Новости. Є над чим замислитись
Газета "Харківський електротранспорт", 01.02.2003.
Усім відомо, що за роботою водіїв електротранспортників ведеться постійний контроль як з боку працівників служби безпеки дорожнього руху підприємства, так і депо. Він спрямований на те, щоб трамвайники і тролейбусники на лінії дотримувались правил посадової інструкції водія, транспортної дисципліни, виконували розклад руху, а в кінцевому результаті — ефективно й якісно обслуговували пасажирів.
22 січня протягом тільки півгодини (20 год. 50 хв. — 21 год. 20 хв.) довелося побачити ряд порушень, котрі допустили руховики Депо №1. Суть їх полягає в тому, що на станції "Наукова" окремі водії робили несанкціоновані відстої від 5 до 10 хвилин. Стосується це, зокрема, О.М. Д******ка, Ю.С. К******ка, М.С. З***ва та К.М. Ч*********ко. Дуже дивує те, що поруч з тими водіями, котрі мають III кваліфікаційний клас, ідуть і досвідчені, з багаторічним стажем роботи, тобто, котрі мають І клас.
Хвилює також і ще одне. На названій станції працювала диспетчер Г.І. Х****к, проте чомусь від своїх обов’язків диригувати рухом вона самоусунулася, інакше названі водії не робили б так, як їм заманеться. Взагалі із слів Г.І. Х****к та її колеги М.Г. К*****ко (кінцева "Проспект Перемоги") того вечора більшість тролейбусів дещо запізнювалася через "затори". Проте, проїхавши проспектом Леніна з кінця в кінець, їх не побачили.
Отож, для наведення порядку необхідно вжити радикальні заходи: вивчити пасажиропотік. Можливо, "зняти" кілька випусків. Адже руховики відстоюють час, очікуючи пасажирів. А вже тоді їдуть у напрямку "своїх" станцій. Причому — з однією метою: прибути туди за розкладом руху. По дорозі, безсумнівно, доганяють втрачені хвилини, але ж, як найчастіше буває, навмисне порушуючи швидкісний режим, правила руху тощо. Нерідко ж трапляється й гірше. Тільки у минулому році сталося 64 затримки руху через перевищення швидкості та пошкодження контактної мережі.
Думаю, що електротранспортникам, і в першу чергу водіям тролейбусів, тут є над чим замислитись.
В. СОШИН,
ревізор безпеки руху
№9-10 (5167-5168), 1 лютого 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб8, Тб38 |
Конечные городских маршрутов: | Ст. м. "Наукова" |
Улицы и площади: | проспект Науки |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.