Новости. Пісочинський шляхопровід: чому відновлений після обвалу міст під Харковом знову ремонтуватимуть
Суспільне UA, 19.03.2021.
Під час капітального ремонту Пісочинський міст планують повністю перебудувати. Аварійний ремонт коштував близько 18 млн грн. Орієнтовна вартість капітального — 30 млн грн.
Про це в ефірі Суспільного розповів начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Андрій Алексєєв.
"Після аварійного ремонту ми отримали висновки експертів, що маса транспортних засобів, які мають рухатися цим шляхопроводом, не має перевищувати 20 тонн. Наразі по ньому можуть їздити лише легкові автомобілі й невеликі вантажівки. Сама споруда потребує капітального ремонту для того, щоб у повній мірі виконувати свої функції як шляхопровід на автомобільній дорозі державного значення, яка з’єднується з міжнародними коридорами", — пояснив Андрій Алексєєв.
"Ми його будемо повністю розбирати і повністю відновлювати. Ми будемо будувати нову споруду, починаючи з фундаменту. Візуально відремонтований шляхопровід не буде відрізнятися майже нічим, лише своїми характеристиками. Він буде набагато міцнішим, витривалішім і набагато довговічнішим ніж до цього. Орієнтовна вага, на яку розрахована дорога – 40 тонн, але при проведенні випробувань це буде 240-300 тонн", — сказав Андрій Алексєєв.
За його словами, Служба автомобільних доріг розробила проєктно-кошторисну документацію, провела тендерну процедуру і готується почати роботи, коли отримає дозвіл Державної архітектурно-будівельної інспекції. Проводити роботи на шляхопроводі планують у дві зміни.
"За нашими попередніми розрахунками перекриття руху і об’їзд по ті схемі, яка була і минулого разу, може затягнутися від двох до чотирьох місяців", — сказав Андрій Алексєєв.
URL оригинала: https://suspilne.media/115028-pisocinskij-slahoprovid-comu-vidnovlenij-pisla-obvalu-mist-pid-harkovom-znovu-remontuvatimut/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Город и область |
Улицы и площади: | Окружна дорога |
Комментарии
https://gortransport.kharkov.ua/news/26571/
Так не стоит ли сразу на перспективу сделать путепровод пошире? Раз уж все равно опять будут частично перекрывать движение, целесообразно сделать путепровод на 4 полосы и потом этим уже не заниматься. При этом при 4-х полосах делать в последствии плановые ремонты будет намного легче. Можно как минимум две полосы оставлять под трафик.
А в светлом будущем рядом с двухполосным путепроводом построят второй такой же и вуа-ля, 4 полосы.
А в светлом будущем рядом с двухполосным путепроводом построят второй такой же и вуа-ля, 4 полосы.
Так там уже имеется остаток старой трассьі. Вроде как ничего не мешает сразу делать 4 полосьі.
Там очень неудобно вписывать из-за того что дорога непрямая (и сильно) как в плане, так и в профиле, плюс рядом ЛЭП-330кВ, и неудачная развязка с Ново-Баварским проспектом. Утром желающие сделать левый поворот в сторону города с Окружной занимают полосу аж до моста. Проект многоуровневой(?) развязки был, но там все те же проблемы с ЛЭП и вписыванием - там перекресток должны были переносить на 300м в сторону пешеходного мостика, и прочая экзотика.
Стопе. Я имел ввиду возможность практически уже сейчас иметь 4 полосьі от развязки с киевской трассой (при некотором желании и танцев с бубном можно и с сумской) и до перекрестка с новобаварским проспектом. тобто мост через "железку" и подходьі к нему сделать 4-х полосньіми особьіх проблем не составляет. Старая дорога без моста уже имеет место бьіть в хоть и раздолбаном виде. Дальше в сторону Вьісокого - да, там без гребли с переплясом с ВЛ-330к и прочими частньіми домами вкупе с рельефом ни про какую развязку и 4-х полосную дорогу речи не идет.
Новая трасса как-то так:
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.