Новости. Іспит для маршруту 16а
Газета "Харківський електротранспорт", 22.02.2003.
Вишукуючи шляхи збільшення доходів від перевезень, електротранспортники уважно ставляться до порад і пропозицій людей, ретельно вивчають пасажиропотік. Так, на багаточисленні прохання харків’ян з 21 січня поточного року відкрито новий маршрут — 16а. Його шлях пролягає від кінцевої "Вулиця Клочківська" по вул. 23 Серпня, проспекту Леніна до станції метро "Університет". Тепер забезпечується безпересадочний зв'язок з одного кінця до іншого, що дуже зручно для пасажирів. Відкриття цього маршруту дозволяє також комфортно добиратися до 26‑ї поліклініки, яка обслуговує жителів Павлового Поля і мікрорайонів, що прилягають до проспекту Леніна.
Зараз на лінії тут курсують чотири тролейбуси типу ЗІУ-9, які водять руховики депо №3. Режим їх роботи з 6 год. 54 хв. до 14 год. 59 хв. з інтервалом 12 хвилин.
Як сказав заступник начальника служби руху О.І. Укіс, уже перші дні показали, що він — необхідний. Про це свідчать відгуки і подяки пасажирів. До того ж, вони просять подовжити тривалість роботи, а також, щоб обслуговували їх тролейбусники й у вихідні.
Поки що маршрут 16а експериментальний. Тож він знаходиться під пильною увагою як керівників тролейбусного депо №3, так і безпосередньо служби руху. Постійно вивчається й аналізується пасажиропотік, щоб економічно обґрунтувати доцільність існування "шістнадцятки а". Словом, як прийнято говорити на мові електротранспортників, поки що триває "обкатка" маршруту.
За період роботи 16а, як сказала начальник виробничо-технічного відділу служби руху Л.А. Куликова, аналіз обстежень показує, що у "пікові" години пасажир тут є, а в часи, так званого, провалу — картина дещо інша. Можливо, на її думку, вона зміниться, адже тепер з’явилися студенти-пасажири, які до цього були на канікулах. Тож знову буде перевірка, щоб встановити істину.
Нарешті, про головне — доходи. Це питання цікавить усіх. Як сказала начальник планово-економічного відділу тролейбусного депо №3 В.В. М******ва, у середньому за зміну колектив маршруту привозить 350‑450 гривень. Середньогодинна виручка за 8 днів січня склала 13,21 гривні. Валентина Василівна сама була на маршруті, розмовляла з водіями, пасажирами, переконалася у його зручності. Проте вона помітила, що чимало харків’ян недостатньо інформовані про шлях його слідування. Тож над цим необхідно ще попрацювати, щоб і пасажира задовольнити, і зібрати грошову виручку.
Словом, чи потрібен маршрут 16а — покаже час. А сьогодні поки що експеримент триває. Може, й справді, тролейбусники депо №3 його "обкатають", а тоді — передадуть своїм колегам з Депо №1, щоб, приміром, зменшити холості пробіги. Адже недаремно на інструктивній нараді водіїв останнього так і прозвучало: "Ви його "обкатайте", а тоді передайте".
Доцільно сказати ще про один важливий момент. Відкриття маршруту 16а стало можливим завдяки придбанню міською владою 8 тролейбусів й вивільненню необхідного рухомого складу. Хочеться сподіватися, що така практика буде продовжуватися й надалі. І тоді електротранспортники частіше радуватимуть харків’ян відкриттям нових маршрутів.
М. ЗЕЗЮЛІНА
№15-16 (5173-5174), 22 лютого 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб16-А |
Перевозчики: | Депо №1, КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.