Новости. Давайте вболівати за увесь загал

Газета "Харківський електротранспорт", 25.05.2002.

Економічна ситуація, яка склалася на початку травня, як уже говорилося в нашій газеті, викликала занепокоєння в усіх ланках керівництва депо, служб та підприємства в цілому. Адже треба виплачувати заробітну плату, здійснювати першочергові платежі, лагодити трамваї та тролейбуси, колійне господарство, контактну мережу, придбавати запасні частини та матеріали. На жаль, рівень збору виручки останнім часом дещо насторожував і не давав можливості реалізувати згадане вище.

Отож, вирішено було піти дещо неординарним шляхом фронтальної перевірки роботи кондукторів на лінії, рівня обілечування тощо. Для цього було залучено немалу кількість інженерно-технічних працівників та службовців депо, служб й апарату управління. І не тому, що в цих категорій трудівників є вільний час, а тому, що це — диктувала необхідність.

Редакція газети регулярно проводить рейди з культури обслуговування та збору виручки. Але цього разу хотілось побачити, як працюють кондуктори і водії, знаючи про ситуацію і систему перевірки. Минулого тижня два дні редакція працювала в лінії, проводячи рейди на маршрутах Жовтневого, Салтівського трамвайних та тролейбусних депо №2 і №3.

Якщо говорити про перший день — І зміну 14 травня, то загальне враження від перевірених трамваїв і, зокрема, роботи кондукторів та водіїв було двояким. З одного боку — особливих порушень не було виявлено. Більшість водіїв працювали по мікрофону або ж з допомогою радіоінформаторів, кондуктори ввічливо нагадували про оплату за проїзд, пересуваючись по салонах і досить "настирно" наголошували на тому, що в лінії контроль. З другого ж — у вагонах №380 (14-й), №299 (15-й), №№3011-3012 (3-й), №255 (7-й), №№513-514 (27-й), №403 (14-й), №627 (27-й), №№583-584 (27-й), №№517-518 (27-й), на жаль, не чути було нагадувань про обов’язкову оплату за проїзд та те, що тягне за собою нехтування таким. Всі без винятку кондуктори цих трамваїв не удосужувались перевіряти наявність документів, які дають право на пільговий проїзд. В тому числі і у рейдівців. Хоч вони називали: "службове", "посвідчення" і навіть "проїзний"... Все йшло "на віру".

Дивно виглядає і пасивність деяких кондукторів. Так, наприклад, В. А******а-О*******а (№627, 27-й маршрут) не рухалася з першої площадки від зупинки "Вул. Олександра Невського" майже до "Кінного ринку". Правда, вагон був заповнений пасажирами. Та це ж не звільняє працівницю від прямих обов'язків. Бо втратила вона за нашими підрахунками майже 20 пасажирів. Потрібно було рейдівцям попросити піднятись із сидіння й С. Д***д, (№№583-584, 27-й маршрут), котра спокійно відпочивала від зупинки "Провулок Конюшений" до "Кінного ринку".

Урожайним на перевіряючих була перша зміна, починаючи з 6 год. 30 хв. 15 травня. І проспекти Героїв Сталінграда, Гагаріна, і частина салтівських маршрутів ретельно ревізувалися ітеерівцями апарату управління та тролейбусного депо №2. Отож, багато кондукторів в салонах, обілечуючи пасажирів, весь час нагадували про наявність в лінії посиленого контролю. Це робила, зокрема, по мікрофону і водій 19-го маршруту (машина №845) О. К******а. Дещо ретельнішими при перевірці проїзних документів були кондуктор Жовтневого депо Г. П****к та її колега з Салтівського С. Ш*****в. Активними в роботі з мікрофоном були також водії Н. Ш******г (Салтівське трамвайне) та 3. С*******о з тролейбусного депо №2.

Та "тотальна" перевірка, на жаль, не злякала деяких кондукторів, які аж ніяк не могли відмовитись покласти у свою кишеню хоч "якусь копійку". Від’їхавши дещо від центру міста у бік Основи, познайомились з А. А******ою (машина №780, 6-й маршрут). Вона взяла з двох пасажирів по 25 копійок. Перевіряючим здалося, що тут уже люди звикли до такого "тарифу". Бо на рейдівців ледь не кидались з кулаками, захищаючи, звичайно ж, і свої інтереси. Не видав квитка і В. Ц***н, який працював на машині №2021 (3-й маршрут). Не удосужилась зробити цього й кондуктор 4-го маршруту (машина №311) Ж. Т******а. Вона, можна сказати, "купилася" на "провокаційне": "квитків не треба". А Л. І*****а з машини №321 (13-й) якось запам’ятувала, що їй пасажирка дала 40 коп.

Рейдівці перевірили за два дні три десятки трамваїв та тролейбусів. З побаченого і почутого напрошується висновок: тандемові водій-кондуктор не вистачає злагодженості в роботі, спільності дій і спрямованості на єдину мету — збір виручки. Правда, це не поголовно усіх екіпажів стосується. Але...

Контролерам, як штатним, так і громадським, слід було б приділити більше уваги периферійним маршрутам. А взагалі ж кожен з працівників повинен пройнятися почуттям відповідальності за виконувану роботу. І звіряти її зі своєю совістю. Інакше не повинно бути. Сьогоденна персональна вигода може повернутись значними економічними ускладненнями для колективу електротранспортників в цілому. Отож, давайте вболівати за увесь загал працюючих на нашому підприємстві.

У рейді взяли участь
І. ПЕТРЕНКО, М. АРТАМОНОВ, М. ЗЕЗЮЛІНА.

№41-42 (5195-5196), 25 травня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Единицы ПС:   Tatra-T3SU #299, ЗИУ-682 #311, ЗИУ-682 #321, Tatra-T3SU #380, Tatra-T3SUCS #403, Tatra-T3SU #513, Tatra-T3SU #514, Tatra-T3SU #517, Tatra-T3SU #518, Tatra-T3SU #583, Tatra-T3SU #584, Tatra-T3SU #627, ЗИУ-682 #780, ЗИУ-682 #845, ЮМЗ-Т1 #2021, Tatra-T3-ВПСт #3011, Tatra-T3-ВПСт #3012
Городские маршруты:   Тм3, Тм7, Тм14, Тм15, Тм27, Тб3, Тб4, Тб6, Тб13, Тб19
Перевозчики:   КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Комментарии

clone of akirich
20.09.2023 15:10
Наличие в списке ПС Т3-ВПСт - баг движка или ошибка при верстке?

clone of akirich
20.09.2023 15:10
del

mkv
20.09.2023 16:08
Цитата(clone of akirich @ 20.9.2023, 15:10) *
Наличие в списке ПС Т3-ВПСт - баг движка или ошибка при верстке?

Это фича

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.