Новости. Сезонну підготовку ревізуватиме зима

Газета "Харківський електротранспорт", 23.11.2002.

Згідно з службовим розпорядженням №26 від 20 червня 2002 року підготовка рухомого складу до роботи в осінньо-зимовий період розпочалася 1 серпня й закінчилася 1 листопада. І сьогодні можна впевнено сказати, що, незважаючи на існуючі фінансові труднощі, вона сталася. В експлуатаційних підрозділах ремонтники з готовністю виконували необхідні роботи, водії, закріплені за машинами, також брали активну участь у сезонній підготовці.

Характеризуючи зроблене, варто зазначити, що в трамвайних і тролейбусних депо сезонне обслуговування рухомого складу проводилося на планових ремонтах і одночасно з проведенням ТО‑1 та ТО‑2, шляхом збільшення відведеного часу. Таким чином, до роботи в осінньо-зимових умовах було підготовлено 737 одиниць рухомого складу. Не пройшли підготовку зокрема вагони, котрі очікують на списання, а також ремонт.

Весь хід сезонної підготовки контролювався службою рухомою складу, інженери котрої проводили перевірки. Під час них робилися конкретні зауваження, спрямовані на виправлення помічених недоліків. До речі, в усіх експлуатаційних підрозділах ремонтники чітко на них реагували й намагалися у міру наявних, звичайно, фінансових можливостей вживати потрібні технічні заходи. Причому, слід зазначити, що у деяких випадках пісочниці, дверні й інші механізми, електричні реле вимагали тільки регулювання. В ході сезонної підготовки наголос, як говориться, робився і на налагодженні обігріву й утеплення кабін водіїв та салонів. Ремонтники експлуатаційних підрозділів із цим завданням справилися.

Однак існування реальних фінансових труднощів, про котрі я неодноразово вже згадував, не дозволило вирішити деякі проблеми в намічені строки. Тому адміністрація ХКП "Міськелектротранс" чимало вже зробила для того, щоб рухомий склад у непростих погодних умовах працював надійно. Виділяються кошти для заміни мастила в гідропідсилювачі керма тролейбуса, до рівня зимової підвищується щільність електроліту, закуповуються необхідні електродвигуни, продовжується і заміна тролейбусних коліс, проводиться капітальний ремонт колісних пар вагонів Т‑3 та інше.

Зрозуміло, що належну оцінку роботі електротранспортників дасть сама зима. І хочеться сподіватися, що ми зможемо, зважаючи на вкладені в сезонну підготовку цього року зусилля, перевозити пасажирів із належною регулярністю і культурою обслуговування.

О. ТАРАСЕНКО,
начальник служби рухомого складу ХКП "Міськелектротранс"

№93-94 (5147-5148), 23 листопада 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.