Новости. Відповідальність кожного — на перший план

Газета "Харківський електротранспорт", 31.08.2002.

Слід зазначити, що служба рухомого складу постійно тримає руку на пульсі такої важливої справи, як сезонна підготовка трамваїв і тролейбусів. Кожного дня на відповідній селекторній нараді головні інженери депо доповідають про те, скільки одиниць рухомого складу підготовлено до роботи взимку, з якими проблемами зіштовхуються.

Чимала увага зараз приділяється ремонту снігоочищувачів, котрих у нас зараз налічується 19. Нині у кожному підрозділі стоїть по дві одиниці такої спецтехніки, а в Депо №1 — 1. На сьогодні їх барабани перевірено на биття та відсутність ворси. Крім того, у майстернях служби колій заготовлені сегменти для маленьких барабанів. Є і 3 готових великих барабани. У той же час необхідно придбати жорсткий та гнучкий троси для відновлення тих барабанів, що будуть зніматись.

Звичайно, нас не може задовольнити зовнішній вигляд вагонів і машин. Нині фарби не вистачає навіть на планові ремонти, але адміністрація ХКП "Міськелектротранс" планує вжити необхідних заходів для виправлення ситуації. Проте, ми повинні всі ураховувати той факт, що сьогодні наше підприємство чимало коштів витрачає на такий потрібний ремонт колії. Це, звичайно, дещо стримує купівлю різних матеріалів та запасних частин.

Однак деповчани роблять все, що стосується підготовки пісочниць, обігріву кабін водіїв і салонів, закриття вентиляційних люків, регулювання гальмових систем, де необхідно, робиться ущільнення. А ці роботи залежать від кваліфікації спеціалістів і організації робіт. Вживаються заходи і для заміни гальмових манжетів тролейбусів, котрі виготовляє Горловський завод гумовотехнічних виробів. Думаю, що згодом вони з’являться у наших депо.

До речі, у січні і лютому цього року наше підприємство отримувало вже шини для тролейбусів. Партія таких 50 штук надійшла і в серпні. Їх розподілено у тролейбусні депо №№2 і 3. Крім того, ми одержували і так звані наварні шини, тобто такі, що пройшли відновлення.

Зрозуміло, що приділяється увага й відновленню акумуляторних батарей. Їх ремонтуємо власними силами. При виході із ладу банок замінюємо новими, металічними. До того ж деяку кількість нових батарей отримали у минулому році. Варто зазначити, що, як завжди, перед настанням холодів будемо підвищувати щільність електроліту. Причому, останній хоч у невеликих кількостях, адміністрація намагається купувати.

Безсумнівно, у ході сезонної підготовки деповчани зіштовхуються із нестачею килимкової гуми, лампочок, елементів опалення, фарби... Однак все це не знімає із головних інженерів, начальників цехів, майстрів, кожного ремонтника відповідальності за таку важливу справу. Адже зима, котра вже не за горами, спитає з кожного.

О. ПУЗІКОВ,
начальник служби рухомого складу ХКП "Міськелектротранс"

№69-70 (5122-5123), 31 серпня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Модели ПС:   Снегоочиститель
Перевозчики:   КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.