Новости. Збору виручки — ефективність

Газета "Харківський електротранспорт", 10.08.2002.

Збір грошової виручки — питання, яке щоденно цікавить на нашому підприємстві всіх: від генерального директора до кондуктора. І це зрозуміло. Саме надходження коштів, можна сказати, вирішить подальше наше життя: ремонт рухомого складу і трамвайної колії, утримання кабельної і контактної мереж. І, нарешті, вплине на виплату заробітної плати.

На нашому календарі перша декада серпня. Та сьогодні мова піде про збір виручки в І півріччі поточного року. Відрадно сказати, що план з доходів від перевезення пасажирів виконано на 101,4 проц. Доходи склали 18668,5 тис. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх ріст склав 2,3%, або 415,9 тис. грн.

Структура доходів така: реалізація разових талонів кондукторами депо — 66,2%, постійних квитків працівниками відділу збору виручки — 33,8%.

Варто сказати, що із міськбюджету отримано 11800 тис. грн. фінансової підтримки; із облфінуправління — 1761,8 тис. грн. субвенції на компенсацію безплатного проїзду пільгових категорій пасажирів. Доходи від реалізації талонів по депо у порівнянні з відповідним періодом минулого року виросли. У Жовтневому депо збільшились і склали 129,5%, Салтівському — 117,3%, Депо N°1 — 115,5%, тролейбусному №2 — 112,2%, тролейбусному №З — 106,5%, Комінтернівському — 103,8%.

Проте високі втрати з технічної несправності призвели до недоотримання доходів у розмірі 899,7 тис. грн., в тому числі по депо: Комінтернівське — 123,5 тис. грн., Жовтневе — 214,9 тис. грн., Салтівське — 169,3 тис. грн., Депо №1 (трамвай) — 43,9 тис. грн., (тролейбус) — 85,8 тис. грн., тролейбусне депо №2 — 128,6 тис. грн., тролейбусне депо №3 — 133,7 тис. грн.

Аналіз щоденної виручки у II кварталі цього року у порівнянні з першим показує, що серед трамвайних депо найбільший ріст її в Салтівському на 1690 грн., тоді як в Комінтернівському ріст склав 280 грн., а в Жовтневому всього 60 грн.

Щодо тролейбусних найбільше за все виросла денна виручка у депо №2 — на 920 грн., у депо №3 — тільки на 220 грн., Депо №1 — на 420.

У цілому по трамвайних депо ріст середньоденної виручки склав 2520 грн., по тролейбусних — 1620 грн. Всього — на 4140 грн. Із аналізу виконання плану кондукторами видно, що найбільша чисельність кондукторів, які виконують план більше, ніж на 100%, у Жовтневому депо — 26% від загальної чисельності, як, зокрема, і в минулому році. Серед тролейбусних — Депо №1: 27%. А всього по підприємству виконують план на 90-100% — 38% всіх кондукторів.

Слід зазначити, що аналіз рівня рентабельності депо показує: в Комінтернівському депо доходи покривають експлуатаційні витрати всього на 67,6%, у Жовтневому — на 75,8%, в Салтівському — на 68,3%, Депо №1 - на 73,1%, тролейбусному №2 — на 80,4%, тролейбусному № 3 — на 80,6%.

Якщо подивитися, як працювали колективи маршрутів трамвая, після реорганізації Ленінського депо, то можна сказати, що виручка на них зменшилася. Серед трамвайних маршрутів найвища погодинна виручка на "трійці" Жовтневого депо (17 грн. 90 коп.). Найнижча на 22-му — 8 грн. 61 коп. Комінтернівського депо. Серед тролейбусних відповідно на 63-му (22 грн. 58 коп.), депо №2 та на 32-му — 10 грн. 26 коп., депо №3.

Тож зараз необхідно ще раз проаналізувати втрати і вжити усіх заходів, щоб не допустити ні в якому разі зменшення виручки і на перше місце поставити напружений реальний фінансовий план і контроль за його виконанням Ні на хвилину не послаблювати роботу контролерів громадської ревізії, домагатися від них найбільшої ефективності.

С. СТЕПАНЕНКО,
заступник генерального директора ХКП "Міськелектротранс" з економіки

№63-64 (5117-5118), 10 серпня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Городские маршруты:   Тм3, Тм22, Тб32, Тб63
Перевозчики:   Депо №1, Коминтерновское трамвайное депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.