Новости. Перевірка потрібує аналізів і висновків
Газета "Харківський електротранспорт", 13.09.2003.
Турбота про виживання нашого колективу, його економічне становище — першочергове завдання, якому завжди приділялася і приділяється постійна увага. Аби забезпечити необхідний рівень збору виручки в нинішніх умовах з 26 серпня було запроваджено ретельні перевірки з вивчення пасажиропотоків, наповнюваності рухомого складу та роботи кондукторів з обілечування пасажирів. Пропонуємо вам думки з цього приводу деяких задіяних у цьому процесі осіб.
М. ЯЦЕНКО, начальник служби руху:
— У даному випадку основну увагу було звернуто на маршрути Депо №1, які проходять через центр міста й, зокрема, 11, 27 (Баварського напрямку) та 38‑й. Це було викликано тим, що їх характерною особливістю у даному експлуатаційному підрозділі є зміна пасажиропотоків у літній та осінньо-зимовий час. Необхідно було саме в момент сезонного переходу встановити якраз істинний стан справ. Аналізувалась робота на перших і других змінах. А перевіряючими були досить досвідчені електротранспортники з апарату управління, служб руху та колій, ЕТУССу, енергослужби. Щодня на лінії працювало понад сорок перевіряючих.
Кожного дня нами ретельно аналізувалася ситуація і робились певні висновки. В результаті літні зняття випусків відновлено до попереднього рівня. І, як кінцевий підсумок, — завдяки проведеному заходу збільшилась виручка.
Відзначаючи сумлінність роботи всіх перевіряючих, хочу висловити їм велику вдячність. Думаю, наше спільне з депо завдання в подальшому матиме позитивний розвиток.
С. ЖУК, начальник відділу кадрів підприємства:
— Висновок, який я зробила, працюючи в лінії — однозначний: кондукторам треба бути вимогливішими у питанні обілечування пасажирів і ні в якому випадку не йти на якісь компроміси. Особливо це стосується, наприклад, 27‑го тролейбусного маршруту, де в години пік велика наповнюваність, що потребує від кондуктора неабияких і фізичних, і моральних зусиль. Але план повинен бути законом.
О. СІЛЬЧЕНКО, інженер служби рухомого складу:
— Звичайно ж, проблема взаємовідносин з автобусниками існує і зараз. Бо вони їздять без графіка, тільки "на виручку". Але й нам у даному випадку слід проявляти більшу активність, особливо на другій зміні, коли пасажиропотік збільшується.
О. ПОПОВСЬКА, заступник начальника планово-економічного відділу:
— Перевірка однозначно дисциплінувала до деякої міри і пасажирів, і кондукторів. Але кондукторам слід бути рішучішими в плані використання такого методу впливу, як висадка безбілетників. Це доводилось іноді й робити. Сумлінність, ретельність, вміння контактувати з пасажирами повинні бути основними рисами кондукторів. І тільки такі повинні працювати.
Завершуючи це міні-опитування можна зазначити, що комплексну роботу за збільшення виручки слід вести постійно, із зацікавленістю і відповідальністю спільними для всіх. В першу чергу — руховиків, ремонтників, а також працівників служб, котрі забезпечують нормальні і регулярні перевезення.
Підготували І. ПЕТРЕНКО, М. АРТАМОНОВ
№73-74 (5137-5138), 13 вересня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб11, Тб27, Тб38 |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.