Новости. Осіння пора турбот добавля

Газета "Харківський електротранспорт", 26.10.2002.

З настанням осені значно ускладнюються умови роботи водіїв трамвая і тролейбуса на лінії. Варто сказати, що трамвайники це уже відчувають, а точніше зазнають, під час щоденної роботи. Адже "листопад" — у повному розпалі. До нього додаються нерідко дощі, мряка... Отож, колії здебільшого знаходяться у "юзовому" стані. Тролейбусників також невдовзі очікує перша ожеледиця, значить — слизька дорога.

Якраз, щоб запобігти ДТП в осінньо-зимовий період, на ХКП "Міськелектротранс" із усіма водіями проведено спеціальний інструктаж щодо роботи у цей надто складний і відповідальний період. Окрім того, прийнято заліки з перевірки практичних навичок управління рухомим складом на "юзових" трамвайних рейках.

Відомо, що восени і взимку під час прийняття вагонів перед виїздом на лінію, водій особливу увагу повинен звертати на справність пісочниць, наявність сухого піску в них. А тому у трамвайні депо та на кінцеві станції його завезено.

Хочеться нагадати руховикам-трамвайникам: суворо виконуйте вищеназване правило технічної експлуатації, до того ж ретельно перевіряйте рейкові гальма. Якщо вони несправні або відсутній пісок, ні в якому разі на лінію не виїжджайте Не ризикуйте самі, не піддавайте ризику також пасажирів, котрих перевозите.

Водіям тролейбусів слід звертати увагу на глибину "малюнка" протектора шин, яка повинна бути не менше 2 мм.

Усім руховикам під час роботи на лінії треба пам’ятати про особливості прийомів управління транспортним засобом за умов "юзу". Тільки ретельне виконання їх, зокрема, уникнення різких пусків і гальмувань, сприятиме надійній і безпечній роботі на лінії.

Бажаю усім водіям електротранспорту безаварійної їзди.

В. СОШИН,
ревізор служби безпеки дорожнього руху

№85-86 (5139-5140), 26 жовтня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.