Новости. Ремонт якісний — випуск належний
Газета "Харківський електротранспорт", 18.01.2003.
Відомо, що аксіома — це положення, що його привчають без доказів, як просто очевидне. Такою аксіомою на електротранспорті є необхідність налагодження в експлуатаційних депо середніх та капітальних ремонтів із високою якістю. Цей процес іде у всіх наших підрозділах. Але найкраще — в тролейбусному депо №3. Аналізуючи ситуацію за матеріалами минулого 2002 року, можна сказати, що випуск рухомого складу у будні в лінію тут у порівнянні з іншими тролейбусними депо найвищий, а кількість простоїв з технічної несправності — найнижча. Саме тому редакція багатотиражки й зацікавилася роботою ремонтників цього підрозділу.
7‑ма й 8‑ма канави цеху технічного обслуговування та ремонту рухомого складу тролейбусного депо №3. Тут на тумбах "застигли" тролейбуси. Серед них один "РОКАР" №3005 і два ЗІУ-9 №№333 та 247 (243. — прим. ХТ)... Спалахи зварювання, удари металу об метал. Навколо тролейбусів трудиться чимала бригада спеціалістів. Хтось ремонтує кузови, інші — відновлюють електричні вузли, пневматику машин. Цей робочий ритм, раціональні рухи, відсутність метушні помітні і складають приємне враження.
Проте, щоб цей ритм тривав протягом всього дня, чимало сил докладає і майстер дільниці середніх та капітальних ремонтів П.А. Н*****ч. Тільки отримано на складі метал для ремонту рами, а вже треба думати про кузовні роботи. Потрібні десятки найменувань запасних частин та матеріалів, без котрих не даси ладу не таким вже новим тролейбусам. А потім слід навідатися на заготівельну дільницю. Адже саме там ремонтуються агрегати, зняті з машин. Проте П.А. Н*****ч впевнений: у нього є надійний помічник, бригадир В.М. К******ко. Він добре знає всю роботу за ремонтним циклом, вміє раціонально розставити людей. І головне, йому в колективі довіряють. Тим більше, що Володимир Миколайович — людина творчої думки. Серед кількох його пропозицій, котрі прижилися на дільниці, — розкрій листів металу за шаблонами. Це прискорює і спрощує роботу, підвищує її якість.
А от електрозварник А.В. Б****т відновлює рами тролейбусів. Він добре знає всі "слабкі" місця цієї відповідальної металевої конструкції. Десь її деформують динамічні навантаження, у незахищених місцях найбільша небезпека від іржі.
Не менш відповідальна робота й у слюсаря О.І. С***ка. Спеціаліст займається ремонтом пневматичного обладнання: дверних механізмів, системи подачі стисненого повітря на гальма, пневмопідвіски, компресора тощо. Він слідкує уважно за тим, щоб не було витікання повітря. Адже це веде до передчасного виходу з ладу такого важливого агрегату системи, як компресор.
...А потім, коли основні відновлювальні роботи завершуються, свою справу починають маляри. У цьому невеличкому колективі всього чотири спеціалісти. Але їх бригадир В.А. К****р добре знає, як раціональніше виконати пофарбування машини. Минає деякий час, і вже сяючі фарбою тролейбуси виїжджають в лінію.
Зрозуміло, ми торкнулися тільки окремих аспектів відновлення рухомого складу в депо №3. Та можна констатувати, що всі працівники підрозділу, пов'язані із середніми та капітальними ремонтами, відзначали непогане матеріально-технічне постачання, завдяки котрому вони можуть виконувати намічені обсяги завдань. Варто зазначити, шо у минулому році у підрозділі було капітально відремонтовано 11 машин, а середній ремонт пройшло — 37.
М. АРТАМОНОВ
№5-6 (5163-5164), 18 січня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Единицы ПС: | ЗИУ-682 #243, ЗИУ-682 #333, ROCAR-E217 #3005 |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.