Новости. Механізуємо трудові процеси
Газета "Харківський електротранспорт", 22.10.1974.
За вісім з половиною місяців нинішнього року колективом вагоноремонтного заводу з питань технічного прогресу виконано чималий обсяг робіт. Було багато зроблено і для вдосконалення рухомого складу, і для своїх виробничих потреб, і для служб та підприємств ХТТУ.
Так, для енергослужби була дороблена документація для створення нашими заводчанам на базі ГАЗ-53-А трьох спецмашин з катками для руху по трамвайній колії. Вони призначені для ремонту трамвайної електромережі у тих місцях, де колія не замощена або не заасфальтована. Такі машини вже виготовлено. Робимо для енергослужби і спеціальний вагон-вишку, що також призначений для ремонту контактної мережі. Він монтується на базі вагона МТВ-82. На ньому буде встановлено дві вишки: центральна і бокова з механічними приводами для підіймання, напівпантограф, драбина і люк для прямого виходу з салону вагона на дах.
3а замовленням вантажного депо ми виготовили дві саморозвантажувальні платформи на базі списаних вагонів МТВ-82. Для служби шляху робимо 8 форм. Їх призначення — випуск бетонних плит, якими вимощуватиметься трамвайна колія.
Освоєно на заводі випуск штангоуловлювачів для тролейбусів ЗИУ-5. Більшість деталей для нього вироблятиметься методом точного литва. Для штангоуловлювачів змонтований також і випробувальний стенд.
У стадії освоєння технологічний процес для виготовлення антифризивних бачків, що встановлюватимуться на тролейбуси ЗІУ-5. Мета їх застосування: попередження від замерзання повітряної системи.
Для своїх виробничих потреб ми виготовили стенд, що перевірятиме роботу низьковольтної апаратури трамваїв РВЗ-6. Модернізований стенд для випробування візків вагонів Т-3 і РВЗ-6 у складеному вигляді.
Немалий обсяг робіт виконано варзівцями і для підшефного колгоспу. Зроблено 100 металевих кліток для утримання і транспортування крупної рогатої худоби. Закінчується монтування двох кормозапарників місткістю по 6 тонн кожний.
Багато планується й робиться заводчанами для поліпшення умов праці і підвищення культури виробництва на своєму підприємстві. Наприклад, будується новий тролейбусний цех, який дасть змогу у недалекому майбутньому ремонтувати тролейбуси не тільки нашого господарства, але й інших міст. Реконструюється гальванічна дільниця, де передбачено впровадити у виробництво зняття з старих деталей нікелю й хрому хімічним шляхом.
Є й інші дільниці, що у майбутньому також пройдуть шляхом технічного прогресу.
І. ХУДАРКОВСЬКИЙ, начальник техвідділу вагоноремонтного заводу.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Модели ПС: | Вагоны для обсуживания контактной сети, РВЗ-6, Спец. ПС - СП, ЗИУ-5 |
Единицы ПС: | МТВ-82 #843 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.