Новости. "Південна залізниця" під час війни: відновлює інфраструктуру та сполучення з деокупованими містами
Суспільне UA, 04.11.2022.
Залізничники відновлюють сполучення деокупованих територій з Харковом та виявляють пошкодження внаслідок війни.
Як працює "Південна залізниця", якої шкоди завдала війна її інфраструктурі — розмова Українського Радіо Харків з речницею "Південної залізниці" Іриною Гаманенко.
Поїзд в Основому. Листопад 2022 року. Фото: Південна залізниця
Про пошкоджену інфраструктуру
Є в нас втрати і пошкодження рухомого складу, і об’єктів залізничної інфраструктури. Підраховуємо наразі, але поки війна не закінчиться, ми цю інформацію у цифрах надати не можемо. Пошкоджена залізнична інфраструктура на Харківщині за час війни
Пошкоджена війною інфраструктура залізниці на Харківщині. Фото: Південна залізниця
На даний час працівники господарства електропостачання обстежили дільниці Харків-Дергачі-Слатине, Харків-Гракове, Харків-Занки, Шебелінка-Балаклія. Виявили пошкоджених 76 км пристроїв контактної мережі, 144 опори контактної мережі.
По напрямках Харків-Ізюм, Харків-Козача Лопань, Харків-Куп’янськ працюють вибухотехніки. На цих же напрямках обстежили вже 344 км колії. Виявили 7 км пошкоджень колії та стрілкових переводів. Під час обстеження також виявили 5 пошкоджених штучних споруд.
Над відновленням інфраструктури працюють понад 100 працівників колійного господарства.
На ділянках Харків-Дергачі, Харків-Ізюм, Харків-Чугуїв виконали роботи по усуненню 34 пошкоджень внаслідок обстрілів, при цьому відновлено вже понад 7 км колії.
Втрати "Південної залізниці"
З 24 лютого по 1 листопада 697 працівників проходять військову службу у ЗСУ. За час військової агресії Росії з 24 лютого серед працівників, які проходять військову службу. На жаль, 15 поранених середнього та тяжкого ступеня, 20 загиблих, з них 10 загинули, захищаючи територіальну цілісність та незалежність України. Є і працівник, який загинув на робочому місці.
Герої-залізничники
1 березня машиніст залізничного водопостачання дільниці станції "Харків" заступив на зміну на помповій станції, що забезпечує водою основні виробничі підрозділи "Південної залізниці" у Харкові.
У той час на околицях міста, в області проходили бойові дії, тому змінний персонал водозабору не мав можливості дістатися до свого робочого місця.
І цей працівник 31 добу мужньо, сміливо працював один на своєму посту, як справжній герой, і забезпечив безупинний режим технологічних процесів, пов’язаних з водопостачанням харківського залізничного вузла, наших підприємств і населення міста.
Стрілець воєнізованої охорони на початку війни помітила на одному з об’єктів залізничної інфраструктури у Харкові підозрілу жінку. Незнайома фотографувала інфраструктуру регіональної філії "Південна залізниця" і намагалася потрапити до будівлі, щоб розмістити там маячки.
І наш працівник оперативно виявила підозрілого і зафіксувала все на телефон. Це була тендітна жінка, смілива, героїчна. Завдяки її оперативним діям збережено інфраструктуру залізниці, а громадянку, яка хотіла встановити маячки, затримали й передали працівникам поліції.
Приміські сполучення і відновлення роботи на деокупованих
Вже відновлені приміські потяги з Харкова до таких визволених міст Харківщини, як Балаклія, Чугуїв, Ізюм, Дергачі, Слатине, Занки.
Ми працюємо в стислі терміни — як тільки звільняємо якусь територію, ми одразу ж пускаємо туди потяги, якщо є там залізнична інфраструктура
Пішов потяг до визволеного Куп’янська, запустили такий потяг до селища Осинове Куп’янського району. Це перший комбінований рейс "Укрзалізниці", де 95% дороги долається рейковим автобусом, а остання миля від зупинної платформи "Осинове" до Куп’янська — запустила безплатні автобуси місцева громада.
Люди можуть тепер рейковим автобусом доїхати з Харкова до Осинового за 43 грн.
Евакуація з Харкова навесні та повернення харків'ян
У межах Харківського регіону евакуювали близько 1,5 млн людей.
Зростання розпочалось, якщо казати про Харківський регіон, у травні. Люди поверталися до Харкова, а наразі не можемо сказати, що є зростання чи якийсь спад. Дуже багато до Сумської області прямує людей, ми бачимо, що люди повертаються.
Коли запустили потяг до Краматорська, а він пів року не курсував, люди їдуть і кажуть: "Хочемо подивитися, як житло, чи повернулися сусіди". Провідують і повертаються поки що туди, де вони наразі проживають.
Чи підвищуватимуть ціни
Всі тарифи, які діяли до повномасштабної війни, діють і наразі, підвищення не плануємо. Ми працюємо для пасажирів, для нас найголовніше — здобути перемогу і працювати для людей.
URL оригинала: https://suspilne.media/309280-pivdenna-zaliznica-pid-cas-vijni-vidnovlue-infrastrukturu-ta-spolucenna-z-deokupovanimi-mistami/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.