Новости. Клієнти Укрзалізниці переходять на українську
Офіційний сайт "Укрзалізниці", 20.07.2022.
Клієнти Укрзалізниці переходять на українську мову. Так, за останні три місяці війни 99% клієнтів основною мовою в чат-боті обирали саме нашу рідну солов'їну.
Тоді як у січні, у перший місяць після запуску власного бота з продажу квитків у Viber та Telegram, українською за замовчуванням користувалися тільки 55% пасажирів, ще 43% послугувалися російською, 2% — англійською.
Наразі чат-боти Укрзалізниці доступні двома мовами: українською та англійською. Також ще раніше Укрзалізниця видалила російську версію власного сайту та порталу з продажу квитків booking.uz.gov.ua.
Наступним кроком стане повна дерусифікація залізниці. Зокрема, компанія планує позбутися дублювання інформації російською мовою на квитках та позначок, які відповідно до міжнародних угод і документів наносилися російською мовою на рухомий склад.
Якщо ви виявили російську мову на офіційних майданчиках Укрзалізниці, просимо надсилати відповідну інформацію на електронну пошту: service@uz.gov.ua.
Також просимо повідомляти, якщо працівники Укрзалізниці під час обслуговування використовують російську мову.
Дякуємо пасажирам за однозначну позицію.
URL оригинала: https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/585382/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.