Новости. Опікуються — найголовнішим

Газета "Харківський електротранспорт", 12.10.2002.

Кожен робочий день і начальника відділу збору виручки, і заступника начальника депо з експлуатації, і самого начальника того чи іншого підрозділу розпочинається, можна сказати, із збору виручки. Зокрема, скільки її зібрали за минулу добу, чи справилися із виконанням фінансового плану, яких необхідно вжити заходів, щоб виконати намічене завдання. Це на сьогодні найпершочерговіше, найзлободенніше питання, котре складає суть праці і життя електротранспортників.

Тож і розмова із начальником Депо №1 А.С. ГЕРАСИМЕНКОМ найбільше точилася навколо нього.

— Вчора (а це було 18 вересня) ми привезли 16646 грн., із них 15160 (тролейбус) і 1486 (трамвай), — сказав Анатолій Савелійович. — Взагалі, у вересні у середньому в будні збирали щоденно 14,5 тис. грн., у вихідні — 10,5 тис. грн. Як бачите, падіння виручки. Щоправда, випуск у суботу і неділю менший. Причому, аналіз показує, що в суботу пасажири є, а от у неділю — зовсім інша картина.

Варто сказати,, що протягом попередніх двох місяців теж спостерігалося зменшення виручки. На це були об’єктивні причини. Адже наше депо обслуговує центральну частину міста, де пасажири — здебільшого студенти, інтелігенція... А вони в цей період були на канікулах, у тарифних відпустках.

Додалося і чимало маршрутних автобусів і "газелів", які складають нам конкуренцію. Особливо у напрямку селища Жуковського, де таких 28 одиниць.

Що ж до суб’єктивних причин, то тут, вважаю, є спад контролю, ще недостатня ефективність роботи кондукторів і водіїв. Значною мірою впливає на збір виручки і збільшення втрат з технічної несправності. До цього приводять нестача комплектуючих заднього мосту, зокрема, центрального і бортового редукторів, відсутність ресор, пневмоелементів на машини ДАК і РОКАР. На останні, здається, вихід із ситуації знайшли: замінили їх запчастинами типу ЛІАЗу, проте надійність роботи таких набагато нижча, ніж "рідних".

Це лише кілька прикладів. Скажу, що нам вдалося у липні збільшити випуск на 5 одиниць, проте зараз у нас немає резервних машин. Тож, як би там не було, але стараємося активізувати в першу чергу роботу кондукторів і водіїв. Постійно з ними працюють начальник відділу збору виручки Л.В. Д*******о, її підлеглі, начальники маршрутів, лінійні працівники. Хоч "своїх" контролерів 4, але щоденно, окрім них, працює громадська ревізія, допомагають ще й ітеерівці апарату управління.

Нині для нас іншого виходу немає, як щонайбільше збирати виручки. Тому до нерадивих кондукторів вживаємо заходи адміністративного впливу. Про це вам розповість конкретніше начальник відділу збору виручки Л.В. Д*******о.

Та поговорити з Лідією Василівною цього дня не вдалося. Під дверима її кабінету зібралися кондуктори. З розмов здогадалася — викликають на розгляд фінансової комісії. І ось на її засідання вони один за одним заходять. Різні за віком, мають різний досвід роботи на маршрутах депо. Але порушення у більшості однакові: оплату за проїзд беруть неповну, буває, не видають квитків, не відмічають кількість проданих. Це, наприклад, І.Г. М******о, А.В. П******о, М.А. З*****в, С.М. Б******в та інші. Були запрошені на фінансову комісію і ті, котрі мають досить низький процент виконання плану чи не дотягують до 100%, Т.В. Р*********а, В.А. В*******а, Л.І. Р***н, Ю.В. К******к, О.І. Н******о, О.А. О*****к.

Розмова із кожним предметна, серйозна, із підтвердженими, переконливими фактами. У присутності членів комісії — заступника начальника депо з експлуатації О. І. К******а, голови профкому Р.В. Ш****о, начальників маршрутів І.В. С********а, І.П. Л******а й інших встановлюється істина: де винний той чи інший кондуктор-порушник; відчувається намагання зрозуміти його, допомогти. Коли ж порушення у таких мають, як кажуть, "рецидив", то члени комісії приймають суворі рішення — оголосити догану і позбавити 100% премії. Тут же попереджують: "Умовляти більше не будемо". Саме це стосувалося С.М. Б*******а і ще декого.

Варто зазначити, що при розгляді поведінки кожного кондуктора члени комісії вказували на його позитивні сторони. Ще наводили багато прикладів, хто якраз на тому чи іншому маршруті, нарешті, випуску, успішно справляється із виконанням фінансового плану. Це було переконливим доказом того, що працювати можна, необхідно тільки мати бажання і докласти, звичайно, зусиль

Словом, запрошення кондуктора на фінансову комісію — це не метод для вжиття покарання, а швидше — дія до осмислення допущених ним помилок.

...Минув вересень. Як повідомила Л.В. Д*******о, за вересень в Депо №1 зібрано 387,6 тис. грн.

Підготувала М. ЗЕЗЮЛІНА

№81-82 (5135-5136),12 жовтня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Перевозчики:   Депо №1

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.