Новости. Безаварійності — щоденне піклування
Газета "Харківський електротранспорт", 26.10.2002.
Минуло дев’ять місяців поточного року. За цей період за участі водіїв нашого підприємства допущено 25 дорожньо-транспортних пригод, при яких 2 особи смертельно травмовано і 25 — травмовано.
Не дивлячись на те, що спостерігається незначне зниження аварійності в цілому на підприємстві, (за аналогічний період минулого року було 32 ДТП), по деяких депо стався ріст із загальної кількості. Так, у Жовтневому депо у 2001 році за дев’ять місяців було допущено 5 ДТП, при яких постраждало 6 осіб, а за відповідний період нинішнього — 7 ДТП: 1 людина смертельно травмована і 6 — травмовано.
У Депо №1 (по тролейбусу) торік допущено 3 ДТП і при цьому 3 особи травмовано, а в поточному році — 4 ДТП, при яких 4 отримали травми. І в тролейбусному депо №2 в минулому році було 3 випадки, де 5 чоловік травмовано. У цьому ж році 4 ДТП і також стільки травмованих.
У Депо №1 (по трамваю) і в Комінтернівському скоєно по 1 ДТП, в обох випадках постраждало по одній людині. А ось водії Салтівського трамвайного депо і тролейбусного №3 допустили по 4 ДТП, при яких відповідно постраждали 5 і 3 особи.
Згідно з класифікацією дорожньо-транспортні пригоди розподілились таким чином:
- зіткнення транспортних засобів — 69%;
- наїзд на пішохода — 17%;
- наїзд на транспортний засіб, що стоїть — 3%;
- падіння пасажирів — 4%;
- інші — 7%.
Як бачимо із даного аналізу, залишається високою аварійність з такого виду ДТП, як зіткнення транспортних засобів.
У зв'язку з цим я ще раз звергаюсь до водіїв. Під час руху ви повинні бути уважними, завбачливими, чітко стежити за дорожньою ситуацією, відповідно реагувати на її зміни і не відволікатися від управління, особливо в межах перехресть і виїздів з територій, що прилягають до них.
Звітних дорожньо-транспортних пригод з вини руховиків нашого підприємства не було.
Звісно, що затримки руху на лінії створюють серйозні передумови для виникнення ДТП. І якщо через об’єктивні й суб’єктивні причини із-за технічної несправності рухомого складу було допущено на лінії 36 проц. затримок руху від загальної кількості, то з вини служби колій — 17 проц., енергослужби — 10 проц., а водіїв-електротранспортників — 14 проц.
Це ще раз говорить про те, що рівень транспортної дисципліни слід неухильно підвищувати.
Основною причиною затримок руху з вини водіїв є перевищення швидкості, неякісне прийняття й огляд рухомого складу, зокрема таких елементів як струмоприймачі, рейкові електромагнітні гальма.
На закінчення я ще раз хочу нагадати водіям, що умови роботи на лінії ускладнюються, а в зв’язку з цим при виборі швидкості руху необхідно враховувати дорожню обстановку; при недостатній видимості і в темний час доби швидкість руху повинна бути такою, щоб можна, було зупинити транспортний засіб. До того ж руховик в залежності від швидкості руху зобов’язаний витримувати дистанцію безпеки. Словом, все вищеперелічене спрямоване на безаварійну їзду й про це слід обов’язково пам'ятати, щоденно, щохвилини, адже така у нас робота.
М. ЛІТВЯК,
начальник служби безпеки дорожнього руху ХКП "Міськелектротранс"
№85-86 (5139-5140), 26 жовтня 2002 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус, Происшествия |
Перевозчики: | Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3" |
Комментарии
25 ДТП - 100%
1 ДТП - 4%
Але
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.