Новости. Укрзалізниця тестує поїзд Stadler FLIRT для запуску на маршруті приміського сполучення Києва та міської електрички
Офіційний сайт "Укрзалізниці", 27.08.2021.
Поїзди такого класу компанія планує використовувати на маршрутах приміського сполучення в рамках реалізації проєкту City Express у Києві, Дніпрі, Харкові.
Перші поїзди Укрзалізниця планує отримати та запустити на маршрутах київського вузла в рамках реалізації проєкту City Express до кінця 2022 року. Серед джерел фінансування закупівлі розглядаються як кошти держбюджету, так і кредитні кошти, запропоновані виробниками.
«City Express — це один з головних залізничних проєктів у рамках програми Президента «Велике будівництво». Тестові заїзди поїзда FLIRT ми проводили на території столичної агломерації. Наразі працюємо над розробкою технічно-економічного обґрунтування проєкту, завершуємо підготовку технічних вимог до рухомого складу та платформ. Вже до кінця вересня плануємо оголосити тендер. Наше завдання — розвантажити в’їзди до столиці та скоротити час поїздок до робочих місць мешканців із міст-сателітів столиці», — зазначив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін.
Закупівля таких поїздів буде проводитися за міжнародним тендером. Укрзалізниця вже розсилає технічне завдання провідним вітчизняним і зарубіжним виробникам рухомого складу для залучення їх до участі в тендері. Серед головних вимог до іноземних виробників буде локалізація виробництва на території України.
Загалом Kyiv City Express обслуговуватиме 6 напрямків навколо Києва: Вишгородський, Богуславський (Трипілля, Кагарлик, Миронівка), Ніжинський (Бровари, Бобровиця, Носівка), Яготинський (Бориспіль, Березань), Узинський (Боярка, Вишневе, Васильків, Фастів, Біла Церква) та Клавдієвський (Ірпінь, Буча, Ворзель, Немішаєве).
У подальших планах — реалізація City Express у Дніпрі та Харкові.
Максимальна швидкість електропоїзда Stadler FLIRT — 160 км/год. У ньому 262 місця для сидіння 1-го та 2-го класів. Поїзд пристосований для маломобільної категорії та людей з інвалідністю. Рухомий склад облаштований пандусом, місцями для розміщення людей на інвалідних кріслах, вся інформація продубльована шрифтом Брайля. Поїзд Stadler FLIRT адаптований для роботи у Фінляндії, Норвегії, Естонії, Білорусі та Україні.
Довідково
Stadler — міжнародна компанія з виробництва залізничних транспортних засобів (Буснанг, Швейцарія). Заснована в 1942 році, на сьогодні має понад 8500 співробітників та більш ніж 50 відділень сервісу. Компанія пропонує широкий спектр залізничного та міського транспорту: високошвидкісні поїзди, міжміські поїзди, регіональні та приміські поїзди, рухомий склад для метро, трамваї-потяги та трамваї.
URL оригинала: https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/558005/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Комментарии
Как в 3 вагонах ЭРки, маловата вместительность для пригорода, а тем более для городской электрички.
Зачем 1й класс для пригорода? да и второй тоже
Ну, если взять то, что делали под Беларусь, то в принципе ниче вроде.
Поезда 4-х или 5-ти вагонов составности. Но могут работать в СМЕ до 3х поездов.
Один 4х вагонник вмещает 216 сидячих и 348 стоячих (4 чел/м2)
https://www.stadlerrail.com/media/pdf/flirt...nal_ru_blue.pdf
ХЗ зачем. Стадлеру придется понизить классность для создания городской электрички.
Лавки деревянные что ли поставить?
Ну как минимум сделать компоновку салона 2+2 расширив проход, сделать поручни, выровнять пол, чтобы не было ступенек внутри вагона.
Лишь бы не метрополитеновскую с огромной танцплощадкой посередине. Где-то ж сделали такое УГЭ в каком-то из составов ГЭ
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.