Новости. По Тракторобудівників планують пустити трамвай. Що гальмує цей процес

Газета "Харьковские известия", 07.02.2024.

В Основ’янському районі 27-й трамвай тимчасово припинив рух на ділянці в районі вулиці Молочної. Через поточні ремонтні роботи трамвайного шляху. Надвечір рух по цьому маршруту, повідомили в профільній службі, знову відновлять.

ЮРІЙ КУШНІР ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР СЛУЖБИ КОЛІЙ УПРАВЛІННЯ НАЗЕМНОГО ТРАНСПОРТУ КП «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН»
Проводяться зараз роботи по вулиці Молочній. На ділянці від проспекту Гагаріна до вулиці Тарасенка. Провадяться зварювальні роботи по наплавці спецчастин. Там, чуть трохи далі проводиться робота по заміна рейки та усунення просідання колії. Роботи проводяться такі постійно у нас. У зв’язку з тим, що у нас рухаються вагони,- нам потрібно нам потрібно забезпечити безперебійний рух трамвайних вагонів. Це планові роботи – поточний ремонт, маються рейси, по ним їздять вагони, мається знос. Ми так сказать, усуваємо наслідки.

Подібні роботи з поточних ремонтів, а це заміна рейок та ремонти стиків у Харкові проводяться щодня до того ж одночасно у кількох районах. І це систематична робота. Зазвичай, кажуть спеціалісти, намагаються трамвайний шлях для транспорту не перекривати. Але іноді вимушені і припиняти рух транспорту, та застосовують це, тільки тоді, коли треба замінювати рейки. Єдина ділянка де поки ще не курсують трамваї – в мікрорайоні Салтівки. Там досі усувають наслідки ворожих обстрілів.

ЮРІЙ КУШНІР ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР СЛУЖБИ КОЛІЙ УПРАВЛІННЯ НАЗЕМНОГО ТРАНСПОРТУ КП «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН»
По Тракторобудівників на ділянці від вулиці Героїв Праці до ТРК «Лосєво» проводились і проводяться роботи з відновлення – поточні роботи по відновленню, далі туди до станції Плитковий завод. На жаль там роботи затруднені тому, що немає напруги в контактній мережі через відсутність подачі спецстанції “Укренерго”. Планується пустити рух трамваїв по проспекту Тракторобудівників від вулиці Героїв Праці до Салтівського шосе. Я думаю, що в цьому році ми зможемо це зробити.

Взагалі планів у комунальників на цей рік багато. Хоча великі капітальні ремонти трамвайного полотна не розглядаються. Відштовхуючись від обсягів фінансування, трамвайні шляхи Харкова, кажуть в службі колій наземного транспорту, утримуватимуть в такому стані, аби забезпечити у місті безперебійний рух трамваїв.

ЮРІЙ КУШНІР ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР СЛУЖБИ КОЛІЙ УПРАВЛІННЯ НАЗЕМНОГО ТРАНСПОРТУ КП «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН»
За повномасштабне вторгнення, за ці 2 роки ми маємо близько 50 ділянок на яких уже було усунено наслідки прильотів. Залишились наслідки прильотів, ті що у Салтівському депо. Ми майже півтора кілометра поточного ремонту провели. Наприкінці минулого року запустили 12-й маршрут трамваю з Південного вокзалу до Центрального міського парку. Для цього в рамках поточного ремонту було відновлено близько 400 метрів трамвайної колії. Трамвайний шлях постійно ремонтуємо і стараємся підтримати в належному стані.
URL оригинала: https://izvestia.kharkov.ua/tv-proekty/po-traktorobudivnykiv-planuiut-pustyty-tramvaj-shcho-halmuie-tsej-protses/
Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай
Единицы ПС:   ВТ-1, МГП-149
Городские маршруты:   Тм27
Улицы и площади:   вулиця Молочна, проспект Тракторобудівників

Комментарии

468_andrey_383
07.02.2024 17:51
Небольшие ошибки в тексте:
... Провадяться ...
... нам потрібно нам потрібно ...
... Там, чуть трохи далі проводиться ...(пропущена запятая после "далі")

Murcielago
07.02.2024 18:10
В источнике так dntknw.gif

Там еще забавно с Лосево получилось, в видео говориться "РК", а журналисты, видимо, решили, что это "ТРК" smile.gif (трамвайный разворотный круг ((-: )

mkv
07.02.2024 18:16
Форум у нас не филологический, поэтому писать ошибки тут - бесполезно, авторы исходных текстов вряд ли будут следить за темами тут. Если хочется поправить - нужно писать авторам в исходных новостях, иногда для этого подходит контрол+энтер в выделенном тексте

clone of akirich
08.02.2024 03:48
Либо зря доверяют транскриберу (автоматическому переводу аудио в текст), либо виновата автокоррекция - многие, как минимум в последние годы перед войной, писали сопровождающий текст\ ручное транскрибирование на телефонах. Или отраслевая непригодность автора - транспортные материалы Копилюк уже обсуждались в подобном ключе здесь на форуме. Причем не только по опискам, но и по сути.

В данном же случае, даже если исключить корректорский брак (безгрешных нет) - есть обман про "Єдина ділянка, де поки ще не курсують трамваї" (как минимум не восстановленный участок на Монтажник, нет?). И это не прямая речь, что говорит о возможности вмешательства в суть.

В исходных новостях на сайте ХИ\Инфосити комментариев нет, разве что через ютуб можно попробовать достучатся (и то не факт). А Ctrl+Enter делался через один российский сервис, и в таком виде онлайн-запросы коррекции сейчас вряд ли будут применять.

PS Видели как всего за два месяца ожидания запустить движение по куску Тракторостроителей за первую половину года превратились в ожидания запустить за год?

Просмотреть соответствующую тему на форуме.

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.