Новости. Транспортна дисципліна і стабільність пасажироперевезень
Газета "Харківський електротранспорт", 19.07.2003.
Безпека дорожнього руху. Якщо дати визначення цьому терміну, то він означає характеристику дорожнього руху, що визначається аварійністю. А це — перш за все життя і здоров’я людей. Важливість питання набуває своєї актуальності зараз, коли спостерігається прогресуюча тенденція росту інтенсивності руху транспортних засобів.
Як же ми спрацювали в таких умовах у першому півріччі?
За названий період за участі водіїв нашого підприємства допущено 20 ДТП, при яких дві особи смертельно травмовані і 20 травмовано. Характеризуючи стан справ у кожному депо, слід сказати, комінтернівці "брали участь" в одному ДТП, де одержала травми одна особа. Водії Депо №1 (тролейбус) і тролейбусного депо №2 (кожного) — у двох ДТП, де травмовано по дві особи, теж у кожному. За участі салтівчан було 3 ДТП, в котрих одна людина була смертельно травмована, а дві одержали травми. Лідерами в протилежному смислі слова стали руховики Жовтневого трамвайного і тролейбусного депо №3, котрі були задіяні у 6 ДТП у кожному. При цьому в першому травмовано 1 смертельно і п’ятеро одержали травми, а в другому травмовано 8 осіб.
Згідно звітних даних Державтоінспекціі дорожньо-транспортних пригод в І півріччі поточного року з вини водіїв нашого підприємства не було. Але й участь у них не радує.
Класифікувати ДТП, що сталися, можна таким чином:
- зіткнення — 67%;
- наїзд на пішохода — 22%;
- наїзд на транспортний засіб, що стояв, — 5%;
- наїзд на пасажира — 5%;
- інші — 1%.
Будь-який перебій у русі створює передумови для виникнення ДТП і в той же час нерідко водії самі собі надають "медвежу послугу", створюючи затримки.
Тривалі стоянки на вузлових зупинках в очікуванні пасажирів тягнуть за собою цілу низку порушень у погоні "за кільцем". Це — перевищення швидкості при проїзді спецчастин, на ділянках з незадовільним станом дорожнього покриття, при максимальному відхиленні від контактної мережі і, як правило, все це закінчується, у кращому випадку, обривом контактного дроту чи розтяжок, коротким замиканням. Звідси — затримка руху, від чого в першу чергу страждають самі водії, не говорячи вже про пасажирів, котрі не можуть своєчасно добратися до місця призначення. Саме з описаних причин виникає близько 11% затримок руху від загальної їх кількості.
На засіданні атестаційної комісії ХКП "Міськелектротранс" у І півріччі за аналогічні порушення були відсторонені від керування — 44 водії, 59‑ти — зроблено запис у талоні з наступним депреміюванням, 4‑х — понижено в класності.
Однак, на жаль, всі ці заходи дисциплінарного впливу не дали належних результатів.
Хочеться вірити, що прочитавши цей матеріал, водії зроблять відповідні висновки і в подальшому у нас не буде проблем з даних питань. Цим самим ми не тільки підвищимо транспортну дисципліну на лінії, а й поліпшимо наш фінансовий стан, культуру та якість обслуговування городян за рахунок стабільності пасажироперевезень.
С. ЛОШАК,
заступник начальника служби безпеки дорожнього руху підприємства
№57-58 (5215-5216), 19 липня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус, Происшествия |
Перевозчики: | Депо №1, Комінтернівське трамвайне депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3" |
Комментарии
...
Класифікувати ДТП, що сталися, можна таким чином:
зіткнення — 67%;
наїзд на пішохода — 22%;
наїзд на транспортний засіб, що стояв, — 5%;
наїзд на пасажира — 5%;
інші — 1%.
1 ДТП - 5%. Дивна математика ХКП МЕТ
???
Може "падіння пасажира"?
Може "падіння пасажира"?
Може, водій "наїхав" на пасажира?
Просмотреть соответствующую тему на форуме.
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.