Новости. Що "гальмує" на "двійці"

Газета "Харківський електротранспорт", 11.05.2002.

Другий маршрут — один із небагатьох у місті Харкові перетинається по ходу свого руху з немалою кількістю інших трамвайних, зокрема, 20, 15, 14, 3, 7, 27, 8 та 6-м. Та й протяжність пробігу у нього чи не найбільша — 1 год. 30 хв. Ось чому він дуже специфічний і багато причин, які виникають у процесі роботи, впливають на водія, на виконання ним своїх обов'язків само на цьому маршруті.

Зупинюсь на деяких із них.

Якщо говорити про стан рейкового господарства, то звичайно ж у багатьох місцях воно бажає бути кращим. Наприклад, на пересіченні вул. Кірова — вул. Плеханівська. Тут на вихідних стрілках просадки. А на площі Повстання, їдучи до універмагу "Харків", те ж саме.

Великий вплив на роботу "двійки" мають і диспетчери кінцевих станцій. Так, на станції "602-й мікрорайон" допускається деяке порушення графіків руху. Мається на увазі ось що. Вагон "шістки" запізнюється на 4-5 хвилин. Диспетчер притримує 2-й маршрут і пропускає "шостий" першим, хоча "другий" приїхав у графіку. Особливо це характерно при перезмінці водіїв. Отже, 6-й маршрут легко наганяє 10-12 хвилин по Московському проспекту.

На кінцевій "Проспект Перемоги" відбувається те ж, після 9.00 год. до 19.00 год. тут починаються відстої вагонів. І чим ближче до вечора, тим вони збільшуються від 10 до 15 хвилин. За цим диспетчери не дивляться. У них одна відмовка: аби самі водії "зганяли" один другого з кінцевої.

На мій погляд, необхідно також збільшити інтервал між вагонами. В робочі дні він повинен бути мінімум 10-12 хвилин. А у вихідні — 15-20 хвилин. За таких умов набагато краще працювати на цьому маршруті. До речі, у графіках не закладено час проїзду від контрольного пункту "Бурсацький спуск" до вул. Івановської. А саме на цьому перехресті поставлено новий світлофор, пішохідний. І тут з 9.00 до 16.00 год. постійне скупчення машин.

Не закладений також і час проїзду обмежень швидкості на багатьох ділянках.

Мас вплив на роботу й слабке освітлення салонів, відсутність у деяких вагонах динаміків. І, звичайно ж, потребує поліпшення ремонт трамваїв. Є необхідність заміни фар. Бо на багатьох вагонах вони ледве світять та й не виставлені на ближнє й дальнє світло.

І останнє, що б хотілося зауважити. Треба корінним чином змінити роботу 2-го трамвайного маршруту, перевести його на 12-годинний режим роботи. І щоб заїзд в депо був з Олексіївки, а не з 602-го мікрорайону.

Думаю, що запропоноване мною, якщо б воно втілилося у життя, поліпшило б якість роботи водіїв на "двійці". Підвищилась би й культура обслуговуваним пасажирів. І, головне, збільшилася б виручка.

Г. МАЄВСЬКИЙ,
водій Салтівського трамвайного депо.

№37-38 (5191-5192), 11 травня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Городские маршруты:   Тм2

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.