Новости. Результат потрібно закріпити, а краще — поліпшити
Газета "Харківський електротранспорт", 22.11.2003.
Збір грошової виручки — це напружена і відповідальна робота. Щодня кожне трамвайне і тролейбусне депо ставить собі за мету якомога більше привезти грошей до каси підприємства. Останнім часом непогано ідуть справи із цього питання у тролейбусному депо №3, де в середньому в будні збирають 18 тис. грн. при плані 16,5 тис. грн. А 5 листопада "взяли планку" 19050 грн.
Без сумніву, це дається нелегко, бо на кожному кроці і кондуктор, і водій і, нарешті, ремонтник зіштовхуються із непростими проблемами. Але, незважаючи на них, колектив знаходить у собі сили і можливості для реалізації всього наміченого. Саме про це і йшли розмови з керівниками, відповідальними особами вищеназваного підрозділу.
І треба сказати, що у відвертих бесідах вони повідали чимало стосовно процесу збирання грошової виручки. Хоча, на перший погляд, у їхніх розповідях не було чогось особливого або нового, та прислухатися до них слід. Адже за ними стоїть реальний результат, недосяжний, до речі, поки що для інших підрозділів.
Як сказала начальник відділу збору виручки депо В.Ф. Непомнящих, вони ніколи не заспокоюються на досягнутому, і весь час налаштовують кондукторів ні в якому разі не розслаблятися, працювати ще ефективніше.
Такі можливості є, і про це свідчать регулярні обстеження пасажиропотоків, які проводяться разом із працівниками планово-економічного відділу. Тільки в нинішньому році чотири рази коригувався фінансовий план: у квітні, липні, жовтні і листопаді. Кожного разу його підвищення сягало від 50 коп. до 1 грн. 50 коп. в залежності від маршруту, зміни. Як каже заступник начальника депо з експлуатації В.О. Щербина, таким чином руховики поступово звикали до того, що доведені до них завдання належить виконувати. І, звичайно, керівники середньої ланки вели і ведуть постійний контроль за роботою на лінії кондукторів, водіїв. Словом, — як триває перевезення харків’ян, збір грошової виручки за надану їм послугу.
А на будь-якому маршруті вже знають, що зранку обов’язково на тій чи іншій станції побувають особисто начальник депо М.П. Шавкун, його заступник В.О. Щербина. Про начальників маршрутів вже й говорити тут нічого. Бо вони безпосередньо беруть участь в тому, щоб кожен кондуктор, екіпаж мав хороші показники. Вивчають пасажиропотік, присутні на засіданнях фінансових комісій, оперативно працюють з диспетчерами. Адже останні також впливають на водіїв, на дотримання ними регулярності, що в кінцевому результаті відбивається на зборі виручки.
Дійсно, хтось скаже, що у цьому немає нічого нового. Це так. Але ж... Вся ця система у тролейбусному депо №3 працює, про що свідчить конкретний результат.
Начальник депо М.П. Шавкун підкреслює, що в роботі зі збору грошової виручки є два головні фактори: забезпечити випуск рухомого складу і вести постійний контроль за екіпажами на лінії (тобто водіями і кондукторами). Стараються також зменшити втрати з технічної несправності, які, на жаль, ще є. Метод простий, але чітко "відшліфований". У разі виходу машини з ладу, лінійний слюсар повідомляє диспетчерові депо, той — майстру чи начальнику цеху технічного обслуговування. Таким чином, доки водій доїде на зіпсованому тролейбусі у депо, на нього вже чекає інша машина. Тільки приймай її — і в лінію.
До того ж, працюють щоденно на маршрутах контролери разом з так званою громадською ревізією. Організовують такі перевірки й у вечірній час.
Позитивні результати дають і бесіди з окремими водіями, кондукторами, що їх ведуть особисто М.П. Шавкун, В.О. Щербина. Бо у кожного із них є аналіз роботи, скажімо, за десять днів. От і запрошують до себе відстаючих, щоб встановити ті чи інші причини, що впливають на небажані наслідки. Непримиримо ставляться і до порушників, їх поведінку розглядають на засіданнях фінансової комісії.
Таким завжди у приклад ставлять тих, хто, працюючи поруч, причому не один рік, старається виконувати планові завдання, їх немало. Як правило, називають сімейні екіпажі та інші — серйозні і надійні.
Тролейбусне депо №3 обслуговує різні маршрути. Деякі із них, як "одиниця", "двадцятьчетвірка" прийнято називати результативними, а в той же час є такі, де пасажирів, на жаль, мало. Але маршрути ці потрібні, бо міський електротранспорт працює "на послугу". Однак, як би там не було, але збір грошової виручки — питання №1 порядку денного названого підрозділу. І хочеться побажати тролейбусникам не тільки утримати "взяту планку", а й підняти її вище. Думається, що це під силу колективу, який лідирує у трудовому змаганні нашого підприємства.
М. ЗЕЗЮЛІНА
№93-94 (5157-5158), 22 листопада 2003 року
Разделы по теме: | |
---|---|
Рубрики: | Троллейбус |
Городские маршруты: | Тб1, Тб24 |
Перевозчики: | КП "Тролейбусне депо №3" |
Добавить комментарий
Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.