Новости. Випуск був належним
Газета "Харківський електротранспорт", 08.12.2001.
25 листопада згідно план-графіка відділу безпеки дорожнього руху в тролейбусному депо №З було проведено контрольний випуск рухомого складу. У цьому заході брали участь відповідальні особи підрозділу, зокрема, головний інженер Л.Г. Орлов, начальник цеху технічного обслуговування та ремонту рухомого складу В.В. Кільпа, заступник начальника депо з експлуатації В.О. Щербина, начальник відділу технічного контролю Л.Ф. Коваль, ревізори відділу безпеки руху і лінійного контролю, представники служб безпеки дорожнього руху підприємства, рухомого складу, руху та енергослужби.
Приємно розповідати про те, як депо підготувалося до випуску. Тут придбали лампочки й організували доукомплектацію ними рухомого складу. Не меншу увагу було приділено виконанню мийно-прибиральних робіт на тролейбусах, виявленню на заході та усуненню під час щоденного огляду заявок водіїв, екіпіруванню рухомого складу на виїзді.
Проте ряд питань, характерних, до речі, для всіх тролейбусних депо, продовжує вимагати вирішення. Це стосується, наприклад, розмежувальних поручнів середніх дверей, наявність котрих гарантує зручності під час посадки літніх людей. На деяких тролейбусах їх немає. І це у той час, коли для того, щоб зробити транспорт зручним саме для цієї категорії пасажирів, машини виготовляють з низькою підлогою.
Або така проблема, як герметичність плафонів зовнішньої сигналізації. Її відсутність часто веде до виходу із ладу лампочок через надходження води під час миття рухомого складу. Неважко підрахувати втрати коштів саме з цієї причини.
Крім того, на деяких тролейбусах можна було побачити «переплутані» плафони задніх і передніх габаритів, стоп-сигналів. Подібні порушення Правил дорожнього руху можуть бути небезпечними у нічний час. Гострою проблемою для всіх депо є зношені протектори коліс. Адже попереду на нас чекає зима й різке погіршення дорожніх умов.
Підбиваючи підсумок проведення контрольного випуску рухомого складу, можна зазначити, що в тролейбусному депо №3 цей огляд готовності до пасажироперевезень було проведено гідно. А це свідчить, що навіть за непростих сьогоднішніх умов підрозділи підприємства здатні підтримувати технічний стан рухомого складу на належному рівні.
В. КОВТУН,
інженер служби рухомого складу
№97-98 (5147-5148), 08 грудня 2001 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.