Новости. З повагою і турботою до людей праці. За місто високої культури
Газета "Харківський електротранспорт", 14.04.1982.
З хорошим робітничим настроєм колектив першого тролейбусного депо завершив І квартал другого року п’ятирічки. Ділова ініціатива І передовиків змагання таких, як бригади слюсарів-електриків (бригадир Михайло Костянтинович Єфіменко), бригади слюсарів-механіків (бригадир Іван Костянтинович Литвиненко), водіїв В. В. Анненка, Б. І. Черкасова допомагають взяти той розгін, який необхідний для успішного виконання напружених планів за гідну зустріч 60-річчя утворення СРСР.
Партійне бюро, профспілкова та комсомольська організації, адміністрація, використовуючи матеріальні та моральні стимули, всебічно підіймають авторитет праці, створюють атмосферу глибокої поваги до працелюбних, ділових, дисциплінованих працівників. Це їх невтомними руками, їх розумом і талантом примножуються матеріальні та духовні багатства Батьківщини. Особлива увага приділяється питанням повсякденного підвищення культури обслуговування пасажирів, культури поведінки. Як узнати, що стало причиною поганого настрою у того чи іншого працівника: поїздка в переповненому тролейбусі чи трамваї, грубощі водія, чи несмачний обід в їдальні, чи низька культура виробництва? А все це впливає на продуктивність праці, на здоров'я.
Культура спілкування — це і щастя сім’ї, і краса побуту і в кінцевому результаті — натхненна атмосфера праці. Сердечне слово може підбадьорити, заспокоїти, а грубий окрик — вибиває із колії, збільшує транспортну втому. Ми знаємо, що громадський транспорт не менш, ніж архітектура і благоустрій вулиць визначають обличчя міста, рівень його культури. Тому перед начальниками маршрутів, лінійними працівниками, водіями поставлена мета добиватися втілення в життя наших трьох основних завдань: перетворення в життя патріотичних починів передових робітників заводу імені Шевченка, водія другого тролейбусного депо Л. Островської «За дбайливу і бережну експлуатацію рухомого складу» та водіїв 3-го трамвайного маршруту Жовтневого депо «Харкову — високу регулярність руху, кожному пасажиру — високу культуру обслуговування».
Не на словах, а на ділі підтримують ці почини водії А. Керімов (17-й маршрут), Л. Полтавченко (2-й маршрут), М. Даньшин (11-й маршрут). Наслідуючи їх приклад і всі інші водії привели в порядок диски коліс, пофарбували їх, стежать за охайністю задніх овалів. Найкраще вирішено це питання на 2-му маршруті, де начальником І. В. Семенихін. Прагнуть водії цього маршруту утримувати свої машини в охайному стані. Для цього на кінцевій станції «Академіка Проскури» намагаються провести вологе прибирання салону, кабіни. Та це не виходить так, як вони хочуть. Бо тут протягом останнього часу майже зовсім немає води.
І щоб помити чи побризкати салон водою, треба довго чекати поки вона набіжить. Як правило, водій встигає за цей час зробити тур, поки накапає відро води. Немає води і на кінцевій станції «Бульвар Конєва». Настає літо. І для підтримки охайного стану салонів рухомого окладу в лінії, вкрай необхідна вода. Тому велике прохання від імені колективу водіїв до начальника служби руху Ю. Пономаренка допомогти налагодити водопостачання на кінцевих станціях.
Ударникам комуністичної пращ цеховий комітет вручає нові вимпели, які прикрасять робочі місця і будуть нагадувати водіям про їх високий обов’язок. На маршруті № 38 установлено магнітофони, монтуються вони і на маршрутах №№ 8 та 11.
Партійне бюро та місцевий комітет великого значення надають обміну передових методів праці та наставництву. За всіма молодими водіями закріплено наставників. За ініціативою партгрупи, (партгрупорг М. Юрченко), всі комуністи в порядку партійного доручення закріплені за водіями і надають їм дійову допомогу. Особливо сумлінно ставляться до цього М. Задорожний, В. Анненко, А. Треньов та О. Чуєв.
Щомісячно проводяться взаємні перевірки з виконання елементів культури обслуговування водіями на лінії. Наприклад, начальник маршруту № 2 перевіряє маршрут № 11, начальник маршруту №11 — маршрут № 8, начальник маршруту № 8 — маршрут № 2 і так далі. Це має великий вплив на поліпшення культури обслуговування. У кінці робочої зміни черговий по заходу машин перевіряє заявки водіїв, що стосуються ремонту мікрофонів. Заявки записуються в журнал радистів, який зберігається в інструментальній.
Зараз іде обробка текстів для маршруту № 8 «Студмістечко — майдан Радянської України», до якого включено матеріали екскурсійного характеру. Усі водії депо мають прізвищні таблички та книги відгуків і пропозицій. Все це робиться для підвищення культури обслуговування пасажирів. Водії, які сумлінно ставляться до своєї роботи, зразково обслуговують харків’ян та гостей міста, одержують заохочення.
Колектив депо систематично реагує на одержані від пасажирів листи пропозиції і скарги. Голос людей праці, їх думки і побажання — найбільш достовірне джерело інформації про наші справи на лінії. Поведінка водіїв, які допустили грубощі у ставленні до пасажирів, порушили посадову інструкцію, суворо обговорюються на маршрутних зборах, засіданнях рад та на інструктивних нарадах. Заслуговують догани такі водії: А. Мешин, Є. Каретна, Є. Бабанін, С. Шахов.
У депо намічено забезпечити примірними тестами для роботи по мікрофону, а також поліпшити якість проведення контрольно-показових поїздок.
Хочеться, щоб читачі ширше і багатогранніше зрозуміли, що культура особи — це уміння будувати свої відносини з товаришами по роботі на основі глибокої поваги, доброзичливості, принциповості і поваги до праці інших людей та турботливого ставлення до тих, хто тебе оточує.
І. ТИХОМИРОВ, заступник начальника з експлуатації тролейбусного депо № 1.
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб2, Тб8, Тб11, Тб17, Тб38 |
Конечные городских маршрутов: | Гончарівський бульвар, Просп. Жуковського (Вул. Академіка Проскури) |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.