Новости. Транспортна дисципліна і стабільність пасажироперевезень

Газета "Харківський електротранспорт", 19.07.2003.

Безпека дорожнього руху. Якщо дати визначення цьому терміну, то він означає характеристику дорожнього руху, що визначається аварійністю. А це — перш за все життя і здоров’я людей. Важливість питання набуває своєї актуальності зараз, коли спостерігається прогресуюча тенденція росту інтенсивності руху транспортних засобів.

Як же ми спрацювали в таких умовах у першому півріччі?

За названий період за участі водіїв нашого підприємства допущено 20 ДТП, при яких дві особи смертельно травмовані і 20 травмовано. Характеризуючи стан справ у кожному депо, слід сказати, комінтернівці "брали участь" в одному ДТП, де одержала травми одна особа. Водії Депо №1 (тролейбус) і тролейбусного депо №2 (кожного) — у двох ДТП, де травмовано по дві особи, теж у кожному. За участі салтівчан було 3 ДТП, в котрих одна людина була смертельно травмована, а дві одержали травми. Лідерами в протилежному смислі слова стали руховики Жовтневого трамвайного і тролейбусного депо №3, котрі були задіяні у 6 ДТП у кожному. При цьому в першому травмовано 1 смертельно і п’ятеро одержали травми, а в другому травмовано 8 осіб.

Згідно звітних даних Державтоінспекціі дорожньо-транспортних пригод в І півріччі поточного року з вини водіїв нашого підприємства не було. Але й участь у них не радує.

Класифікувати ДТП, що сталися, можна таким чином:

  • зіткнення — 67%;
  • наїзд на пішохода — 22%;
  • наїзд на транспортний засіб, що стояв, — 5%;
  • наїзд на пасажира — 5%;
  • інші — 1%.

Будь-який перебій у русі створює передумови для виникнення ДТП і в той же час нерідко водії самі собі надають "медвежу послугу", створюючи затримки.

Тривалі стоянки на вузлових зупинках в очікуванні пасажирів тягнуть за собою цілу низку порушень у погоні "за кільцем". Це — перевищення швидкості при проїзді спецчастин, на ділянках з незадовільним станом дорожнього покриття, при максимальному відхиленні від контактної мережі і, як правило, все це закінчується, у кращому випадку, обривом контактного дроту чи розтяжок, коротким замиканням. Звідси — затримка руху, від чого в першу чергу страждають самі водії, не говорячи вже про пасажирів, котрі не можуть своєчасно добратися до місця призначення. Саме з описаних причин виникає близько 11% затримок руху від загальної їх кількості.

На засіданні атестаційної комісії ХКП "Міськелектротранс" у І півріччі за аналогічні порушення були відсторонені від керування — 44 водії, 59‑ти — зроблено запис у талоні з наступним депреміюванням, 4‑х — понижено в класності.

Однак, на жаль, всі ці заходи дисциплінарного впливу не дали належних результатів.

Хочеться вірити, що прочитавши цей матеріал, водії зроблять відповідні висновки і в подальшому у нас не буде проблем з даних питань. Цим самим ми не тільки підвищимо транспортну дисципліну на лінії, а й поліпшимо наш фінансовий стан, культуру та якість обслуговування городян за рахунок стабільності пасажироперевезень.

С. ЛОШАК,
заступник начальника служби безпеки дорожнього руху підприємства

№57-58 (5215-5216), 19 липня 2003 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Происшествия
Перевозчики:   Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Комментарии

mkv
11.02.2024 18:36
Цитата
За названий період за участі водіїв нашого підприємства допущено 20 ДТП

...

Класифікувати ДТП, що сталися, можна таким чином:

зіткнення — 67%;
наїзд на пішохода — 22%;
наїзд на транспортний засіб, що стояв, — 5%;
наїзд на пасажира — 5%;
інші — 1%.


1 ДТП - 5%. Дивна математика ХКП МЕТ smile.gif


Цитата
наїзд на пасажира

???
Може "падіння пасажира"?

Евгений Юрьевич
11.02.2024 18:48
Цитата(mkv @ 11.2.2024, 18:36) *
???
Може "падіння пасажира"?

Може, водій "наїхав" на пасажира? smile.gif

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.