Новости. Через локальний — до загального результату
Газета "Харківський електротранспорт", 27.09.2003.
Суцільна перевірка з вивчення пасажиропотоків, наповнюваності рухомого складу та роботи кондукторів на маршрутах Депо №1 була для нашого підприємства досить відповідальним і важливим заходом. Тим більше, що у таких масштабах ми проводили це вперше. І до участі залучалися понад сорок перевіряючих — досвідчених спеціалістів апарату управління та інших підрозділів ХКП "Міськелектротранс".
Дехто із читачів багатотиражки може запитати, в чому полягає суть суцільної перевірки і за якими ознаками було вибрано, зокрема, 11-й і 27-й маршрути вищеназваного підрозділу Останнім часом, на жаль, депо працювало нижче своїх можливостей, часто не виконувався місячний фінансовий план. Та й маршрути Баварського напрямку знаходяться, так би мовити, на периферії загальної уваги. Тому в момент сезонної зміни пасажиропотоків на перших та других змінах в парі з кожним кондуктором й працював перевіряючий, котрий контролював наповнюваність рухомого складу і кожним рейсом відмічав номер та серію котушечного квитка.
Останнє, до речі, також не було зайвим. Перевіркою виявлено, що у деяких випадках номери зданих кондукторами квитків у касу депо, і ті, що зафіксував перевіряючий, не співпадали. Крім того, траплялися випадки, коли кондуктори під різними приводами намагалися ігнорувати суцільну перевірку, прагнули "зникнути" з лінії. Тому на період заходу в депо було створено комісію, котра обслідувала кожний випадок заїзду рухомого складу у підрозділ.
Сьогодні вже можна сказати, що суцільна перевірка дала позитивні результати. У Депо №1, з урахуванням, звичайно, сезонного росту пасажироперевезень, виручка зросла на 4 тис. грн., а в інших, стабільно працюючих підрозділах, вона збільшилася тільки на 2 тис. грн. Позитивно захід вплинув і на дисципліну роботи в лінії. Кондуктори відчували відповідальність за свої дії й трудилися більш зібрано та активно.
Всі факти виявлених порушень було уважно розглянуто на фінансовій комісії Депо №1. До несумлінних кондукторів, диспетчерів та касирів, які приймають виручку, було вжито дієві заходи. Нині, після суцільної перевірки, депо працює стабільніше, а щоденні планові завдання виконуються постійно.
Виходячи із даних суцільної перевірки Депо №1 можна сказати, що виявлені порушення мають місце і в інших експлуатаційних підрозділах. З метою ж їх викорінення та недопущення у подальшому, тим, хто бере участь у громадській ревізії щоденно, слід ознайомитися з результатами перевірки і взяти цей досвід на озброєння. Треба зрозуміти, що резерви у нас є, а тому керівникам депо, їх заступникам з експлуатації, начальникам відділів збору виручки слід принциповіше оцінювати роботу в цьому напрямі своїх підлеглих. Основа і головний критерій цієї оцінки — виконання поставлених фінансових завдань.
С. СТЕПАНЕНКО,
заступник генерального директора ХКП "Міськелектротранс" з економіки
№77-78 (5141-5142), 27 вересня 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб11, Тб27 |
Перевозчики: | Депо №1 |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.