Новости. Результат приходить з часом
Газета "Харківський електротранспорт", 16.11.2002.
Якось так виходить, що найчастіше на сторінках нашої газети ми пишемо про роботу кондукторів, які мають уже певний досвід, влилися в колектив електротранспортників і знають про підприємство, як кажуть, вже не з погляду пасажира.
Сьогодні ж ми представляємо читачам багатотиражки кондуктора Жовтневого трамвайного депо К.В. Г******А. Поки що він "проходить випробувальний строк": на час розмови відпрацював тільки тиждень. Ось що розповів Костянтин Володимирович:
— За цей досить короткий період довелося мені обслуговувати пасажирів на 27, 14 і 15-му маршрутах. Яка робота у кондуктора, я побачив, уже, можна сказати, за два дні. Щоб обілетити кожного, хто користується послугами міського електротранспорту, і, як говоримо ми, виконати план, треба в першу чергу у роботі проявляти наполегливість і проворність. Так-так, саме від проворності кондуктора залежить дуже багато. Адже чимало пасажирів їдуть одну-дві зупинки. Ледь забарився — і вже кого-небудь спустиш з ока, вважай, втратив оплату.
На названих маршрутах я працював з різними водіями. Отож, деякі висновки для себе зробив: на Олексіївському напрямку пасажири "агресивніші" щодо оплати за проїзд і, звичайно, до кондуктора. Тут і салон трамвая більш завантажений, ніж, скажімо, на 14-му маршруті, де можна пройти вільніше. До того ж пасажири без нагадувань уже тримають у руках приготовані заздалегідь гроші для оплати за проїзд. Це, безсумнівно, полегшує працю кондуктора. Пам'ятаю, що у день роботи на "чотирнадцятці" я "не дотягнув" до плану двох процентів.
На інших маршрутах показники роботи були дещо нижчі. Вважаю, що на 14-му повезло із водієм: відчув психологічну сумісність, чого не було з руховиками на 15-му та 27-му. Щоправда, за кваліфікованістю вони усі працювали на одному рівні.
Головне у роботі кондуктора — уміти працювати з пасажирами. Треба не забувати, що у кожного з них свій певний настрій. Тому під час обілечування обов'язково якомога більше використовую всі "чарівні" слова. Особливо це допомагає тоді, коли переповнений трамвай. Адже не секрет, буває, комусь наступили на ногу, іншого зачепили ліктем...
Ще одне. Стараюся запам'ятовувати тих, кого вже обілетив. Переконався — під час другого нагадування таким, це їх просто дратує.
Взагалі, кондуктор повинен бути здоровим, виносливим, завжди коректним. А ще — постійно контролювати свої слова, дії, адже він спілкується з людьми, працює з ними, обслуговує їх. Завдання ж перед ним головне — виконати фінансовий план, зібрати за надану послугу грошову виручку. В іншому випадку слід просто залишити цю роботу.
Записала М. ЗЕЗЮЛІНА
№91-92 (5145-5146), 16 листопада 2002 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай |
Городские маршруты: | Тм14, Тм15, Тм27 |
Перевозчики: | КП "Жовтневе трамвайне депо" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.