Новости. На Південній залізниці пройшла виставка локомотивів
Офіційний сайт Регіональної філії "Південна Залізниця" АТ "Укрзалізниця", 31.08.2023.
23 серпня у Полтаві відбулася виставка-конкурс тягового рухомого складу, яку підготували виробничі підрозділи локомотивного господарства регіональної філії «Південна залізниця». Залізничники представили шість локомотивів, що були відремонтовані різними видами ремонту та модернізовані за сучасними технологіями.
Мета заходу – підвищити якість ремонтів та інспекції рухомого складу, а також поширити досвід впровадження ряду нових технічних рішень, спрямованих на поліпшення умов роботи локомотивних бригад.
Оглядову комісію очолив директор виконавчий регіональної філії «Південна залізниця» Микола Уманець, який разом з причетними оглянув локомотиви, представлені на виставці. Фахівці електровозного депо Харків-Головне модернізували електровоз ЧС-7 №185 відеореєстраторами в кабінах керування, мультифункційним блоком контролю роботи приладів з функціями (інформування локомотивної бригади про спрацювання захисних апаратів електричних ланцюгів електровозу, з можливістю оперативного пошуку та усунення несправностей, контролем за температурним режимом повітря в кабінах керування, за робочою температурою компресорів, задимлення релейних шаф електровозу), системою кондиціювання повітря в кабінах керування, сучасним світлодіодним освітленням, гребнезмащувачами ГС-3, індивідуальним модулем машиніста БЛИК, холодильником.
Залізничники локомотивного депо Харків-Сортувальний представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3е №6833, в якому виконали ремонт кабіни машиніста з встановленням нових крісел машиніста та помічника, модернізували кабіну машиніста системою охолодження, встановили відеонагляд з фіксацією, датчик рівня охолоджуючої рідини.
Фахівці локомотивного депо Кременчук представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3 №1616, в якому виконали ремонт кабіни машиніста з встановленням нових крісел машиніста і помічника та нових дзеркал обзору заднього виду, модернізували кабіну машиніста системою охолодження. Також тепловоз обладнаний світлодіодним освітленням, що сприяє значній економії електроенергії; встановлено нову акумуляторну батарею, нову радіостанцію «Оріон РВ-4», електронний регулятор напруги, для зручності машиністу та помічнику у кабіні встановили холодильник і мікрохвильову піч.
Фахівці локомотивного депо Основа модернізували системою охолодження дизелів тепловозів серії ТЕП-70 №077, замінивши аксіально-поршневі мотор-насоси на електричні мотор-вентилятори МВ-11 із живленням від головного генератора. За п’ять років ця система охолодження зарекомендувала себе більш надійною та ефективною у порівнянні зі стандартною гідростатистичною системою.
Фахівці локомотивного депо Смородине представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3т №6617, який оперативно відновили після пошкоджень внаслідок воєнних дій. Тепер в кабіні машиніста установлені нові крісла, система охолодження. Також тепловоз обладнали системою гребнезмащування колісних пар, датчиками пожежної сигналізації, блоком контролю самовільного руху поїзда Л-168, автомобільними пневмоприводами склоочисників кабіни машиніста типу СЛ-440Д.
Як зазначив директор виконавчий регіональної філії «Південна залізниця» Микола Уманець: «У черговий раз переконалися, що в умовах війни залізничники виробничих підрозділів локомотивного господарства не тільки забезпечують ремонт і експлуатацію, а ще й займаються відновленням рухомого складу, в тому числі і після пошкоджень в результаті воєнних дій, а також продовжують покращувати умови праці локомотивних бригад. Тим самим кожен на своєму місці робить вклад до великої перемоги у війні з росією».
По завершенню огляду технічного стану та зовнішнього вигляду рухомого складу були визначені переможці. За результатами виставки-конкурсу перше місце зайняло електровозне депо Харків-Головне, друге дісталося локомотивному депо Харків-Сортувальний та третє отримало локомотивне депо Кременчук.
URL оригинала: https://www.pz.gov.ua/podrobno/7737 | |
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | ЖД транспорт |
Единицы ПС: | ЧС7-185, ЧМЭ3Э-6833 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.