Новости. Підбито підсумки, накреслено завдання
Газета "Харківський електротранспорт", 16.08.2003.
На диспетчерській нараді, яку провів 7 серпня генеральний директор ХКП "Міськелектротранс" А.П. Ткаченко, розглядалися такі планові питання: "Підсумки роботи підприємства за липень" та "Про фінансово-господарську діяльність підприємства за І півріччя поточного року".
З першого питання інформували начальник служби руху М.П. Яценко та начальник служби безпеки дорожнього руху М.М. Літвяк. Перший досить детально розповів про результати роботи депо, підкресливши, що серед трамвайних підрозділів не справилося з виконанням вагоно-кілометрів Жовтневе. Серед тролейбусних Депо №1 не виконало доходи. Якщо ж говорити про втрати, то вони знижені в цілому і по трамвайних, і по тролейбусних. Також зменшені вони і з технічної несправності. Щоправда, у Жовтневому залишилися майже на рівні відповідного періоду минулого року. По службі колій втрати знижені, а в енергослужбі допущено їх ріст.
М.М. Літвяк зазначив, що у липні за участю водіїв сталися дві ДТП: у Салтівському та тролейбусному депо №3. Причому в обох депо травмовано по З чоловіки. У порівнянні з відповідним періодом минулого року допущено ріст. З вини водіїв ДТП не було.
М.М. Літвяк наголосив на необхідності поліпшення роботи з руховиками, вказав також один із шляхів, зокрема, проведення контрольних поїздок по місту.
На нараді давали пояснення начальник Депо №1 А.С. Герасименко та виконуючий обов'язки начальника Жовтневого трамвайного депо В.П. Богачук, начальники Салтівського депо О.П. Дротенко та тролейбусного депо №3 М.П. Шавкун. Вони назвали причини складної ситуації в підрозділах, обіцяли виправити становище.
Головний бухгалтер І.І. Кіктьов доповів про те, що у першому півріччі поточного року доходи від усіх видів діяльності склали 45,4 млн. грн., витрати — 46,9 млн. грн. Таким чином, збитки становлять 1,5 млн. грн. У порівнянні з відповідним періодом 2002 р. вони зменшились на 4,4 млн. грн. Із витрат 45,6% припадають на матеріальні. А це електроенергія, тепло, запасні частини для рухомого складу, вода, газ і т.п. 37,1% витрачаються на заробітну плату із відрахуваннями. Решта — на обов’язкові інші сплачення. І.І. Кіктьов велику увагу звернув на кошти, виплачені руховикам через простої в лінії та в депо. Вони склали відповідно 125,3 тис. грн. і 76,4 тис. грн. Отож, як підкреслив головний бухгалтер, це один із резервів збереження наших коштів, шляхом зменшення непродуктивних простоїв. Наголошував також і на упорядкуванні складання графіків виходу на роботу кондукторів і водіїв. Зазначив, що збитки від ДТП теж немалі: склали за півроку 43,8 тис. грн. Приділялася увага великій заборгованості з боку мешканців гуртожитків за квартплату та комунальні послуги. Вона дорівнює 299,1 тис. грн. Словом, зміст доповіді був спрямований на те, щоб не тільки довести до відома присутніх, а ними були не лише керівники депо і служб, а й голови профкомів підрозділів, члени профкому ХКП "Міськелектротранс", стан фінансово-господарської діяльності, а й вказати на ті недоробки, що мають місце, аби зменшити всі непродуктивні витрати. І, без сумніву, на кожному кроці берегти нелегкою працею зароблені кошти.
Саме цей діловий, конкретний настрій відчувався і в ході підбиття підсумків виконання двосторонніх зобов’язань колективного договору ХКП "Міськелектротранс" за перше півріччя поточного року, яке продовжувало цю нараду.
Генеральний директор підприємства А.П. Ткаченко у своєму виступі чимало уваги приділив проблемі раціонального витрачання, а також економії коштів. Адже тут всім начальникам служб та депо необхідно керуватися принципом максимальної їх віддачі. Це, зокрема, стосується різних форм доплат, котрі повинні стимулювати працю робітників й бути виправданими. Ключовим питанням для виживання підприємства продовжує залишатися збільшення доходів. І найголовніше джерело їх надходження — збір грошової виручки за надану пасажирам послугу. Якраз на її нарощуванні слід зосередити зусилля не тільки адміністраціям депо, а й профспілковому активу. Від його принциповості й послідовності сьогодні теж багато залежить.
Окремо А.П. Ткаченко торкнувся питання підвищення заробітної плати до рівня мінімальної — 185 грн. Він зазначив, що доходи підприємства не дозволяють це зробити. Але позитивно впливати на їх суттєве підвищення може кожен електротранспортник на своєму робочому місці. Для ремонтників, це поліпшення якості своєї роботи, для водіїв — безаварійна їзда в лінії, для кондукторів — принципове ставлення до своїх обов’язків... Тільки за таких умов у вересні можна буде розглянути питання про підвищення мінімальної зарплати, з тим, щоб у перспективі перейти з 1 січня наступного року до нового підвищення мінімальної зарплати — до 237 грн., яку планує уряд України. А ще своєю напруженою роботою електротранспортники повинні усім довести, що трамвай потрібен Харкову, що він буде жити.
Голова профкому підприємства В.Д. Дідіньов зазначив, що колдоговірна кампанія розпочалася з перевірки виконання двосторонніх зобов’язань у службах та депо. Серед позитивних факторів, котрі мають місце у соціальній сфері він назвав те, що у нас діють дитячий оздоровчий табір "Лісова галявина", пансіонат "Комунальник". Проте турбує такий факт, як ріст захворюваності електротранспортників. На це, а також на охорону праці необхідно звернути особливу увагу під час підготовки підрозділів до роботи в осінньо-зимовий період. А тому вже зараз слід зробити все можливе, щоб у виробничих та побутових приміщеннях було створено необхідні умови для продуктивної праці взимку. Це в кінцевому результаті позитивно вплине на перевезення пасажирів, настрій і головне — здоров’я самих електротранспортників.
Потім було затверджено акт перевірки двосторонніх зобов’язань колективного договору ХКП "Міськелектротранс" за І півріччя 2003 року.
М. ЗЕЗЮЛІНА
№65-66 (5223-5224), 16 серпня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Трамвай, Троллейбус |
Перевозчики: | Депо №1, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.