Новости. Трамвайні колії на Весніна у Харкові частково демонтували попри петицію про збереження лінії

Суспільне UA, 04.05.2022.

Трамвайну колію на вулиці Весніна, де міська влада запланувала реконструкцію, частково демонтували.

Робочих на Весніна помітили 4 травня. Колії демонтували за допомогою крану.

Станом на 15:00 роботи завершили. Частина рейок залишилися на перехресті Весніна та Пушкінської. Від перехрестя по Журавлівському узвозу рейки не демонтовані.

Фото 1 | Фото 2

Харків'янин Павло Храмов, автор петиції за збереження трамваю на Весніна, яку підписали понад 2 тисячі людей, висловив обурення з приводу демонтажу колій. На його думку, це спеціально зробили нишком під час війни.

Речник Харківської міської ради Юрій Сидоренко сказав Суспільному, що колії демонтують на підставі рішення Харківської міськради від 22 грудня 2021 року. Того дня депутати затвердили Програму економічного та соціального розвитку м. Харкова на 2022 рік, де заклали гроші на реконструкцію. Сидоренко стверджує, що демонтаж планували на березень, але через війну відклали роботи. Додатковими підставами реконструкції у міськраді тепер називають наслідки війни.

"Трамваїв у Харкові більше немає. Знищено підстанції, які забезпечували їхню роботу. Зруйноване депо. Це перше. Друге. Реконструкція узвозу Весніна з розширенням проїжджої частини була запланована давно, і початок робіт стояв у планах на березень цього року. Але тут прийшов брудний російський солдат, і терміни трохи посунулись", — написав Сидоренко у Facebook.

Речник мерії також вказує на те, що на відновлення роботи метро після війни піде 1,5-2 місяці, а Салтівська гілка запуститься ще пізніше.

"Мер Харкова Ігор Терехов зараз разом зі спеціалістами працює над оптимізацією маршрутів громадського транспорту, що у першу чергу стосується і можливості доправлення жителів Салтівки у центр, на Жуковського та Олексіївку. Величезну роль у цьому найближчими місяцями гратиме і організація руху узвозом Весніна, яка з'єднує центр з Салтівкою", — написав Сидоренко.

За його словами, одна з ключових ідей "оптимізації" — пріоритет громадського транспорту та нова географія маршрутів: "Десь на зміну трамваю прийде тролейбус, десь — муніципальні автобуси".

У коментарях під дописом Сидоренка харків'яни пишуть зауваження до рішення міської влади: вважають його передчасним та непродуманим, адже колія поєднувала Салтівку з центром. Раніше головним аргументом демонтажу трамвайних колій у міськраді називали необхідність розвантаження вулиці Весніна, проте на цей показник тепер може вплинути війна: зокрема, розмір населення і транспортні потоки після завершення бойових дій.

"Минулого четверга ми спілкувалися з професором-транспортником ХНАДУ Володимиром Вдовиченком, і він говорив про те, що ми не знаємо тепер, які будуть транспортні потоки і, можливо, нам взагалі не знадобиться чіпати ту вулицю Весніна. Можливо, вона буде добре справлятися з автомобільним потоком у найближчі кілька років. На підставі якого моделювання вони сьогодні вирішили, що трамвайні колії можна і треба забирати?" — коментує Павло Храмов.

Після численних коментарів до допису Сидоренка частина з них не відображається, також зникла можливість коментувати допис для усіх охочих.

Окрім кількох фото з перших тижнів війни у міськраді не дали приблизного розуміння, наскільки знищено трамвайний рух у Харкові і не роз'яснили, які перспективи подальшої роботи у водіїв та кондукторів трамваїв. При цьому напередодні у Харківській міськраді розмістили повідомлення про те, що комунальники "заздалегідь готуються до запуску трамваїв".

URL оригинала: https://suspilne.media/235784-tramvajni-kolii-na-vesnina-u-harkovi-demontuvali-popri-peticiu-pro-zberezenna-linii/
Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.