Новости. На Північній Салтівці відновлюють рух трамваїв (відео)
Газета "Харьковские известия", 08.02.2023.
Ці трамвайні лінії окупанти перебили ще на початку повномасштабної війни. Контактні мережі знаходяться в районі Північної Салтівки, яку щодня бомбардував російський агресор. Та кілька тижнів тому ремонтні бригади стали до їхнього відновлення. Один із робітників – Володимир Вєйко згадує: у перші дні вторгнення вивіз родину в безпечне місце, а сам – повернувся до Харкова.
ВОЛОДИМИР ВЄЙКО МАЙСТЕР КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» Я не міг. Я дуже почував себе погано. Тому що хлопці залишилися на місці, а мені довелося поїхати з родиною. Тому я старався якнайшвидше повернутися.
У перші місяці війни було дуже важко, згадує Володимир Вєйко. Роботи було багато, а працівники КП неодноразово потрапляли під обстріли. Та навіть це їх не зупиняло.
ВОЛОДИМИР ВЄЙКО МАЙСТЕР КОНТАКТНОЇ МЕРЕЖІ КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» Коли розбомбили дом на Баварії – дуже страшно було. Уже темнота була. І літав літак ворожий. І довелося нам усувати наслідки. Хлопці все розуміли, у нас дуже дружній колектив і жодних проблем із цим не було.
На Салтівці окупанти перебили не лише контактні лінії, а і зруйнували підстанції. Та, коли влітку стало тихіше, потрощене обладнання одразу ж відремонтували. Потім – стали й до відновлення мереж. Відтоді щодня на роботі – до 5 бригад. Це – близько 20 робітників КП та кілька одиниць спецтранспорту.
ВОЛОДИМИР МИКОЛАЄНКО НАЧАЛЬНИК ЕНЕРГОСЛУЖБИ КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» По Героев Труда – от Академика Павлова мы идем, поворачиваем на Тракторостроителей и дошли туда, где мы стоим с вами. Это не первый объект, который наше предприятие сдает. Их уже отремонтировано после полного повреждения, артобстрелов, где-то порядка 50 километров контактной сети.
Після відновлення мережі на Північній Салтівці, зазначають робітники, вдасться запустити ще більше трамвайних маршрутів. Адже кількість людей у Харкові зростає, як і потреба у громадському транспорті.
ВЛАДИСЛАВ ВАСЕНКО ДИРЕКТОР КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» Це буде 16-й та 16а маршрут. Це буде ще додатково 8 трамвайних вагонів, які можуть допомогти мешканцям Салтівки доїжджати до центру міста. І 27-й маршрут вийде на своє постійне коло. Тобто, 27-й маршрут – це 21, десь, вагон і додасться ще 8 вагонів.
Роботи планують закінчити до 24 лютого. Спеціально до річниці повномасштабної війни. Тож, жартують, поки росіяни готуються до нового можливого наступу – фахівці «Міськелектротранссервіс» мають свої плани. До того ж, попереду – відновлення мереж у районі селища Жуковського, тож боятися тепер навіть не мають часу.
Автор: Ніколь Костенко
URL оригинала: https://izvestia.kharkov.ua/tv-proekty/na-pivnichnij-saltivtsi-vidnovliuiut-rukh-tramvaiv-video/ | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Городские маршруты: | Тм16, Тм16-А, Тм27 |
Конечные городских маршрутов: | Салтівська |
Улицы и площади: | вулиця Нескорених, проспект Тракторобудівників |
Комментарии
А в какой центр города везет 16 маршрут?
Торговый. "РОСТ" на Киевской
Если будет полный выпуск, а не как обычно
Очень. Не понимаю, почему бы не оставить разделение на 27 и 28. 27 по Ак. Павлова, а 28 по Шевченко.
Потому, что у линии на Шевченко такие же перспективы, как и на Веснина. 4 вагона вполне хватит для маршрута Салтовская-Гидропарк.
Мне тоже нравится такая идея. Может тогда не было бы необходимости Тм16/16А запускать?
P.S. Или к 16/16А, например 26су(сильно укороченный запустить от Салтовской до Горпарка. Я знаю, там путей нет и это как "проджект" .
Если речь за козью тропу понад огородами, то для простых смертных там проход закрыт (как минимум, до нового года закрыт был точно).
P.S. Или к 16/16А, например 26су(сильно укороченный запустить от Салтовской до Горпарка. Я знаю, там путей нет и это как "проджект" .
Самый нормальный вариант:
16, 16а - как было
26 - ЮВ-Гидропарк с довоенными интервалами
Полноценный Аб47 с интервалами довоенного Тм26 и подвижным составом БВ
16, 16а - как было
26 - ЮВ-Гидропарк с довоенными интервалами
Полноценный Аб47 с интервалами довоенного Тм26 и подвижным составом БВ
Трамвай с ХТЗ на Салтовку уже не нужен. Там есть авт 204 и метро. Если будут люди, то ещё поедут барабашовские маршруты.
тм 16 - по прямой до Гидропарка.
тм 16а вряд ли сможет ездить, так как у линии Киевская-Невский такие же перспективы, как у Веснина.
Единственный вариант для тм 16а: Гидропарк-АкП-СалтШоссе-602м/р-н, но для этого надо строить новые рельсы к Салтовскому переулку, а в нынешнее время капитальное строительство запрещено.
Авт47 - возможно, чтобы пенсионеры имели социальный транспорт.
Очередное
ценное мнениеРасскажи это в набитом в мясо Аб204
Но зная местный пассажиропоток сейчас, и постоянные проблемы с участком от Гидропарка до м. Героев Труда - не удивлюсь что их будет 4 всего.
Тем более как спустя рукава пустили 47 и провели реконструкцию Веснина - я вообще не верю, что кто-то предполагал там автобус или электромаршрутку™.
А за "ненужность 204" можно неплохо получить в жбан в районе 603 или Садов, в середине января такого героя довольно вежливо выкинули из автобуса
"Четыре на каждый" это на общем участке от метро ГТ до Салтовской, а на Шевченко как раз четыре в сумме.
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.