Новости. Ігор Терехов: Ворог цілеспрямовано знищує громадський транспорт Харкова
Офіційний сайт Харківської міської ради, 17.08.2022.
Російський агресор вкотре завдав удару по транспортній інфраструктурі міста Харкова.
Про це сьогодні, 17 серпня, в ефірі національного телемарафону повідомив Харківський міський голова Ігор Терехов. За його словами, внаслідок вчорашнього обстрілу Салтівського району постраждало трамвайне депо.
«Ворог не вперше цілеспрямовано бомбардує рухомий склад. У Харкові працює метрополітен, ходять трамваї, тролейбуси, комунальні автобуси. Це викликає агресію у ворога, тому він з такою жорстокістю і обстрілює місто. Він намагається зробити так, щоб Харків не міг нормально жити, наскільки це можливо за сьогоднішніх умов», - зазначив Ігор Терехов.
Також він нагадав, що проїзд у громадському транспорті залишається безкоштовним.
Фото: Харківська обласна прокуратура
Відео: Суспільне Харків
URL оригинала: https://www.city.kharkov.ua/uk/news/-51811.html | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Происшествия |
Перевозчики: | КП "Салтівське трамвайне депо" |
Комментарии
Тільки не кажіть йому, не нагадуйте, бо він та його попередники робили (роблять) те саме, особливо з трамваєм.
Тільки не кажіть йому, не нагадуйте, бо він та його попередники робили (роблять) те саме, особливо з трамваєм.
Ви все правильно зрозуміли, просто текст статті написаний нємношко по-дєбільному, заголовок, наприклад має бути такий:
Ігор Терехов і ворог цілеспрямовано знищують громадський транспорт Харкова
Закупка маленьких маршруток для міста з населенням >1 млн. навіть у Африці виглядає дивною
Його концепція післявоєнного розвитку Харкова також виглядає сумнівною
"Харьковские архитекторы разработали альтернативную концепцию развития послевоенного города"
https://assembly.org.ua/kharkovskie-arhitek...oennogo-goroda/
З менш глобальних дій - зняв рейки від вул. Весніна до міськпарка, заблокувавши роботу Тр 12
Можно пруф, где было бы сказано о полной ликцидации трамвая?
Ага,
это стало быть
Логика вышла из чата?
Сейчас наверняка набежит стадо хомячков, которое начнет в очередной раз рассказывать, что я дескать защищаю и оправдываю городские власти. Так вот, не защищаю и не оправдываю. Категорически против любого снятия трамвая, в т.ч. и на Веснина. Не поддерживаю покупку городом автобусов. Но и балабольство тоже не люблю
Надо заскринить, а то завтра в соседней теме начнёшь защищать
Особенно последнее предложение )
Юрій Сидоренко
«Стараниями» немытых охотников за унитазами и ношеным женским бельем, трамваев в Харькове больше нет. Уничтожены подстанции, которые обеспечивали их работу. Разрушены депо. Это первое.
Второе. Реконструкция спуска Веснина с расширением проезжей части была запланирована давно и начало работ стояло в планах на март этого года. Но тут пришел грязный русский солдат и сроки немного сдвинулись. Однако, война не повод отказываться от планов улучшения транспортной инфраструктуры Харькова. И, как бы странно это не звучало, сейчас, когда машин в городе почти нет, начавшаяся реконструкция доставит минимум неудобства тем горожанам, кто остался в Харькове.
Так же надо отметить то, что после войны полтора-два месяца уйдет только на подготовку к запуску метрополитена. Скажу и то, что, благодаря «усилиям» оккупантов, будут сложности с Салтовской веткой - она поедет намного позже остальных двух.
Мэр Харькова Игорь Терехов сейчас вместе со специалистами работает над оптимизацией маршрутов общественного транспорта, что в первую очередь касается и возможности доставки жителей Салтовки в центр, на Жуки и Алексеевку. Огромную роль в этом ближайшие месяцы будет играть и организация движения по спуску Веснина, которая соединяет центр города с Салтовкой. Одна из основных идей этой оптимизации - приоритет общественного транспорта, его экологичность и удобство для харьковчан и новая география маршрутов. Где-то на смену трамваю придет троллейбус, где-то муниципальные автобусы.
Терехов
Генеральний план розвитку Харкова до 2026 года:
- значні шумовий і вібраційний дискомфорт;
- зупинка руху автотранспорту в місцях посадки і висадки пасажирів;
- додаткове викидання відпрацьованих газів автотранспорту, що негативно впливає на екологічне середовище;
- зношеність рухомого складу і додаткове забруднювання від мастил.";
"Проектом намічено ліквідація трамвайних колій в центральній частині міста по вулицях: спуск Пассіонарії, пер. Піскунівський, вул. Котлова, вул. Червоноармійська, вул. Полтавський шлях, вул. Греківська, пл. Пролетарська, пл. Рози Люксембург, пл. Конституції, пр. Московський (до вул. Академіка Павлова), вул. Шевченка, вул. Матюшенка, спуск Весніна, вул. Весніна, вул. Трінклера. Всього намічено ліквідувати 18,0 км трамвайних колій."
До речі: матеріали Генплану за посиланням kharkov2026.chat.ru/polog.zip кудись поділися (див. gortransport.kharkov.ua/misc/docs/), Генеральный план развития города Харькова, 1986-2005 г.г. доступний
Але рукописи не горять, як і схеми до них
https://www.kharkovforum.com/attachment.php...mp;d=1584113222
https://www.kharkovforum.com/attachment.php...mp;d=1584113197
Это как? Пассажирский бульдозер, что ли?
Маю багато знайомих які виїхали до різних міст Польщі та Німечинни, вони у захваті від "Польського трамваю", навіть від тих вагонів що, як вони кажуть "как у нас".
Трамвай курсує в історичному центрі та ввідалених районах і є можливість доїхати з пересадками не очікуючи довго, бо короткі інтервали.
Оплата проїзду більш вдосконалена, окрім тих хто "янепанимаю" і "вхарькавеудобнее".
А наша влада, це влада комуністичних деградантів які застрягли у розвитку та відстали років на пятдест, коли в Харкові (центр міста) почали ліквідовувати трамвай, в інших країнах його почали будувати, відновлювати та вдосконалювати.
Втім це не тілька проблема трамвайної мережі, а взагалі всієї транспортної інфраструктури міста, яка на мою думку - занедбана.
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.