на Південно-Західній, Львівській та Одеській залізниці.
Нагадаємо, як повідомляв голова правління АТ «Укрзалізниця» Володимир Жмак, до кінця наступного року компанія планує завершити перепідпорядкування структурних підрозділів та виділити чотири вертикалі майбутнього холдингу АТ «Укрзалізниця».
URL оригинала: http://pz.gov.ua/news/razvorot.php?id=5341 | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Комментарии
Там ещё позже Придн подтянется
А вообще я давно видел такие планы, оставить 2 филиала. Только был вопрос, где будет центр второго - Харьков или Днепр. Наша взяла
Так а первый где будет, в Киеве или где-то западнее?
Киев: ЮЗЖД + ЛЬВ + ОДС
Харьков: ЮЖН + ПРИДН + ДОН.
Но это не объединение филий (жд) как таковых. Пока ещё нет.
Вообще (имхо) быстрее всё добьют и поделят между Пасс/груз/инфраструктурная/пригородная/что-то_там_ещё компаниями, оставив ЖД (филии) для фикции, чем окончательно их снесут
Кстати, если кто не в курсе, ДН-5 *0 (Купянскую дирекцию)
Так что всё может быть. С такой тенденцией-то
Если создать такой центр где-нибудь в Казатине или Жмеринке, теоретически можно сэкономить на ФОТ... или на УЗ зарплаты не зависят от региона?
Это не тот случай, где в зависимости от региона будет что-то меняться
Это ж не проводников на 8к искать в Киеве или Жмеринке, тут люди с мозгами, образованием и опытом работы должны быть
Дороги давно надо разогнать как явление, и их разгонят.
Теперь главное, чтоб "вертикали" не обросли тем же количеством непонятно что делающих людей, что и дороги. Причем тех же самых людей.
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.