Новости. Виконання плану — вигідне
Газета "Харківський електротранспорт", 08.02.2003.
25 січня, Тетянин день, став для Володимира Івановича Б***ка своєрідною датою у його, так би мовити, трудовому житті: прийшов працювати кондуктором у Комінтернівське трамвайне депо. З тих пір минуло вже три роки. Раніше колишній начальник відділу збору виручки названого підрозділу Н.І. І******ко називала його у числі кращих, причому зазначала, що привіз у вересні найбільше виручки — майже 4,5 тис. грн.
І ось знову виконуючий обов'язки заступника начальника депо з експлуатації Ю.М. П*****ко порекомендував взяти інтерв'ю для багатотиражки у В.І. Б***КА. Підтвердив, що у грудні минулого року він також привіз до каси депо найбільше доходів — 3762 грн.
Якраз це й стало приводом нашої розмови із Володимиром Івановичем.
— Володимире Івановичу, скажіть, будь ласка, як ідуть у Вас справи із виконанням фінансового плану у січні?
— До його завершення лишився один день. Та, думаю, що все буде нормально.
— Тобто 100 процентів?
— Так.
— Чи знаєте Ви про зміни в оплаті праці кондукторів? Ваше ставлення до цього?
— Безсумнівно, знаю. Та вони мене не лякають. Навпаки, спрямовані на повніше обілечування пасажирів за надану послугу. План потрібно старатися виконувати усім кондукторам, бо від цього залежить багато: в першу чергу — зарплата, а по‑друге, без нашої виручки не вийде в лінію рухомий склад. Словом, тут все, як кажуть, закільцьовано. Привозимо в касу гроші — отримуємо працездатний рухомий склад.
Для мене найприкрішим є той факт, що не завжди виконання плану залежить від мого старання. Адже, буває, на жаль, так, що десь трапилася затримка в лінії. І для того, щоб стати в "свій" графік, посилають вже їхати, скажімо, для розвороту, за зміненим маршрутом. А на ньому, зрозуміло, вистачає своїх маршрутів. Виручка відповідно у мене втрачається...
На такі ж питання відповів і кондуктор тролейбусного депо №2 Микола Михайлович А*****В, котрий працює на 20‑му маршруті.
— Вже пішов четвертий день лютого. Тож я знаю показники своєї роботи за січень. Вони на рівні 96,9%. Вважаю, що кондукторові вигідно виконувати фінансовий план. Тепер за січень я отримаю ще, крім тарифу, 4 проценти від привезеної виручки.
Я щогодини знаю, як спрацював. Наприклад, за зміну треба продати 300 квитків. А тут через технічну несправність мій тролейбус №763 майже годину простояв. Отже, десь близько 40 квитків я недорахуюсь, хоча, звичайно буду старатися, щоб надолужити прогаяне. Проте зробити це дуже непросто.
Знаю, що від кондуктора сьогодні залежить дуже багато. Взяти хоча б таку проблему. Чимало моїх колег з різних причин хворіють. На прохання адміністрації виходжу й у вихідні. Бо тролейбус без кондуктора на лінію не виїде. Дуже мені в роботі допомагає набутий за шість років досвід. Я навчився по зовнішньому вигляду пасажира бачити, чи тримає він гроші в руках, чи прагне заплатити за проїзд. А це теж економить час і дозволяє працювати ефективніше.
Підготували М. ЗЕЗЮЛІНА та М.АРТАМОНОВ
№11-12 (5169-5170), 8 лютого 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб20 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.