Новости. На Харків чекає масштабна реконструкція та розширення трамвайної інфраструктури

Официальный сайт Харьковского городского совета, 11.11.2022.

Європейський інвестиційний банк, Харківська міська рада та КП «Салтівське трамвайне депо» сьогодні, 11 листопада, розпочали співпрацю з підготовки проєкту «Міський електротранспорт Харкова».

Мета проєкту — модернізувати трамвайне сполучення в місті через закупівлю нових трамваїв, а також модернізацію зношених і зруйнованих війною колій, систем та інфраструктури депо. Підготовчі роботи фінансуватимуться коштом гранту технічної допомоги в розмірі 400 тис. євро, які Харків отримає від Трастового фонду Східного партнерства з технічної допомоги (EPTATF), яким керує ЄІБ. Це допоможе підготувати інвестиційний проєкт із закупівлі нового трамвайного парку та реконструкції зруйнованої війною трамвайної інфраструктури.

Крім того, по завершенню технічної підготовки, щойно умови дозволять розпочати роботу, ЄІБ розгляне можливість проінвестувати підготовлений проєкт, який допоможе Харкову відновити та покращити якість і сталість послуг громадського транспорту.

За словами міського голови Ігоря Терехова, це буде масштабна реконструкція та розширення трамвайної системи, які місто не проводило протягом останніх 30 років.

«Це надзвичайно важливо в контексті реалізації плану відбудови міста відразу після перемоги України. Харкову й нашому трамвайному депо потрібні належний досвід і навички з підготовки таких інвестиційних проєктів. Ця підтримка допоможе зменшити будь-які ризики під час належної та своєчасної підготовки й реалізації проєкту. Після завершення воєнних дій Харків з його оновленим громадським транспортом стане навіть кращим, ніж був раніше. Украй важливо вже зараз планувати реконструкцію та відновлення міста як ідеального міста майбутнього. Я вдячний ЄІБ за постійну підтримку», - зазначив Ігор Терехов.

Своєю чергою віцепрезидентка ЄІБ Тереза Червінська, відповідальна за фінансові операції з Україною, зазначила, що українці мають бути готовими почати відбудову своєї країни в перший же день після перемоги. За її словами, готувати плани реконструкції необхідно вже зараз, і грант від EPTATF – правильний крок у цьому напрямі.

«Він дозволить нам переглянути й модернізувати планування громадського транспорту в Україні та створити сучасну, ефективну, безпечнішу та екологічну мобільність для Харкова. Реконструкція місцевої транспортної інфраструктури за допомогою таких проєктів буде пріоритетом, адже це сприятиме швидшій нормалізації життя. Ми маємо відновити кращу Україну. Водночас відновлення має відбуватися з огляду на інтеграцію країни до ЄС. Цей проєкт вкотре підкреслює зобов’язання ЄІБ підтримувати вільну, демократичну, квітучу та незалежну Україну», - зазначила Тереза Червінська.

URL оригинала: https://www.city.kharkov.ua/uk/news/-52483.html
Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Перевозчики:   КП "Салтовское трамвайное депо"

Комментарии

Антон Звонарёв
16.11.2022 16:41
А мені дуже цікаво, у цю відверту нісенітницю від Терехова хтось взагалі вірить? Я - ні.

Murcielago
16.11.2022 17:30
А какая разница? Время покажет.

Но проект ЕИБ существует, так что вероятность получения какого-то количества новых трамваев есть.

Евгений Юрьевич
16.11.2022 17:53
Прежде, чем расширять трамвайную систему, неплохо было бы вернуть всё, что было демонтировано за те же 30 лет

subsxchg
16.11.2022 19:46
Если даже не всё, то хотя бы повысить отказоустойчивость системы, вернув несколько демонтированных веток. Как минимум линию по Клочковской от Сергиевской площади до Центрального рынка (в любом её варианте), в идеале - линию по Шевченко от м. Киевская до ул. Короленко. Система должна быть устроена так, чтобы при закрытии одной линии в каком угодно месте она не разваливалась на две не связанные части. Сейчас таких узких мест у нас два: перегон от Сабуровой дачи до пер. Конюшенного и линия от к/ст "Южный вокзал" до Панасовки. Также крайне желательно сделать отсутствующие повороты, особенно с Салтовского шоссе на Ак. Павлова в сторону СТД, с Нового моста направо в сторону Ивановки и в другом конце того же моста направо в сторону Центрального рынка.

waloma
17.11.2022 02:21
А зачем снесли линию по Веснина, кому она мешала в 2022 году?

Евгений Юрьевич
17.11.2022 02:46
Цитата(waloma @ 17.11.2022, 2:21) *
А зачем снесли линию по Веснина, кому она мешала в 2022 году?

Терехову и его команде

waloma
17.11.2022 18:48
Ну тогда говорить о "расширении трамвая" как-то неуместно. О линиях в начале Клочковской, по Шевченко можно только помечтать.

pp22
19.11.2022 23:53
Цитата(Евгений Юрьевич @ 16.11.2022, 17:53) *
Прежде, чем расширять трамвайную систему, неплохо было бы вернуть всё, что было демонтировано за те же 30 лет

Зачем все? Некоторые демонтажи, если честно, были условно оправданы (Полевая, Чеботарская, Московский (тогда еще) проспект от Морозова до Новых домов).
А вот Веснина, линию через Центральный рынок, Пушкинскую, Шевченко, Ярослава Мудрого-Мироносицкую неплохо бы и вернуть

G_L_E_B
20.11.2022 17:52
Цитата(pp22 @ 19.11.2022, 23:53) *
Зачем все? Некоторые демонтажи, если честно, были условно оправданы (Полевая, Чеботарская

Не соглашусь. Полевая именно в последние недели очень пригодилась бы для объезда Тм8/27/28 в случае закрытия ПЗУ и/или универмага "Харьков".
Да и Чеботарскую, как по мне, нужно было сохранить с её старинным антуражем и путями по брусчатке, лишь приведя их в порядок, а также с ж/д гейтом. А автобан без трамвая как раз уместнее был бы на Большой Панасовской.

mkv
20.11.2022 18:33
Цитата(G_L_E_B @ 20.11.2022, 17:52) *
Не соглашусь. Полевая именно в последние недели очень пригодилась бы для объезда Тм8/27/28 в случае закрытия ПЗУ и/или универмага "Харьков".
Да и Чеботарскую, как по мне, нужно было сохранить с её старинным антуражем и путями по брусчатке, лишь приведя их в порядок, а также с ж/д гейтом. А автобан без трамвая как раз уместнее был бы на Большой Панасовской.

От ЖД гейта давно толку нет, все б/у приезжает трейлерами

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.