Новости. Знаки — складова культури обслуговування

Газета "Харківський електротранспорт", 25.05.2002.

Ось така наша робота: турбуватися про те, щоб зупиночні знаки постійно були у належному стані. Адже це, безумовно, одна із важливих складових культури обслуговування пасажирів.

Однак почати свою розповідь я хотів би з іншого. Справа в тому, що у березні-квітні служба руху визначила місця, де через значне зношення трамвайних рейок, обмежується швидкість. Отже, колективу дільниці лінійних споруд підрозділу і довелося встановлювати відповідні знаки. У зв’язку з цим, думаю, ще раз варто нагадати водіям трамваїв про необхідність дотримання визначених швидкісних обмежень. Адже це дозволить вам працювати на лінії без сходів, значить — і затримок, привозячи виручку в депо у повному обсязі.

А перед травневими святами нам також довелося виконати чималий обсяг робіт, поновлюючи знаки на зупинках поблизу місць масових заходів та відпочинку харків’ян. Це, наприклад, зупинки "Парк імені Горького", "Лісопарк", "Меморіал Слави" тощо. Варто зазначити, що для проведення намічених робіт виділялися метал, скло, фарба і в’язальний дріт. Крім того, фарбували, де було потрібно, металеві стояки, знаки. У разі необхідності нам виділявся транспорт — автовишка. Непогано під час виконання цих обсягів проявив себе слюсар М.І. Г*****в.

Хочеться сподіватися, що зупиночні знаки, виконані на склі, і металеві, якомога довше радуватимуть око харків'ян, а вони в свою чергу берегтимуть їх, шануючи нашу працю.

С. РЕДЬКО,
майстер дільниці лінійних споруд служби руху.

№41-42 (5195-5196), 25 травня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Улицы и площади:   вулиця Сумська, Харківське шосе

Комментарии

clone of akirich
22.09.2023 13:26
Через 21 год подобная статья должна служить напоминанием для профильных департаментовsmile.gif

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.