Новости. Напружені будні жовтневців

Газета "Харківський електротранспорт", 21.12.2002.

Реструктуризація нашого підприємства, котра продовжувалася і в поточному році, торкнулася і Жовтневого трамвайного депо. Адже сюди було передано частину рухомого складу з Ленінського підрозділу, також переведено водіїв, кондукторів... Тепер "двадцятка" стала маршрутом, котрий обслуговують жовтневці. Та це ще не все.

У кінці вересня призначено начальником Жовтневого депо О.М. Пузікова. Про те, як працює сьогодні колектив, які вирішує першочергові завдання, ми й ведемо розмову з Олексієм Михайловичем.

— Олексію Михайловичу, на ХКП "Міськелектротранс" Ви не новачок, маєте за плечима великий практичний досвід, то з чим зіткнулися на перших порах роботи керівником?

— Після представлення мене як начальника депо генеральним директором нашого підприємства О.П. Ткаченком, познайомився із цехами, дільницями, їх людьми і відразу ж поринув у роботу. Адже необхідно було щоденно випускати рухомий склад на лінію і перевозити харків'ян, за надану послугу отримувати грошову виручку. Відразу ж зіткнувся з такою проблемою. як недокомплект робочої сили, зокрема кваліфікованих ремонтників.

Який тут вихід? Розмістили оголошення у наших трамваях. Окрім того, зробили такі і по маршрутах слідування наших робітників, котрі мешкають у приміській зоні. І люди прийшли. Та на сьогодні нам не вистачає двох слюсарів-електриків, двох електрозварників і трьох слюсарів. Ще потрібні вісімнадцять водіїв і двадцять чотири кондуктори. Слід відзначити, що у Жовтневому депо є хороший кістяк інженерно-технічних працівників. В основному колектив тут стабільний і прийняли мене доброзичливо. Тож на трудівників і роблю опору.

— Як же вдається Вам і всім жовтневцям вирішувати основне завдання — забезпечувати харків'ян транспортними перевезеннями?

— Відомо, що все починається із випуску. Але рухомий склад надто застарілий. Він потребує не тільки пильної уваги і високої кваліфікації робітників під час його ремонту, а й відповідних грошових вкладень для придбання необхідних матеріалів, запасних частин, деталей. Якраз недофінансування і впливало на всі сторони життєдіяльності депо. До того ж збільшився і випуск на лінію на 10 одиниць. Тепер він складає 121 одиницю. На жаль, в жовтні у нас — недовипуск. Не справились ми із цим показником через відсутність тягових редукторів.

Отож, перед нами постало питання: вийти із такого складного становища. Шляхи до цього є. По-перше, після виділення коштів із бюджету міста для міського електротранспорту, адміністрація ХКП "Міськелектротранс" допомагає запасними частинами, матеріалами. Окрім того, із дільниці ремонту колісних пар, що діє в Комінтернівському трамвайному депо, уже в листопаді отримали їх 8 і 12 відновлених картерів

Дуже напруженим для нас був минулий місяць. Проте з випуском ми справились, виконали й інші техніко-економічні показники: регулярність руху — 86,4 проц., доходи — 100,2 проц. Однак резерву трамваїв практично немає.

— Олексію Михайловичу, але ж зараз перший місяць зими. Вона поки що, можна сказати, балує нас своїм безсніжжям. Але де гарантія, що не буде її примх: заметів, ожеледиці... Якраз на цю пору року у кожному депо був резерв не тільки рухомого складу, а й вузлів, агрегатів.

— Це так. Тому, щоб стабільно працювати, отримувати грошові надходження з лінії до каси підприємства, перед колективом жовтневців зараз стоїть першочергове завдання: відновити вісім трамваїв. Саме тоді нам буде трудитися легше. Зазначу, що для виконання цієї виробничої програми придбані запасні частини і матеріали, причому на кожен конкретний вагон. Тобто, відновлюватимуся вони за таким методом, як у тролейбусному депо №2 машини.

— І, нарешті, збирання грошової виручки. Що можете, Олексію Михайловичу, розповісти про неї?

— Не секрет, що це щоденна копітка і напружена робота в лінії. Згідно плану нам необхідно збирати до каси депо 14800 грн. щоденно. У перші дні грудня ми справилися із цим завданням, а потім вдарили морози, і виручка впала. У середньому вона становить 13800 грн. З метою й збільшення працюють контролери, громадська ревізія із числа ІТП та службовців депо. Двічі на місяць проводиться засідання фінансової комісії, де розглядаються кондуктори-порушники. На нерадивих накладаються різного роду адміністративні стягнення, аж до звільнення з роботи. У листопаді-грудні таких було тринадцять осіб. А взагалі з 17 грудня вже складено графік виходу ІТП і службовців в лінію для перевірки оплати за проїзд та контролю за збором виручки.

— Із вищеназваного легко намітити, що доведеться Вашому колективу працювати і працювати.

— Це так, щоб втілити у житія все намічене, дійсно треба багато трудитися. Приміром, над зниженням втрат з технічної несправності. Для цього думаємо організувати навчання робітників. Хочеться, щоб кожен, хто трудиться в депо, від праці отримував моральне задоволення, приносив користь суспільству й одержував своєчасно заробітну плату.

Записала М. ЗЕЗЮЛІНА

№101-102 (5155-5156), 21 грудня 2002 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Перевозчики:   КП "Жовтневе трамвайне депо"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.